Ik had ook bewust nog niks gezegd maar ja toen ik dus uit mn werk kwam net kreeg ik meteen van volgens mij ben je al bezig om zwanger te worden he want je pil ligt in de prullebak in de badkamer dachtmeteen shit stom die had ik ff weg moeten werken maar ja te laat Dus maar meteen ff uit gelegd hoe de vork in de steel zit niet erbijgezegd van mocht ik nu niet zwanger zijn dat we er alsnog voor gaan want dan krijg ik wken lang dit soort dingen en daar heb ik echt helemaal geen zin in!
ohhh oke dat kan ook nog ja marloes! een ex van mij kwam uit heesch zijn ouders wonen er nog wel denk ik.
hallo allemaal ik zit ook in de eerste ronde en ik kan over 13 dagen testen toch wel spannend, ik heb al een zoontje van 3, waar ik graag een broertje of zusje voor wil hebben hihi liefs lizet
Tja ik heb helaas nogal bemoeizuchtige ouders die bemoeien zich overal mee Er iets van zeggen heeft geen effect want ze blijven het doen nou moet ik eerlijk bekennen dat dit ook wel een beetje onze eigen schuld is om ze steeds elke keer als er iets was ze erbij te betrekken Ach we doen toch wel wat wij willen Maar tis niet leuk als je van dit soort opmerkingen krijgt! Nu hebben mn ouders vooral mn moeder een hekel aan mn vriend en niet een beetje een hekel echt de pest heeft ze in hem en ze wilt het liefste dat wij uit elkaar gaan en nog een kind erbij van hem oie nee das niet goed ze zegt het wel niet maar ik weet dat ze het denkt!
@ marloes22; ja je hebr gelijk.. ik las het verhaal van mamaline nog eens en dat greep me toch wel aan we hebben vandaag wel (ja je leest het goed...WE ) testjes gehaald..maar die liggen braaf te wachten tot volgende week @ kimmiej; je mag wel wat van me hebben hoor hier ook hele plukken haar.. ik hou het op de zomer.. hahaha (hoezo wanttrouwig? ) @ tattoos: ik heb er één op mn onderrug, en ook een navelpiercing..die gaat er gewoon uit.. vindt het geen porum..met je ploppende navel @piemelfoto..laat maar zien.. dan geven wij wel eens een blik op dat dingetje @ aliki; rot dat je ma zo reageerd.. maar zie het positief..ze zal het vast wel lief bedoelen? maarree..het onderwerp was seks?
nou nee denk niet dat ze het lief bedoelt! durf te zweren van mocht ik zwanger zijn dat ik weken lang aan moet gaan horen van hoe onverantwoordelijk wij wel niet zijn en dat we dan financieel ten onder gaan en bla bla kortom ze willen echt niet dat er een 2de kindje bij ons komt omdat hun vinden dat het niet goed is
Aliki, Maar je bent toch al een tijd met je vriend. Ze moet toch ook wel door hebben dat het niet voorbij gaat, en zien dat je toch wel gelukkig met hem bent? Er komen voor veel meiden spannende dagen aan. Welkom
ging over mijn vriend, ik vertelde van het lulverhaal van avan de week toen zei hij moet je eens een foto van mijne erop zetten dan worden ze allemaal jaloers! hahaha maar ja hij durft nou natuurlijk niet meer. misschien kan ik hem morgen dronken voeren en als nog een foto maken. hahaha