het lijkt mij ook redelijk logisch dat het heel lang in je hoofd blijft zitten! ik hoop ook dat wij het niet mee hoeven te maken...
@ mamakitty: Nou dat ziet er toch goed uit he dat kaartje! Ben benieuwd.... Hoe is het verders ? Alles goed ? @lovelylove: Ik bedoelde niet het loslaten zoals dat je er niet meer verdrietig om mag zijn he of aan moet denken... Want zo bedoelde ik het niet. Ik bedoel wel over me eigen dat ik niet meer zo moet gaan puzzelen over wanneer het verkeerd is gegaan! Dat bedoel ik met loslaten. De mk daar denk ik iedere dag aan... En voel me erg kl... Want net als wat mamakitty zegt je bent blij dat je zwanger bent en in 1 keer wordt dat van je af genomen. Maar je begrijpt me denk ik wel he.... Sterkte ermee ook al is het voor jou een jaar geleden , blijft moeilijk! Nou verder gaat hier alles wel redelijk goed! Vannavond naar de vk toe ... Men mannetje gaat mee. De vk heeft een half uur voor ons uitgetrokken en mocht het langer duren was het ook niet erg... Toch wel fijn zo! Vanmiddag effe lekker het dorp in en met joey fietsen.. Genieten van het zonnetje Liefs
Zo is het idd ja helemaal blij en dan opeens in 1 klap boem weg..ik kwam bij de vk voor de eerste keer ging ze kijken zag ze niks nog langer kijken zag ze niks pff dat was een hele harde klap in me gezicht..mijn mk is een beetje raar verlopen maar waarschijnlijk had de pco daar ook al wat mee te maken alleen wist ik toen niet dat ik dat al had.. Ik denk dat ik dat ookal ben ik 20 jaar verder nog wel eens heb van damn die mk..ik hoop ook voor je dat je dat nooit hoeft mee te maken niemand trouwens dat gun je echt niemand..ik hoop ook niet dat ik het nog een x mee hoef te maken natuurlijk..laten we gewoon allemaal gezonde kindjes krijgen en een mooie zwangerschap!
Ooh zo bedoelde ik het niet hoor dat wat jij hebt van wanneer heb ik ook kan je wel lezen in me vorige bericht maar je schiet er helemaal niks mee op...de pijn is al zo groot en als je jezelf dan ook nog zo gek gaat maken met alleen maar te puzzelen word je nog verdrietiger en kom je straks zo in een depressie kan er over meepraten..Maar als je moet huilen moet je huilen absoluut niet verstoppen of iets want het moet er toch uit! Geniet lekker van je zonnetje! Liefs
Fijn dat je vent meegaat meis! Gelukkig! En neem idd de tijd en stel al je vragen. Vanmi idd lekker genieten van het zonnetje! Goed zo! Hier gaat het lekker...zenuwachtig voor maandag (NOD) raar, tis pas de 1e ronde, maar toch word ik nu al weer panisch hihi.... Kaartje ziet er prima uit, maar toch zegt geen ruk..mijn temp zakt altijd pas 1 dag voor nod, dus....
We blijven positief he! Ook al is het de 1ste ronde... Als het zo is is het super! Is het niet zo dan is het jammer maar dan kan je weer naar de volgende ronde en lekker veel gaan klussen En dat panische worden.... Denk dat we dat allemaal wel worden als we richting de NOD gaan dikke kus voor jou!
Dank je skeet! Ja, had me nog zo voorgenomen om rustig te blijven, maar wil nu al testen........NIET DOEN! haha nee ik doe het niet, ik wacht zondag af, dan moet temp zakken, zo niet dan heb ik goede kans........ En idd, als ik ongi word is er nog niets ergs aan de hand...
Nou we zijn net terug van de vk... Het gesprek ging best goed maar had daar liever willen zitten met goed nieuws Maar ze had alle tijd voor ons en dat was wel erg fijn! Ze gaf ons het advies om nog een echo te laten maken in het ziekehuis. Om te kijken of alles wel schoon was. Ze dacht van wel maar wilde het zeker weten en ook voor mij zelf. Een mk is toch vaak een bloeding van een paar dagen en buikkrampen enz. En omdat ik maar een hele lichte bloeding heb gehad van 1 dag wil ze het wel zeker weten... Heb niet veel van de mk gemerkt omdat de zwangerschap nog maar zo pril was... 4 a 5 weken... mk is dus wel 6 juni geweest Nou morgen dus een afspraak maken bij het ziekehuis! Denk laat het toch effe weten... Liefs
Nou gelukkig nam ze de tijd voor jullie. Nu nog een echo maken (wanneer?) en dan vol goede moed weer verder.......ik denk aan je! Dikke knuff!
De vk wou voor ons een afspraak maken maar we konden het ook zelf doen... Nu ga ik morgen zelf effe een afspraak maken want dat is fijner omdat ik dan precies weet wanneer het beste uitkomt enz. Ja ze zei dat wanneer ik er klaar voor ben we gewoon verder konden gaan met klussen! Liefs mij!
hallo, ik ben hier zo in spanning, ik weet niet wat ik er moet van denken, doordat ik nog ekele ovulatietesten over heb van deze maand test ik gewoon door, gisteren was die echt wel bijna positief, deze morgen een zwangerschapstest gedaan en die heeft heel lichtjes positief (heel lichtjes maar manlief ziet het ook dus beeld het me niet in) ik weet niet wat ik er van moet denken het is ook nog zo vroeg né, heb de 6e juni mijn eisprong gehad (welliswaar een week later dan verwacht) waarschijnlijk te vroeg getest, ik weet het niet wat denken jullie
Mijn kaartje van vandaag: Ik heb enorm zere boobs...niet normaal.....mja, ga nergens vanuit.... @marloes, nou ik ben benieuwd wanneer je gaat. En wanneer je weer gaat klussen Wil je meteen weer beginnen of neem je ff de tijd? @victortje, als je 6 juni je eisprong gehad hebt, zit je vandaag 1 dag voor NOD. Dus het kan dat je nu al positief test hoor! Toen ik zwanger was van mijn dochter testte ik ook 1 dag voor NOD positief. Welke test hebje gedaan (merk)? @de rest: hoe ist met jullie dames?
@ mamakitty: Volgende week dinsdag om 13.45 uur heb ik de echo staan... Ga er vanuit dat alles schoon is net als de vk dacht... Mijn man en ik hebben nooit echt geklust zeg maar Of ja bedoel niet dat we alleen klussen in mijn vruchtbare dagen. Wij klussen gewoon wanneer we zin hebben en dat blijven we doen. Dus wanneer het weer raak zal zijn zal voor ons ook een verrassing zijn! Maar zere (.) (.) toch wel een teken he.... Maarja snap best dat je niet te veel wil hopen! Dan doe ik het wel voor je whahaha @ victortje : Spannend hoor! zou 1 deze dagen gewoon nog een test doen! Danmoet het duidelijker zijn Liefs
Haha ja, is een teken, maar goed dat had ik toen ik aan de pil was ook wel eens, vandaar Dank je voor het hopen haha Volgende week dinsdag....oke..en daarna er lekker weer voor gaan he! Tuurlijk moet je alleen "klussen" wanneer je zin hebt, doen wij ook. Als ik zin heb, dan klus ik, anders niet hoor.
volgens mij (lijkt mij hoor) ga je persoonlijk gillend gek worden e.d. omdat je dan moet klussen e.d. en dan lukt het niet en dan lijkt mij heb je er ook minder zin in.. wij klussen ook alleen maar als we zin hebben en als het nu niet lukt, dan misschien volgende maand.
Ja das waar van die boobs kun je ook niet van op aan he Maar ik blijf hopen en da mag he Ja dinsdag ziekenhuis echo ... Maar verwacht er niet veel van! Denk gewoon dat het allemaal goed is en dat dacht de vk ook wel. tis meer voor de zekerheid! Ja klussen wanneer je zin hebt! Dan blijft het leuk he Dat doen wij ook gewoon! Maar goed dat ik graag klus hihi Liefs
Nee ik ga niet in op al die vage klachten en kwaaltjes die ik voel....mijn lichaam heeft me vaker voor de gek gehouden, vandaar Ik denk ook dat de echo goed zal zijn, denk niet dat er nog iets zit Nou gelukkig dan maar.... idd klussen wanneer je zin hebt. Anders voel je je net zo'n broedkip hihi Ik ga zondag testen trouwens als mijn temp dan nog hoog is (is 1 dag voor nod en dan moet ie zakken als ik niet zwanger ben, dus daar wacht ik ff op)...
Alleen maar goed! Anders is de pret er zo vanaf! Maar geloof maar dat er veel zijn die weinig klus plezier hebben maar het doen om zo snel mogelijk zwanger te willen worden! En dat snap ik echt niet..... En dan heb ik het niet over vrouwen die al lang bezig zijn ... Liefs