de eerste was weer een verhaal appart... we hadden nog geen kindje geplant maar ik bleek op een geven moment dat ik 18 weken zwanger was alle testen wezen het af dat ik zwanger was maar mijn ongesteld heid bleef uit volgens de dokter waren het mijn hormonen en kon ik elk moment ongesteld worden maar uiteindelijk niet dus een hele korte zwangerschap bewust gehad en mijn eerste syptomen eigenlijk niet gemerkt erg jammer dat wel.
Dat is wel een apart verhalen. Ook dat de testen negatief waren. Dus het begin is voor jou ook nieuw. En de HA wilde geen bloedtest doen?
ney toen ik zwanger was van de 1e was ik ook nog maar 16 dus de dokter ging er ook gewoon van uit dat het hormonen waren en ik moest me niet zo druk maken maar op een geven moment heb je wel zoiets van volgens mij ben ik wel zwanger. maar dit vind ik daarom nu zo spannende periode want ik ben nou echt van het begin af aan er bewust mee bezig dus alle kwaaltjes dat je nu hebt zo als misselijkheid zoek je wat achter maar we zullen van zelf wel zien liefs
16. Dat was wel jong. En allemaal goed gekomen dus. Was het een moeilijke tijd? Als je het er niet over wil hebben moet je het maar zeggen hoor.
ja echt wel moet alleen nog goede verbinding hebben hahaha valt iedere keer weg! illegaal internetten heet dat he
ney ik heb hele lieve ouders en schoonouders die gelijk voor mij klaar stonden en nog steeds ze passen nog met veel liefde op de kleine jongen! ik heb het eerste jaar samen met mijn vriend en de kleine de ene week bij mijn ouders thuis gewoont en de andere week bij mijn schoonouders dat een jaar lang en sins 2 jaar wonen we nu op ons zelf en dat bevalt prima! het was wel een grote verandering maar het was wel wel een mooi geschenk en we zijn nog dol gelukkig met elkaar dus...
Super dat jullie zo goed geholpen zijn om jullie leven op te bouwen. En een sterke relatie ook. En nu lekker voor de tweede. Hopen dat het snel raak is.
Nu kmt schatjes op tv. Kan ik nog even roepen hoe ik het niet ga doen. Heb natuurlijk nog makkelijk praten zonder kinderen haha.
oh ja tuurlijk ja das nog ff wennen he voor mij. dan ga ik nu ff sigaretje roken en dan kan ik zien op de laptop of je nog een berichtje hier typt hahaha goed he zo laptop
Hab vandaag een afspraak gemaakt voor een vaccinatie. We gaan naar Egypte op vakantie. Wordt er in de vragenlijst ook gevraagd of je ook zwanger bent en zo nee of je van plan bent dat snel te worden. Had ik me net voorgenomen om er niet zoveel mee bezig te zijn hahaha
Zo makkelijk haha wij moeten er eigenlijk nog 1 hebben. Nu willen we allebei op de laptop. Is ook wel aso. Met z'n 2tjes op de bank. tv aan en laptop op schoot hahah
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan toch heb liever 2 laptops dat je bij elkaar zit als een boven en een beneden das ook zo saai toch