wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    ìk doe idd nu helemaal niets!
    zo eten maken ofzo en dan des in bad doen en dan vanaaf lekker bank hangen en achter de pc ofzo..
    t komt soms met bakken uit de lucht niet normaal..
    dit is ook wat trouwens he

18 juli 2008 - Het is spannend met het zeeijs in het gebied van de noordpool. Mogelijk is de noordpool eind deze zomer ijsvrij. Ook het KNMI houdt de toestand nauwlettend in de gaten. Het NOS journaal besteedt volgende week dagelijks aandacht aan het smeltende poolijs.

heb me zwembandjes al gereed ;) u never know haha

2. victortje

victortje Lid

13 feb 2008
    77
    0
    0
    mannekes (hier eigenlijk vrouwkes) ik haat het wachten
    pff hou me tegen of ik doe niet anders niet meer dan denken aan zwanger zijn zwanger worden baby's ...
    HuLp

3. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    hier wordt ik ook al een beetje gek van het wachten. Ik ben bang dat ik niet zwanger ben, maar toch je gaat overal op letten. Zo heb ik ineens meer pukkels, mijn haar is erg vet (mag elke dag wel wassen) en veel last van afscheiding. Kweet niet hoor, misschien ongiklachten, zwanger of gewoon helemaal niets. Erg irritant.

Heey bmd: wat is dat van de noordpool. Nog helemaal niets van mee gekregen. Is dit serieus waar? Dan kunnen we mooie problemen verwachten. Aarde gaat echt helemaal naar de klote zo!

xxx

4. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    ohw ja en ik wordt kaal! echt ongelooflijk hoeveel haar je kan verliezen, komt geen einde aan!

5. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
  6. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    tjeetje wat vergeet ik vaak nog wat te zeggen! Ben ook nog eens mega moe! Wordt gewoon gek van mezelf. Al dat gegaap! Verder loop ik niet te klagen hoor :D

Iedereen is nog steeds weg! Wat doen jullie toch allemaal!

7. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    je bent gewoon zwanger lex...

;)

Je moet myn borstel zien na 1 x kammen!... dat is niet normaal hahaha..

nu ga ik echt des in bad gooien... Laterzz ;)

8. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    laten we het hopen bren. Ga jij maar lekker des in bad doen en hem lekker veel aandacht geven! Ik ben er zo niet meer. Moet mijn moeder nog even een trip trap stoel geven (kado voor het zoontje van mijn zwager) en dan naar verjaardag. Heel veel plezier allemaal vanavond! Niet alleen op msn kletsen he, moet morgen ook nog wat te lezen hebben ;). Fijne avond allemaal!

kussie

9. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Kimmiej!Wat jammer dat je een nega test had, maar wie weet was je gewoon veel te vroeg!Wanneer ga je weer testen?

Lexy, have fun 2night.

Bren, thinking of you!

10. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hey gaan we weer msnen! laat maar ff weten dan wanneer en hoelaat enzo.

11. aliki83

aliki83 Actief lid

13 jul 2008
    206
    0
    0
    Utrecht
    Hoi Allemaal

Pff wat een kl*te weer moest werken vanochtend om 8uur maar moet op de fiets
    dus lekker nat geregend!

Veders heb ik ff niks gedaan Ben zelfs op de bank in slaap gevallen vanmorgen toen ik uit mn werk was ,

Daarna boodschapen gedaan met manlief!
    Mn zoontje is bij opa en oma dus heb avondje vrij hihih

Ben alles aan het schoonmaken stofzuigen weilen de was lekker druk dus

Als ik zit heb ik gevoel alsof er op mn buik gedrukt word zo onder mn borsten op mn buik zeg maar
    beetje lastig te omschrijven hihihi
    heel irritand gevoel eigenlijk!moet echt achter over gaan zitten!
    Kent iemand dit?

Ik bene r vanavond wel ik ga nergens heen manlief is werken

als iemand me op msn toe wilt voegen ga je gang hoor!
    staat in mn profiel!

xxx

12. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik heb je toegevoegd!
    mijn msn staat ook in me profiel voor degene die dat willen.
    gisteravond zaten we allmeaal samen op msn was super gezellig!

13. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Mieni wat is jou msn

spreek je dalyk miss... des lig nog nie op bed ;)

14. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ok is goed

15. aliki83

aliki83 Actief lid

13 jul 2008
    206
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb het gezien ;)

16. Eva R

Eva R Niet meer actief

dag dames, ben weer terug van honeymoon.. het was in elki geval fantastisch!

maar ja, het is de eerste ronde van m'n cyclus en zit nu op dag 40 en ben nog niet ongesteld dus ik vermoed dat ik gewoon een maandje oversla.. door de pil. We wachten het maar rustig af.
    Ik heb zondag een test gedaan en die was negatief en vanochtend ook nog een en die was ook negatief maar toen we na een half uur beneden kwamen gaf die wel een plusje maar ik denk dat dat een indroogstreepje is geweest (omdat er toch een half uur/uur tussen zat dus dat geloof ik gewoon niet) dus heb vanmiddag maar weer een test gehaald (andere) en doe het morgen opnieuw.. maar denk dat het gewoon een indrooglijntje o.i.d. was en dat ik gewoon een maandje oversla hoor :D

naja, lang verhaal.. hoe is het met jullie? :)

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hey alexie. welkom terug. goed je weer te zien hier meid. naar dat je cyclus wel zo lang duurt.. hoopte echt dat je zwanger zou zijn :D

18. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Net een enorme discussie gehad met hubbie :x . Vindt het belachelijk dat ik klets met vrouwen die ik helemaal niet ken over een zwangerschap die er (nog) niet is... :(

Heb totaal geen zin het hem uit te leggen... Hij kijkt toch ook de hele avond naar pokerchannel? Maar dat doet hij omdat ik steeds achter de laptop zit zegt ie...

AAAAAAAARRRGGGHHH!

19. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    wuhaha Oleeeeeeeeeeeeeeeeeee
    Nog meer gezeur met een man!

wie volgt?

Alexia welkom terug meid!

20. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Alexia gefeliciteerd met je huwelijk en welkom terug! :) Hopelijk komt ongi snel of een posi test!

Aline, das dus blijkbaar een gil om aandacht en heeft niks te maken met ons.

Deel Deze Pagina