@Bren, knufffff, meid!weet niet wat er is,maar het klinkt allemaal niet leuk. @all, pffff wat een rotweer al 2 dagen, wordt er een beetje down van, nergesn zin in. @nieuwe meiden:WELKOM!
ppff Bren... Had je verhaal toen straks gelezen maar weinig tij dom te reageren! Jeetje zeg das niet niks! Ik hoop echt van harte dat alles goed komt en dat je van dat gestoorde wijf af bent... En ook voor je vriend want ja hij probeert toch zoveel mogelijk en wil jullie blijkbaar echt niet kwijt! Hij moet zijn eigen ook k.. voelen door alles! Hopelijk snel beter nieuws daarover! Dikke kus voor jou!
Hiet nog steeds die kl.. rugpijn! Wordt er nie goed van.... Verders hier ook regen regen en nog eens regen! Wat een leuk begin van de vakantie
horen stemmingswisselingen ook bij n (beginnende) zwangerschap? Pff ben echt niet om te genieten en kan nix hebben. Heb het wel vaker vlak voor maar nu is het wel heel extreem. En me vriend moet het ontgelden. Arme stakker. We hadden net gewoon ruzie om n blik boontjes. Zal strax maar extra lief voor hem zijn als ie thuis komt.
Mijn theorie heb ik al. Maar mijn praktijk zie ik veel meer tegenop. Ben echt meer n theorie mens. Het idee dat iemand op je vingers zit te kijken wat j aan het doen ben. brrrrrrrrrrrrrrr
Jeee Bmd, wassup allemaal?! Klinkt k*t... Hoop dat t ok gaat met je nu..... Ik ga nu eerst ff naar mijn ouders, die gaan morgen op vakantie en verwachten me nog even.. x
*tromgeroffel* De heeeele dag heb ik de schijt aan het weer gehad en had daarom nergens zin in...Haalde ik vanmiddag dochterlief uit bed, gaf haar een koekje en wat drinken, bekruipt me het gevoel...Ik MOET vandaaaaag NU sporten! Ze ligt nu op bed, maakt er hopelijk geen drama van en ik ga dus nu mn sporttas inpakken...Toedelssssss
HEEJ MENSEN Ik heb ff een vraagje aan iemand die zwanger is geweest of is nu op het moment zwanger is... Wat houd het in als die pukkeltjes rond je tepel er meer worden en ze zijn beetje wit (lijkt of het kleine puistjes zijn geworden hihi) weet iemand dat ik was net onder de douche en het viel me op het lijken puistjes rond mijn tepel... vertel mij pleasee.. liefs sakina
heey meis, ik ben niet zwanger (tenminste van deze ronde weet ik het nog niet) en ben ook niet zwanger geweest maar ik herken het wel. Ik had het de vorige ronde namelijk ook en nu ook nog. Ik weet niet of ik het voor dat ik met zwanger worden bezig was ook al had, maar het viel mij een maand geleden ook ineens op onder de douche. Bij mij betekende het niets, waarschijnlijk had ik het dan al.... misschien bij jou anders. Ik heb ze zeg maar om het donkere deel heen zitten. liefs
heey sakina ik zie trouwens dat we op dezelfde dag kunnen testen... Ben benieuwd. Ik hoop eigenlijk dat mijn cyclus korter was omdat ik toen meer kans had om vruchtbaar te worden. We hebben toen vaker op de juiste dagen geklust. De cyclus die hierboven staat hebben we niet op de juiste dagen geklust. Ben erg benieuwd, jij?
heey meid jah ik weet niet het vald me nu pas op... hihih of miss heb ik het nu pas weet niet echt maar het viel gewoon ineens op... en ik las net bij het forum zwangerschapsverschijnselen dat veel vrouwn het hebben... mijn banner klopt ook niet ik heb wel een syclus van 26 dagen maar ik heb mijn eisprong op woensdag / donderdag 09-07/10-07 gehad dus jah ff afw8en.. en jah ik heb denk 3 dg van te voren geklust me mijn vriend duss jaah ff afw8en... ik hoop ook voor jou dat het deze maand raak is... voor ons bijde
ooh en je verteld jij heb ze om het donkere gedeelte heen ik heb ze in het donkere gedeelte en een beetje eromheen waar het donkerder begint te worden.. en ook een paar op mijn tepel