ja ja dat kan je wel zeggen ik heb beetje krampen onder in mijn buik maar of dat er mee te maken heeft weet ik niet we zullen zien liefs
@tummetje: Ja toch slim hoor... ! Al snap ik het ook best dat sommige eerder testen... Maar de spanningen blijven of je nu weet dat je zwanger bent of niet ...
Als ik zie hoe mijn ouders m'n broertje en mij hebben opgevoed. Zij hadden het helemaal niet ruim. En mij opa en oma hebben altijd elk dubbeltje moeten omdraaien, is ook goed gekomen. Men moet daar niet al te zwaar over nadenken. Liefde maakt een hoop goed.
ik ben 12-12 dit jaar 9jaar met hem samen dus ja ze zou het zo langzmerhand wel eens moeten begrijpen maar kennelijk wil ze het niet begrijpen ofzo! Maar goed dat is met mn schoonmoeder precies het zelfde maar die wonen in Griekenland dus daar hoor ik nooit zoveel van
Hehe ga effe google op die naam want nu ben ik nieuwsgierig! Waar woonde hij ? Weet je dat nog ... Of iets meer info ? Hoe oud is hij ?
Neej niet meer... Ik ben zo iemand die hier is blijven plakken! Ik heb ook een zoontje van net 1 jaar.... Was de eerste ronde zwanger maar is een vmk geworden... Zit nu dus in de 2de ronde
Ik heb ook elke krampjes en opgeblazen gevoel heb zelf het idee dat mn buik dikker is en flagen van misselijkheid! Maar ja het kan net zo goed ergens anders mee te maken hebben Hoop van niet natuurlijk hihih
hij woont nu in oss. george gremmen ik denk 32 ofzo nu of 30 ik weet het niet maar hij heeft hyves weet niet of je daar kan zoeken.
Pff nou idd Bij mn vorige zwangerschap was mn moeder heel blij en mn schoon moeder heeft me toen vervloekt vanuit Griekenland Dus ben benieuwd of het als ik zwanger ben dit keer andersom is hahaha schoonmoeder blij en moeder vervloekt me
Oo kij khij is een stukje ouder dan mij dus kan zijn dat ik hem daarom niet ken Ken verdesr toch best veel Heeschenaren en ossenaren
oh ossenaren ook ja, heb een ex in oss wonen roel van outvorst heeft 2 broertjes bart en maarten ken je die
He verdorie krijg niks gevonden van hem ook niet via hyves.... Weet je wat me wel opvalt he... We kletsen nu al best lang naar mekaar en van sommige heb ik hyves nu... Je kent mekaar zo van hier en je hebt daar een bepaald beeld bij.,.. En dan zie je foto'van die gene en dan blijkt ze toch heel anders ... Grappig is dat he...! Ja ik ben altidj nieuwsgierig hoor