bmd: kun je je berichte wel wissen? Maar als het wel kan, zou ik het idd ook doen. Ik hoop dat ze niet zo achterbaks en laag is om desman erbij te halen. Kan me voorstellen dat je dan helemaal gaat flippen! Goed van je dat je voor je kinderen kiest. Die hoeven hier allemaal niet de dupe van te worden! nogmaals sterkte!
halloooo.... leuke verhalen hier hihihi... ik zal me ff toevoegen.. ik ben namelijk ook bezig om zwanger te worden het is alleen heel veel stress voor mij PFfff... maar goed.... ik hoop dat het deze maand raak is ... ik heb wel symptomen maar jaah het kan ook op een teleurstelling eindigen wat ik neit hoop het er al te veel gehad maar ja liefs sakina....
haha ja ik rook niet, ik heb er nl al 20 opgestoken en alle 20 uitgedrukt.. maar verder ben ik RUSTIG idd zoals tummetje zegt
Mss zit ze hier ook wel haha zou me niets verbazen als ze doet alsof ze zwanger is en hier undercover info komt checken... welkom sakina! het is hier normaal wel gezellig hoor
njah gek is ze niet... zelfs iemand die gek is doet nog normaler kan dr geen juiste omschrijving voor geven... ziek kan je het niet noemen want iemand die ziek is die kan beter worden... maar niet dus.... dus ja ik zoek nog het juiste woord
je hoord idd van die verhalen echt raar dat menssen zo kunnen zijn he! Nou heb ik er zelf ook met zo iemand maken die heel raar kan doen maar ik noem geen namen of iets dergelijks zoals al gezegd word je weet nooit of iemand undercover hier rond sluipt en alles leest wat je typt
haha .. nou.. ik werk in psychiatrie he.. dus ik weet de een en ander. van psychisch ziek zijn kan je niet beter worden.. maar met juiste behandelingen kan je leren een vrij normaal leven te nemen.. je leven bestaat dan alleen maar uit herstel!
Ik heb een oom die is ook ziek maar als hij zn medicijnen in neemt kan een vrij normaal leven hebben Maar neemt hij ze niet dat is hij net een dolle stier en doet de meest vreemde dingen Gelukkig gaat het de laatste 5jaar goed
hoi allemaal ik ben dr ook weer ff! hoe is het hier met jullie ik zit lekker buiten op de veranda met me laptopieeejj
Oh wat hoop ik nu dat me zoon op mannen valt! normaal zeg je zoiets niet maar moet er toch niet aan denken dat myn kind ook met zoiets thuis komt en er niet meer vanaf komt
nou mannen kunnen er ook wat van hoor.. misschien niet op die manier maar ja.. zit niet in de geslacht..