Goeiesmorgensssss, Hier nog een werker vandaag hoor! Mijn weekend begint vanaaf om half 11... Moet vandaag late dienst draaien (alweer, derde deze week, blegh). Heb toevallig net een gesprek gehad dat ik niet meer zoveel late diensten wil werken. Ik werk als parttimer vaak meer late diensten als een fulltimer... Beetje raar niet?
ik heb een navelpiercing gehad maar doordat ik wat aan kwam 10 kilo hebik hem eruit gehaald want hij zat me niet meer lekker hij zat iedere keer klem tussen mijn navel en mijn dikke buikje. dat aankomen is niet van een zwangerschap ofzo geweest hoor ben gewoon veel aangekomen afgelope tijd. maar ja ben nog niks te dik hoor. ik ben 1.63 en ben nu denk ik zo om en nabij 65 kilo. dat valt mee toch! ik zit nou met me laptopje op schoot, heeeeer lijk echt waar dit is veel beter en als ik een sigaretje wil roken neem ik em gewoon mee naar buiten wij hebben een verranda dus blijft het altijd droog. mijn werkdag begint om half 10 over 3 kwartier weg dus!
Hoi hoi, Ik ben weer helemaal bijgelezen. Had gisteravond toen ik thuis kwam geen puf meer om hier te komen. Heb even lekker met m`n mannetje voor de tv gezeten en toen vroeg m`n bedje in, werdt uiteindelijk weer laat Maar ja dat geeft niet Vandaag lekker vrij dagje! Even in huis bezig en vanmiddag even winkelen met moeders Ik werk met gehandicapten in de thuissituatie, ongeveer 10 a 15 uur en ik werk nog prive voor een gezin 16 uur per week. Hey ga ff surfen op het net en dan douchen, kom zo af en toe wel even kijken of hier nog iemand is XXX
Goeienmorgen meiden... Hier alles goed! Gisteren avond veel last gehad van hoofdpijn ppff werd er niet goed van...! Beetje betijds naar bed gegaan gister ! Ook wel weer eens lekker Vandaag wakker met een beetje krampjes... Ongi gevoel ! Denk ook echt dat ik gewoon ongi ga worden ... Ach ja jammer dan , dan maar naar de volgende ronde! Nou hier weinig nieuws verders... Slecht weer en daar baal ik van want ben altijd zo graag buiten!
pfff. ken het. hier niet ook.. vriend klagen over mijn te veel late diensten. tja. kan ik niets aan doen.. het is nou eenmaal zou. raar maar juli zijn 2 op vakantie en het komt net zo uit. sorry even klaagminuutje.. vriend klaagte NET... dus ik klaag nu ook! maar goed.. zand erover nu.. hahaha
goeie morgen voor alle harde werkers.. hahaha werkze.. ik heb wel lekker vrij vandaag.. maar ik moet helaas het weekend werken.. GEEN LATE! dus mag vriend niet klagen haha ..ander nieuws.. VLIEG PEST MIJ NOGSTEEDS.. en hij is TE snel.. nou ga even beetje opruimen. kom tussendoor even vernieuwen
Ik ken het, mijn vriend vond het ook helemaal niks als ik 2 of meer late diensten had. Werk nu in de thuissituatie dus dan heb ik vaste dagen en tijden. En 1 avond tot half 8. Maar dan heb je nog wel een avond tenminste Mijn vriend is zelf vaak van huis, en het was dan vaak zo dat wanneer hij thuis was ik aan het werk was. Nu heb ik meer vrijheid en hebben we ook samen regelmatig een ochtend, middag of hele dag vrij. Ik werk ook geen weekenden meer, mijn vriend nog weleens. Maar dat is niet erg, soms vind ik dat weleens vervelend.
Pfffffff heb net rijles gehad en normaal gaat het hartstikke goed maar had nu echt n blackout. :thumbdown: Alles ging mis en zelfs als de instructeur net van te voren had verteld wat ik fout deed, deed ik het de volgende keer weer net zo fout. [-X Zwangerschapsdementie : : :
Hey, Wat is het stil hier, ben helemaal alleen Heb een berichtje gehad van Caruli, haar hoofd staat er nu niet naar om te pendelen en ze gaat ook nog op vakantie. Dus voorlopig krijg ik nog geen antwoord............dus bmd jij moet het ook nog een tijdje zonder banner doen
Neej hoor ik ben er! Was effe aan het lezen bij lage rugpijn ... ppff vind me eigen wel een zeur! sinds een week heb ik het ene na het andere vervelende gevoel!
O das jammer joh! Hopelijk kan ze binnekort toch nog pendelen voor je! Anders gewoon effe een ander een berichtje sturen
Aha dus jij hebt ook geen rijbewijs... Of nog niet moet ik zeggen Ik ook nog niet! Heb 3 jaar geleden is het alweer ongeveer 20 lessen gehad toen ik moest stoppen. Had medicijnen en daar kon en mocht ik absoluut niet mee rijden! Wel balen... als ik mijn theorie toen al had dan had ik een poging gedaan om op te gaan! Ik ben in praktijk altidj veel sneller en beter dan in theorie... Ben toen 4 keer opgeweest voor theorie en nooit gehaald Thuis ging het altijd goed maar zodra ik daar zat ging alles fout Ben nu dus bezig theorie helemaal onder de knie te krijgen en dan ga ik pas weer lessen! Vind het zo zonde om nu al te gaan lessen als ik niet weet hoelang het nog gaat duren voordat ik theorie heb Want dat is het grootste probleem... Lessen ging super Maarja moet beiden he....
meen dat ik laatst hoorde op dit forum dat niet iedereen actief is Vandaar dat ik caruli gemaild had want die was wel actief zei iedereen. @all: Wie weet welke pendelaar actief is? Caruli duurt een x aantal dagen/weken zie eerdere post