Ik ben er alleen om dit bericht te plaatsen... Zijn effe naar mijn vader geweest Zijn net thuis! Pak zo nog effe wat te drinken en ga dan al naar bed... Mijn rugpijn is echt erg nu en kan haast niet zitten of liggen Is echt te vergelijken met mijn lichte rug weeen... Zo'n pijn... Vanmorgen begon het in mijn zij en trok naar het naar mijn rug... Nu is het heel de rug maar onder nog het ergste! Ga dus zo meteen lekker naar bed... Lees veel dat het kan zijn als je ongi eraan komt! Nou als het daaraan ligt wil ik het liefste dat ie nu komt want dit is niet leuk meer... hopelijk tot morgen! xxxjes voor jullie!
ik ben er.. lekker gedoucht.. haha ik ben klaar om weer naar de gay tent te gaan .. in masker, training pak maar deze keer geen rollers maar handdoek op hoofd. bwahhahaa
Heey meis het zit je ook niet mee he! Echt balen voor je! Sterkte, hoop dat het morgen beter is en je ongi dan maar snel mag komen, zodat je van de pijn af bent! dikke kus
zal ik de spaceshuttel dan maar weer uit de schuur halen onder alle dekens vandaan? Zal ff kijken of die nog wil zweven... Ik kom dan wel in mn joggingpakkie hoor vinden de gaytjes niet erg toch? Hoe is het verder met je pix?
zag het wijffie... zal ik me dan maar eens aanmelden op msn FF een vraagje nog voor iedereen die zwanger is of geweest is... hadden jullie toen jullie richting je ongi gingen ook erg veel last van afscheiding (dun, doorzichtig) en bleken jullie toen zwanger te zijn? Weet niet of het een kwaaltje is, maar heb er de hele week al last van! kussie
good hoor! heb nichtje voor een uurtje opgepast weer vanavond voordat we naar mijn schoonzus ging. heel onverwachts.. was zo maar effe... kunnen jullie even op haar passen.. ik moet wat doen. leuk is dat.. genoten..
Hoi hoi, Brenda, ik weet niet wat er is, maar jet klinkt goed kl*te. Denk om jezelf en desman he meid! Waarom is het hier zo stil? Toch niet ineens allemaal op msn, daar las ik namelijk iets over XXX
ikke ben hier en op msn. Het is idd stil hier. Dan vind ik de laatste paar avonden sowieso al, beetje jammer!
nee we zyn ook gewoon hier hoor, alleen msn praat soms wat makkelijker over bepaalde dingen heb je pb niet gehad nothern?
we praten op msn over dingen die anderen niet hoeven mee te lezen (stiekeme gluurders...) verder blijven we gewoon actief op het forum hoor! Ennuh pix, taxi (shuttle) is onderweg