wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Heej, daar ben ik ook nog weer ff!
    Kom ik terug van een late dienst, verheug me erop om alles terug te lezen en nog ff slap te ouwehoeren over scheve lullen, tieten als meloenen en gangbangs... Is iedereen vertrokken (naar msn?)...
    * boehoe, voelt zich nu heel alleen, snik*

2. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    hey mamaline! soms is een meidenpraatje beter als het prive is..
    als je ff je msn geeft dan voegen we je next time bij het groepsgesprek en dat geldt ook voor de rest btw!

3. aliki83

aliki83 Actief lid

Jul 13, 2008
    206
    0
    0
    Utrecht
    wat een stilte hiero!

Ik heb al mn was ff gestreken moest nodig weer eens!

Pff ik heb een strak getrokken buik lijkt wel

Ik heb ook last van die afscheiding!

Ik word gek van datw achten ik probeer het van me af te zetten maar het lukt alleen niet!

4. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    goedemorgen damens!
    was gelzellie gister he.
    vanavond weer?
    vriendlief heeft verjaardag mar ik heb geen zin ga liever met jullie msnen!

5. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Allo Allo,

Hier ook al weer een wakkere!
    Heb super lekker geslapen, de kleine was vannacht bij Opa & Oma. Beetje jammer alleen dat we vandaag niet kunnen uitslapen... Er is voor een vriendinntje van mij een babyshower georganiseerd en al die dames komen hier om half twaalf verzamelen. Dus ik moet er zo nog met de stofzuiger en de dweil door. Moet ook nog boodschappen doen en de kleine man moet ook weer worden opgehaald. Pffff en dat allemaal voor half twaalf!

6. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    Druk, maar wel erg leuk daarna!Veel plezier mamaline, fijne dag :)

7. yvo08

yvo08 Bekend lid

May 28, 2008
    523
    0
    0
    Hoi allemaal,

Wat is het hier een rotweer zeg. Alleen maar regen.

BMD: sterkte meid met wat er gaande is. Dikke knuffel.

Verder alle meiden een goed weekend en hopen dat het hier een keertje droog wordt.

8. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    Thanks Yvo, jij ook een goed weekend, hoop dat die vieze regen snel voorbij is, maar volgens het weer hele weekend en maandag regen en dan dinsdag geen regen en 21 graden!

9. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,107
    0
    0
    hier ook weer 1 wakker. Weet niet wat dat met mij is maar ben echt zo ongelooflijk moe de laatste tijd. Werd vandaag wakker door een sms om kwart over 11! Toch niet normaal. Ze vroeg of ik dinsdagavond zin had in een make-up party bij haar thuis. Nog nooit naar zo'n party geweest, dus lijkt me wel leuk!
    Hier is het verder ook klote weer, al is het wel droog maar geen zon en veel wind. Ik moet zo ook maar eens beginnen met het huis schoonmaken. Ff stofzuigen en dweilen, geen zin maar ja moet maar ff. Vanavond verjaardag van een vriend van ons, dus ik ben er vanavond niet.

xxx

10. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    ahh jammer lex dat je er vanaaf niet bij bent hoop wel dat er iemand is vanavond dan anders ben ik helemaal alleen!

11. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    wat een kutweer zeg! Lang leve de nederlandse zomers.. Oleee Oleee

hier alles rustig.. letterlijk.. ben lekker ALLEEN met des..
    vannacht de longen uit me lijf lopen kotsen (sorry) niet eens omdat ik misselijk was maar gewoon van boosheid..

ben ook vanmorgen zonder iets te zeggen weg gegaan..
    heb briefje neergelegd of ie me echt gewoon ff met rust wilt laten en me dus niet 80 x per dag gaat bellen.. dus ben benieuwd..

zo ff boodschappies doen...
    Jullie moeten me ieder geval maandag ff missen.. ga tot en met woensdag naar vlissingen met des naar me vriendin... ook al is het weer niet goed.. is voor des ook leuk...
    maar dan doen we ff tel nr's wisselen want kan jullie nie te lang missen hoor! hahaha
    en me vriendin woont er net en heb dus geen i-net :(

12. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    Tjeej, Bren wat K*T allemaal! :( *hug*
    Heel veel sterkte en rustig aan!

13. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    1,060
    0
    0
    Limmen
    goeie middag... ook ik ben hier weer ff-ies...
    heb net gewerkt.. Nu rustig aan... vanmorgen met me domme hoofd een test gedaan..en natuurlijk een vette dikke ..........Hahaah neej geen streep een heel wit vlak... pfff..nou ja is ook wel errug vroeg maar ja...

Nou verder weinig nieuws... hier wel?

14. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,107
    0
    0
    mijn vriend belde net dat hij nog wel even met mij de stad in wou. Toen was het nog redelijk weer. Als ik nu naar buiten kijk: onweer, dikke plensbuien, etc. Nou dan hoef ik de stad niet in hoor! Mijn vader belde net ook, die wil langskomen :S, niet echt veel zin in, maar ja.. moet maar. Heb em al sinds april ofzo niet gezien. Moet ik me ook maar even over heen zetten. Ben benieuwd hoe mijn vriend reageert als ie zo ziet dat mn vader hier ziet... die zal wel gelijk weer weggaan denk ik.

Verder hier ook geen nieuws. Heb ff stofgezogen, wasje gedraaid en afgewassen. Vriend mag maandag dweilen. Had ik geen zin meer in.

Nogmaals wat een SCHEITWEER!

xxx

15. Northern

Northern Bekend lid

Jun 4, 2008
    998
    0
    0
    Hoi hoi,

Ja hier ook een k*tweer :(
    Moest even het centrum in, nou was blij dat er een plu in de auto lag anders was ik zo weer huiswaarts gekeerd :)

Gisteren was gezellig he!

BMD: Kalm aan meid! Veel plezier in Zeeland :)
    En ja we zullen je enorm missen :)

XXX

16. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    hoi ik ben dr ook weer,
    ben vanmorgen opgestaan met een stijve nek.
    ohhhh dat doet echt pijn!
    heb de hele dag al pijn eraan, heb gister kou gevat denk ik, ik heb tot 12 uur buiten op de veranda gezeten met me laptop, wel jas aan maar toch, ik denk dat het daarvan komt!
    maar echt klote zo een pijn dat het doet hoop at het morgen over is! of minder.

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Hey wat een PIEP weer he...bah bah bha
    Hoe ist met iedereen?
    Hier moe moe moe en misselijk nog steeds....
    Bren, wat is er gebeurt?
    Ik heb duidelijk iets gemist!
    Kan iemand (of jij) me ff pb-en?
    x

18. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,107
    0
    0
    @ bmd: laat je kop niet gek maken meis. Ga er lekker even tussenuit met desman. Wij zullen jou ook missen, maar het belangrijkste is dat je even rust krijgt. Ga lekker leuke dingen doen met je vriendin en wij spreken je daarna wel weer!

xxx

19. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    ben nog nie weg hoor ;) haha maar thnxx lieverds...

Ga maandag in de middag pas weg... Nu eerst weekendje lekker hiero.. me ouders zyn net vertrokken op vakantie maar het weer werkt niet mee, zit nu vlakbij tilburg.. maar ga daar niet weg lopen regenen dus vanaaf maar weer gezellie msn-en ;)

20. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,107
    0
    0
    wat een rust hier op het forum! Waar is iedereen toch gebleven? Wat doet iedereen met dit rot weer? Ik neem aan dat men niet lekker in de stad aan het lopen is....
    Bren, we weten toch dat je vanaf maandag er niet bent ;) Nu lekker alleen bij je ouders thuis? Vanavond moeten jullie het zonder mij doen op msn, ik ben er niet... Verjaardag :S

Share This Page