ik had trouwens nog verteld over dat lul verhaal van laatst zei me vriend maak maar eens een foto van mijn lul dan kijken wat ze dan zeggen of die groot genoeg is! wat een capsonus he!
haha ja maar als puntje bij paaltje komt dan durft ie niet. maar we zien wel als de laptop het straks doet zit ie naast me dan meot ie wel! maar wij gaan even eten ben strakkies weer terug!
de mijne heeft ook altijd een grote mond. Zeker als de vrienden onder elkaar zijn en er zit genoeg drank in haha
zo nou dat is duidelijk hahaha Ik heb een opgeblazen gevoel bleeeh mn buik lijkt zelfs dikker of ik word echt gek dat zou ook nog kunnen
Ja dat blijkt wel na alles wat ik gelezen heb ! Ik wil het zo graag weten! Vnadaag had mn moeder mn pil strip in de prullebak zien liggen toen ze op kwam passen kreeg meteen allerlei opmerkingen Dus zei al ja kleine word 5dit jaar en wil er toch niet al te veel leefstijds verschil tussen laten zitten Dus mocht ik nu zwanger zijn ben ik daar blij om Krijg ik al antwoord nou of het nou 5jaar of 7jaar is maakt nu ook niks meer uit Zo,n stomme opmerking! ze willen gewoon niet dat wij een 2de kindje krijgen omdat wij het finiacieel ff rot gehad hebben en mn vriend nog wat schuld heeft wat betaald moet worden en wij eigenlijk niet zo groot wonen en maar 2slaapkamers hebben en ze de pest aan mn vriend hebben Maar ik heb zoiets daar horen jullie je helemaal niet mee te bemoeien! maar ja daar zijn het waarschijnlijk ouders voor he
ik heb ook niks gezegt aliki want wij hebben t ook niet ruim en wonen op 1 hoog en ook niet echt de ruimte maar ja is altyd wat op te vinden.. niks van aantrekken.... wij zeggen t ook pas als t zover is kunnen ze niet druk maken en ons niet gek maken
Dat is ook geen leuke reactie. Als je zo zou kijken is er altijd wel een reden om niet zwanger te worden. En als julie er toch achter staan moet dat toch al genoeg zijn. Je moeder moet toch ook weten dat jullie oud en wijs genoeg zijn om je eigen leven te bepalen?