Balen Lexy, hopelijk komen jullie eruit. Hier mooi weer vanmiddag! Lekker zonnetje Vriend is tot zeker 10 uur aan het werk, dus ga zo maar eens even wat eten scoren, visje of patatje Vanavond msn? XXX
nou het speelt al wel even. In het begin wou hij het heel graag. Toen vonden we dat het nog niet kon omdat ik eerst mijn diploma moest halen. Nu ben ik afgestudeerd, heb werk (jaarcontract) dus we gaan het nu makkelijk redden. Volgend jaar nieuw huisje kopen als alles meezit. We zitten nu in een (koop)flat dus niet ideaal om een kindje te krijgen. Maar ken 2 anderen hier in de flat die het ook doen, dus het zou eventueel eventjes kunnen. Aangezien we toch al op zoek zijn naar een huis, zijn we hier niet heel erg lang meer. Hij wil gewoon eerst in een ander huis wonen en eerst behoorlijk wat sparen..... Dus kan nog wel ff duren denk ben ik bang. We hebben een jaar lang op 1 inkomen geleefd en nu hebben we het dubbele. Daar moet een beebje ook wel van te betalen zijn dacht ik zo! Maar ik heb alles al geprobeerd, weet niet meer hoe ik hem anders zo ver kan krijgen. Dus ik geef het op en ben blij met elke keer dat er onveilig geklust wordt.
@ Lexy: ik denk dat dit een echte mannelijke reactie is.. Altijd op zoek naar zekerheid.. Deed de mijne ook.. Maar ja, zekerheid heb je niet in t leven! Mijn mannetje wilde een half jaar later (nu dus) wel heel graag.. Ik hoop dat jou mannetje zich ook bedenkt.. Want zo is er altijd wel iets is het leven waar je op zou moeten wachten.. Toch? Maar wie weet.. Hij wilde zelf eerst ook heel graag! Snap dat het heel erg frustrerend voor je is! En dat het invloed heeft op je seksleven.. Geen goede... Ik ga de komende tijd heel hard voor je duimen dat je mannetje zich bedenkt!
Vervelend meid, maar mag ik vragen hoe oud je vriend is? Mijn ervaring is toch dat mannen er lang over moeten denken, mijn vriend is 27 en heeft ook heel lang de boot afgehouden. Bij ons speelt het dan niet om geld, maar zijn gevoel. Maar hij zegt nu zelf ook heel duidelijk van, ja gevoel zegt wel dat ik een kleine wil, maar wanneer? Toen ik dus gestopt ben met de pil vorig jaar werdt ik na 2 maanden ernstig ziek, en moest dus weer aan de pil. Nu wilde ik begin van dit jaar graag weer stoppen maar hij durfde niet goed, ook wel logisch na wat wij allemaal hebben meegemaakt. Hebben nu duidelijk met elkaar afgesproken dat er altijd wel een reden is om het uit te stellen! En dat het leven niet altijd zo gaat als jij wilt. Dat hebben we het afgelopen jaar ondervonden. We hebben het dus goed met elkaar besproken en besloten om er gewoon weer voor te gaan En hij staat er gelukkig nu helemaal achter denk nog wel meer dan vorig jaar.
in jouw geval northern snap ik het heel goed. Jullie hebben idd een erg zwaar jaar achter de rug. Ik gun het jullie ook van harte en ik duim voor je dat ditmaal alles goed met je mag blijven gaan! Mijn vriend is 27 en wordt in augustus 28. Wordt voor hem ook wel eens tijd dacht ik zo . Misschien dat hij er volgend jaar (als we een andere woning hebben) zich dan ook wel bedenkt. Het is nu voor mij gewoon zo dat iedereen in mijn omgeving ook een kleine heeft of zwanger is en zij staan er ongeveer hetzelfde voor (ja zij hebben dan al een wat grotere woning). Dat is voor mij alleen maar meer frustrerend om nog niet aan een beebje te mogen beginnen. Wie zegt dat het binnen een maand gelijk raak is bij mij! Voor hetzelfde geldt wil het helemaal niet lukken of ben ik meer dan een half jaar bezig. In de tijd dat de kleine er dan is, wonen we allang ergens anders! Aan de ene kant snap ik hem wel, maar aan de andere kant... zekerheden heb je nooit in het leven. Er kan altijd wel wat gebeuren. Zul je zien dat er volgend jaar wel weer wat anders is!
Ja 27 wordt al wel wat he Kan me voorstellen dat je er mee zit, maar hopelijk kunnen jullie er goed over praten en wonen jullie snel groter Hier in de omgeving heb je ook een hele boel bolle buiken, dat maakt het ook wel moeilijker hoor. Maar het werdt makkelijker toen we er eenmaal voor gingen. Maar als ik me nog bedenk hoe ik me toen voelde, leef helemaal met je mee.
Dank je wel meid. Het is idd erg frustrerend en ik denk dat het ook makkelijker voor mij zou worden als hij eenmaal gezegd heeft dat we er voor gaan. Tot die tijd vind ik het alleen maar lastig om zwangeren te zien. Maar ja, kom ik ook wel weer overheen. Blijf iig wel lekker met jullie op het forum kletsen. Vind jullie allemaal zo gezellig, dat ik nu echt niet meer weg kan blijven! xxxx
heeeeele mooie taarten zeg!wow! en wat zag je er prachtig uit, meid!mooie jurk heb je je bruidstaart ook zelf gemaakt!heel apart en leuk, helemaal super!
heey meiden... HOe is het hier? Hier gaat t ze gangetje.vandaag gewerkt en ben doodmoe chagarijnig NIET TE GELOVEN..nergens trek in ... Weet niet wat t is maar ik heb de puf er niet voor vandaag..
Lexy, ik hoop dat je mannetje zich snel bedenkt.Als jullie later wel een kind hebben, kunnen er ook onverwachte (financiele) dingen plaatsvinden, zoals iemand al zei, zekerheden heb je nooit in het leven, dus waar laat men het vanaf hangen allemaal?Het hoeft idd ook niet heel snel raak te zijn..Maargoed, jij snapt het wel alleen je liefje niet..Hopelijk komen jullie binnekort in een heftige vrijpartij en vergeetie het condoom
heyyy, tsjah hier ook zn gangetje...heerlijke zondag. ik heb "gesport" (met vriendlief) en lekker met zijn 3-en gebrunched(voor onze meid wel gewoon lunch dan) en gewoon zondag zondag
ppfff hier nog zo 1 kimmiej... Nergens zin in en gewoon op zijn! Vanmiddag zelfs terug naar bed gegaan Hopelijk is het snel over! Lekker rustig avondje thuis...
eej marloes.. ik ga morgen ochtend dr is testje tegen aan gooien..wie weet... Bij jou al je Door gekomen ? Hier nog niets te bekennen