ei ei ei en we zijn zo blij, want pixie heeft haar sprong, dus gaat vanavond van je bong bong bong dames, ik ben er weg van, succes nog met zoeken he(kijk eens in het vogelnestje buiten in de boom)
Heheh pixie sucses met zoeken! Bren je faforiete onderwerp Whahaha Esmee jij hebt je ei zie ik ! Sucses
tja blijft een zs forum he.. hahaha uiteindelijk begint het toch met het ei wat was eerst de ei op de kip
Wie schreef nou ook al weer dat Caruli voorlopig niet gaat pendelen? Ik heb geen bericht gehad van haar...
Dat was ik Ik had haar gevraagd hoelang het zou duren voordat je bericht kreeg. Ze mailde toen terug dat haar hoofd er niet naar stond en ze nog op vakantie ging, en ze heeft vele vragen voor het pendelen, dus w8lijst.
hallo jullie doen echt moeilijk man! heb nou helemaal niemand een EI? kom die eieren maar halen heb er genoeg in de koelkast......
Nee Bren die zijn niet interessant, wij zoeken hele andere eieren Jou ei wordt al gebroed.......nog een aantal maanden en hij komt uit
Hmm, jammer, iemand een idee wie er verder nog als "goed" bekend staat? Dan probeer ik ondertussen wel iemand anders.
Niet zo ondankbaar nothern ik bied jullie eieren aan dus mag je wel een beetje blij zyn haha Prrrtt hebben jullie ook wel eens een voorgevoel dat er iets gaat gebeuren.. Niet iets slechts ofzo hoor maar heb al de hele tijd een gevoel... Kan ook niet echt stilzitten ook de neiging om iets te gaan doen.. Trouwens pretneger was vandaag op de koffie..was nog gezellie ook.. viel me toch mee...
pff ik stuur niemand meer voor die pendel..reageren toch niet ik had die daantje nog wat ook gestuurd.. niets gehoord.. Nah dan niettt.. moet ik pendelen voor jullie? kind kan de was doen, heb nog wel ergens een ketting met iets eraan
Nee ik ben ook niet ontdankbaar, je bedoelde het lief Hopelijk gaan er leuke dingen gebeuren, kan je wel gebruiken niet Dus gezellige visite fijn om te horen.