mienime ik verwacht niks..als t al zo is met don was t pas 5 dagen NA mijn nod.. Maar ben nieuwschierig.. Dus ik denk 3 dagen voor nod kan ook wel toch?
Nou ik had bij mijn zwangerschap van Joey heel veel last van mijn (.)(.) en bij de 2de zwangerschap 1 1/2 maand geleden ook heel veel last van gehad! Nu heb ik dat helemala niet... Heb wel andere dingen die zouden kunnen wijzen op een zwangerschap maar mijn gevoel zegt echt niet niet! Misschien kotm dat ook omdat er veel vrouwen zijn die ene vmk hebben gehad en daarna lang moeten wachten op een normale cyclus! En al helemaal omdat ik vandaag paar inimieni drupjes bruin verlies heb gehad... Denk gewoon dat dat een begin is van de Maar is nog niet door gezet neej... Maar zelf denk ik dat het morgen toch wel door zal zetten of vannavond nog... We zullen zien , kunnen toch nie meer doen he. Mocht er de 27ste nog niets te zien zijn ga ik testen als ik tot dan kan wachten
Nou kimmiej ik hoop het voor jullie! Maar mocht hij nega zijn dan is er dus nog steeds kans Duim mee hoor!
doe wat je niet laten kan he hahaha persoonlijk zou ik dan nog wel afwachten, maar das ieder voor zich, niet waar succes!
Ja ik zie het morgen wel.. heb wel wat 'klachtjes ; die op bij een zs horen.. Stevigere gevoeligere borsten en een bollere buik.. Maar dat kan ook gewoon m;n gestel zijn denk ik dan.. Ik ben heel benieuwd, als ik morgen de niet zie dan ga ik gewoon testje wagen.zat net stukje te lezen van meiden dat het echt per persoonverschild waneer ze posi testen zoveel dagen voor en zoveel dagen na nod.. Dus ja wie weet... Ik wacht het af! Ik hoop dat de niet bij jedoor zetten en je toch een posi test heb... En anders dat ze heel snel doorbreken en je weer verder kan met de volgende ronde...
meis, iedere zwangerschap is anders he... ik denk niet dat je doorzet succes hoop trouwens wel(zwangerschap of niet), dat je je snel weer beter voelt!
Thanks ... als jij blijft hopen doet dat misschien wel goed haha Ja hoop ook of ik nu krijg of zwanger ben dat ik m ewel snel beter ga voelen want zo de ene dag goed en ade andere dag niet dat is echt niks!
Ja het verschilt echt heel erg! Dat heb ik idd ook gelezen... Verschilt ook weer per zwangerschap denk ik! Ben benieuwd ...
hallo allemaal.. ik heb net een ovutest gedaan en die is dik positief.. nu zoek ik.. jaja.. mijn ei hahaha...
hahaha... ik zou er ook niet weten hoe ik mijn ei zou willen hebben... roerei, gekookte ei, gepoucheerd, hard gekookt, zacht gekookt..
ei ei EI EEEEIIIIIII waaaaaaaar ben jeeeeee?!?!?! EDIT = die is voor jou BMD weet hoeveel je van ei houdt