Bedoel dat ik de verwacht! Misschien toch omdat ik geloof dat het zo snel weer raak zal zijn na een vmk... Bij de meeste duurd dat toch weer effe! en net naar de wc geweest want voelde wat nattigheid (sorry) En zag toen dat ik wat bruin/rood verlies had... Klein beetje maar , maar denk dat dat het begin is van .... Zal vandaag nog wel gaan doorzetten!
een aantal nieuwe meiden: welkom in de eerste ronde... ik kan niet wachten tot ik aan de 2e ronde kan beginnen pffffff manlief vind het trouwens wel erg leuk dat ik op het forum rondhang..
Hey meiden.. Hoe is t hier? Met mij gaat alles ok! Heb afgelopen vrijdag een test gedaan, gewoon om getest te hebben haha.. Even gekeken hoe t werkt etc.. Had t nog nooit gedaan en eens moet de eerste keer zijn he Deze week nog testen zal niet nodig zijn verwacht ik, ik heb het idee dak ongi ga worden in de komende dagen.. Kwil vanavond lekker uit eten met mijn mannetje, maar t enige wat hij kan bedenken is de griek.. Heeft iemand nog leuke ideeen? x
hebben jullie geen leuke bistro o.i.d. in de buurt? dat is bij ons in elk geval de favoriet ik verveel me vandaag gigantisch.. ik wilde een taart bakken maar heb geen eieren (en ook geen boter voor de vulling dus dat schiet ook niet op) en het huis is opgeruimd enzovoorts enzovoorts... krijgen zo wel visite dus dat is dan wel weer gezellig!
Heey alexia, welkom terug! Hoe was de bruiloft en huwelijksreis? Mijn ventje vindt het nu ook wel leuk hoor, alleen wordt er nu echt niet meer zonder condoom geklust! Zelfs nu niet. Heb mijn ei allang gehad, maar meneer wil het risico niet lopen. Ik heb dus alleen deze ronde nog kans om zwanger te raken. Daarna is het voor mij afgelopen denk ik. Kan wel HUILEN!
Hm, een taart bakken zonder boter en eieren wordt lastig hihi Ik zit me ook al een tijdje te vervelen... Mijn mannetje zit boven op mijn oude keybord te pingelen en ik zit hier met mijn kudde dieren.. Die liggen ook allemaal voor pampus! Een bistro.. Kzal eens wat gaan googlen! Thnx.. Visite, gezellig!
het was superfantastisch.. het weer zat mee (het was de enige dag in de week zonder regen en meteen ook bloedheet) en Jan zag er prachtig uit.. naja, alles ging goed, iedereen deed leuk mee en deed ook aardig voor elkaar.. we trouwden ook in de kerk en de dienst was prachtig.. het is toch altijd afwachten natuurlijk.. feest was ook super.. huwelijksreis was ook fantastisch, we zijn in Mauritius geweest en gewoon 1 week niksdoen, zon, zee, strand en cocktails echt, maandenlang stress e.d. maar dan heb je ook wat het was DE perfecte dag...
Wowie Alexia, helemaal super! Gefeliciteerd De perfecte dag.. Dat wenst iedere vrouw zich toch... (ik ook haha) Ik heb t een beetje gemist, maar wat voor jurk had je aan?
tjah, financieel.... meneer denkt dat we het dan niet redden... blablabla. Ik wist het wel, maar nu is het helemaal duidelijk uitgesproken en duidelijk gebleken aangezien hij heel duidelijk zei dat er niet meer zonder condoom geklust wordt! Mooi balen, wordt er ook niet echt vrolijk van en vind de sex nu ook minder. Nu 2 keer weer met condoom gedaan, maar vind er geen bal aan. We hebben er nog 5. Meneer durft nooit te halen en ik ga ze zeker niet halen dus ben benieuwd hoe dat straks dan gaat! Gister was ik na het klussen ineens enorm chagerijnig. Vandaag viel nog wel mee, maar of ik ook aan mijn trekken kom dat is een 2e vraag. Moet zeggen dat ik er enorm veel moeite mee heb. Ook zijn jongeheer laat het een beetje afweten. Dus ik zei nog, doe dat ding dan af er kan nu toch niets gebeuren. Maar nee meneer zou dat ding omhouden :S Wordt dus een leuke tijd op klusgebied, NOT!
Meid wat geweldig! Ik zie dat je 6 dagen overtijd bent... een huwelijkskindje gemaakt? Ik duim voor je dat de testen positief zijn, of heb je al getest en heb ik niet meegekregen dat je al zwanger bent?
sorrie, kan geen foto plaatsen... krijg ruzie met de pixels e.d. www.taartilicious.mijnalbums.nl dit is mijn taartenalbum eigenlijk maar hier heb ik ze ook maar even neergezet kunnen jullie toch kijken
ik verveel me ook een beetje! Moet nog wel wasjes draaien, maar moet nog wachten tot de wasmachine klaar is. Mijn vriend zit samen met een vriend de film starwars te kijken. Hoe dom is dat! Vind dat dus echt klote films! Qua eten weet ik ook niet zo goed. Balkan is ook wel lekker. Ik ga niet zo vaak uit eten omdat mijn vriend dat echt helemaal niets vindt :S
ppfff hier nog steeds paar drupjes bruin verlies... ( sorry) Ben benieuwd wanneer het door gaat zetten! Dat het gebeurd weet ik bijna wel zeker... Hoop dat het snel doorzet kunnen we mooi verder naar de volgende ronde!
Ik hoop het ook voor je meid. Ik hoop ook dat dan de pijntjes enzo ook weg zijn, want daar heb je ook al meer dan genoeg last van gehad! Op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen voor jou!
thanks! lexy: wat balen van je man/vriend. gaan jullie het idd niet financieel redden dan? ik ken studenten die van een uitkering rondkomen en die het nog redden.. wel krap maar het lukt wel.. kan me wel voorstellen dat het voor jou dan ook spontaan stukken minder leuk is.. nee geen huwelijkskindje denk ik.. ik zit nog in mijn eerste ronde en ik gokte op 5 weken dus of ik officieel overtijd ben is ook nog niet zeker natuurlijk .. heb 2 testen gedaan en die waren negatief dus we wachten het gewoon af.. waarschijnlijk heb ik gewoon een lange cyclus.
Ow Lexy, kl*te joh.. Dat hij er zo over denkt.. Snap dat het klussen dan anders voelt, minder fijn. Zeker omdat jij het zo ontzettend graag wilt... Speelt dit zo allang tussen jullie, dat jij graag wilt en hij niet? x