Goedemorgen Ben ook weer m`n bed uitgerold, mijn vriend heeft dienst Bellen ze het hele weekend niet en vanmorgen trommelden ze hem eruit Dus hele dag alleen Kon gisteravond niet, hebben gegeten bij schoonouders en daarna hebben we een goede film gekeken. Ben nu wel online zowel hier als op msn, dus als iemand zich verveeld Alles verder goed hier, zonnetje schijnt buiten dus ga vanmiddag eens even heerlijk een stukkie wandelen Want na al die regen van gisteren XXX
Morning meis! Nou das balen dat je wakker wordt gebeld om te werken en jij nu alleen! Geniet idd maar vd zon!Het zou nl wel weer gaan regenen, morgen ook en dinsdag hebben we echt zomers weer zon/geen regen 21 graden Ik wil wel weer sporten vandaag...als vriendlief nou eens uit bed rolt...
Ja niks aan, we zouden ook visite krijgen voor z`n verjaardag (morgen jarig) dus zo maar even bellen dat hij er niet is Hebben vantevoren gezegd dat het mogelijk was dat hij moest werken. Dus ze wisten ervan Heb net even op buienradar gekeken en het wordt beter met het weer Mag ook wel. Over 3 wekene hebben we 3 weken vakantie, dus dan wil ik mooi weer 8)
Goedmorgen, hier ook weer regen, maar gelukkig zijn de voorspelling goend vanaf dinsdag. Wat kan je hier zat van worden. Alexia: Nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk. En hopen dat je over je cycus ook snel duidelijkheid hebt.
Owwww, kon hij zijn werk dan niet weigeren?Maarja idd goed dat ze ervan wisten dan Ow, dan zit je die vrij/zat ervoor net nog in je vruchtbare periode!
Haaai, Halve n8 aan het discussieren geweest over dat manlief het stom vind dat ik steeds achter de laptop duik. Alsof er de laatste tijd op tv zoveel leuks is... Ja, dan moesten we maar een een leuk spelletje doen ofzo...?!? Waarom nu ineens? Voelt ie zich bedreigd ofzo? Door een stel meiden die graag een kindje willen maken en daar slap over ouwehoeren! Wat blijkt; hij vind dat hij buitenspel staat. Hij denkt dat alles wat ik hier met jullie bespreek, ik niet meer met hem hoef te bespreken (nou ja, sommige dingen... ). Uitgelegd dat daar dus geen sprake van is, maar dat ik soms wel het gevoel heb hier dingen kwijt te kunnen, waar hij allang mee klaar is. Hij wil het steeds weer over hetzelfde hebben en hier gaat het (bijna) nerens anders over... Nou ja, we zien wel hoe het verder gaat! Fijne (regenachtige) dag!
Als je het zo stelt, begrijp ik hem ergens wel, Aline.Ik hoop datie begrijpt dat je met hem ook nog alles bespreekt en wij wat dat betreft op nr 2 komen. Ook een fijne dag, meid!
Nee hij mag niet weigeren, je weet dat je die week dienst hebt dus dan moet je er ook voor staan he Daarom hadden we ook al tegen de visite gezegd dat hij misschien moest werken. Het is niet anders, morgen is hij pas echt jarig en vrij, Dus gaat helemaal goedkomen.
Wat doetie dan, als ik vragen mag?Waarom belden ze dan zo laat en wistie dan sowieso niet datie moest werken dan, als ie al wist datie dienst had?
ik ben er ook weer! Waren eigenlijk net bij mijn schoonouders.... Maar jeroen heeft mij net weer thuis afgezet en is nu weer terug naar zijn ouders... voelde me eigen vanmorgen toen ik wakker werd al niet zo lekker! Beroerd en misselijk Maar toen we daar waren werd het alleen maar erger! ppff zit dan liever thuis want heb het idee dat ik de wc dichtbij moet hebben Verdesr weinig nieuws hier!
Hij werk in de olie en gas industrie, en als je dan dienst hebt kan het alle kanten op. Ze bellen als je nodig bent. Vrijdag en zaterdag belden ze niet dus 2 dagen lekker bij huis, vanmorgen belden ze dus wel Je kunt eigenlijk geen afspraken maken als hij zo`n week dienst/pieperdienst heeft. Maar daar wist de viste van af, die konden morgen namelijk niet en belden of ze vandaag konden komen. Maar wisten dat we het af konden bellen ivm werk.
goede morgen allemaal, tjeetje marloes, wanneer houdt het nou eens op! Ik vind het echt heel erg rot voor je, leef met je mee! @ mamaline: jeetje wat een gedoe. Ik heb er zelf gelukkig (nog) geen last van. Meneer zit zelf ook op honderden forums van voetbal dus over mij zeuren met 1 forum mag ie niet. Laatst hadden we wel wat woorden wisseling en toen zei hij wel iets van: dat het hem tegen begon te staan dat ik alleen maar met meiden praat die zwanger zijn en zwanger willen worden. Daarna zei hij gelijk al dat ie dat niet mocht zeggen omdat hij het wel leuk vindt dat ik ook ineens geinteresseerd ben in een forum. Wel staat het hem een beetje tegen denk ik dat jullie al bezig zijn met zwanger worden en hij het nog niet wil. Denk dat hij bang is dat ik beinvloed wordt ofzo, hhhaaaha. Daarna was alles wel weer goed gelukkig hoor. Hoop dat jouw mannetje er ook minder moeite mee gaat krijgen. Verder heb ik hier een childagje ingepland. Ga vandaag echt helemaal niks doen. Moet wel ff flink wat wasjes draaien en het bed verschonen, maar verder helemaal niks! Misschien dat ik de zonnestudio nog ff ga bellen voor een afspraak vanmiddag. kussie
Heej, Nou, uiteindelijk is het wel uitgesproken hoor (duurde alleen ff, *gaap*). Heb m'n mannetje geprobeerd duidelijk te maken dat ik het ten eerste heel gezellie vind om met meiden te kletsen die ook een zwangerwens hebben, juist omdat we het in onze omgeving nog niet aan de grote klok willen hangen. Ten tweede wil ik hem niet altijd vervelen met gezanik over ongi krampjes, wel of geen ei, zere boobs etc... Nou toen snapte ie 't al iets beter. Hij zei ook dat hij niet het gevoel wil hebben dat sex straks een verplicht nummertje wordt omdat ik er zo mee bezig ben. Helemaal mee eens, maar daarom kan ik toch juist beter hier m'n kletspraatjes kwijt. En eerlijk gezegd vind ik het wel moeilijk hoor, om sex spontaan te houden als je eenmaal besloten hebt weer voor een kindje te gaan. Tegen de tijd dat je een ei hebt of gaat krijgen, ben je je er toch bewuster van dat het dan moet gaan gebeuren omdat je anders je kans mist... Hmm, blijft dus lastig! Maar het is iig uitgesproken en we maken er vandaag een gezellig chill dagje van samen met Kyan. We wilden vanmiddag eigenlijk ff naar de kinderboerderij, maar het weer is hier nog steeds K*T!