wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    kan ook m'n glazen bol er ff bij pakken voor jullie.....

2. Northern

Northern Bekend lid

Jun 4, 2008
    998
    0
    0
    Die reageerd dus ook niet :(

3. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Nou Bren, heel graag. Wat kun je voor me pendelen? En wat vertelt je glazen bol?

4. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    Ok moment moet het ff donker maken hier in huis en ff ademhalings oefeningen doen en wat concentratie erby!
    en dan zal ik me bal ff beet pakken...

:)

5. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    Nou mamaline!
    ik heb goed nieuws...

je krijgt een baby! voor je 40ste nog! ;)

kreeg meteen een goede straling door...... ben heel positief dus voor je nu!

6. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Bwah, wat moet ik daar nu mee? Voor m'n 40e? Kan je niet iets specifieker zijn? Zoals tussen je 29e en 39e ofzo? Daar heb ik toch veel meer aan ;) ?

7. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    En ik wil ook graag weten wat het wordt! Dat ik straks niet zo hoef te schrikken als ik er een tweekoppig monster uitpers...

8. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    Oh sorry, ja zo werkt dat met die glazen bol. maar voor degene die er geen verstand van hebben kan je idd zeggen dat je tussen je 29ste en je 39ste verjaardag een baby krijgt.

:p

nee joh ik had al gezegd wat het werd toch, ik zag meteen een Baby in beeld..dus je krijgt een baby....

9. Northern

Northern Bekend lid

Jun 4, 2008
    998
    0
    0
    Hey meiden,

Ik ga ervandoor, nog even met de hond een blokje om en dan lekker voor de buis en optijd naar bed.

Welterusten iedereen.

GROUPHUG

XXX

10. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Goedemorgen,

Met de GROUPHUG doe ik natuurlijk mee!

Hier ook redelijk op tijd naar bed gegaan, was wel weer eens nodig.
    Vandaag nog lekker een dagje vrij, morgen weer werken... (net als het weer beter wordt :( )

Hoop dat het weer een beetje ok blijft vandaag, dan ik met de kleine man en de hond lekker gaan wandelen.

11. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    Morning ladies...Hier gilt er 1 het hele huis bij elkaar...Was 6.15uur al wakker, half 8 weer terug, want ze gaf toch echt ana dat ze moe was, maar alleen maar brullen...nog eruit gehaald weer naar beneden, net weer terug, nou gillen die muts whahaha

Pendelen:Caruli stopt, Maria stopt, heb lautje nog gevraagd maar die staat al een week/anderhalve week in de wachtrij en Brenda hoort niks van daan, dus volgensmij is er gewoon niemand die pendeld op het moment.

12. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    owja grouphug

13. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    He Minime, heb jij dus niet echt een lekker begin van de dag... Hoop dat madam snel gaat slapen (en lang!).

Pendelen; nou lekker dan! Caruli is al van het lijstje gehaald, dus daat verwachtte ik niks van. Van Bren begreep ik al dat Daan niet reageerde. Ik zag dat Maria later online was geweest als Lautje, dus heb ik haar gisteren een mail gestuurd. Zal dus ook wel niks worden :(

Nou ja, het zal wel zo moeten zijn :rolleyes: , ik wist toch al niet of ik het wel wilde weten :) (maar o wat was ik nieuwsgierig)

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    hello meiden.. ik piep weer even langs :D alles goed hier verder?

ik begin hem wel te knijpen..nog 4 dagen tot nod :)

ohhh gisteren trouwens te weten gekomen dat mijn werkgever en zijn vrouw bezig zijn met vruchtbaarheidsbehandelingen.. :( niet dat ik ze het niet gun.. maar begin me nu al zorgen te maken hoe ik het dan op mn werk moet vertellen.. ons idee met een echo op een taart valt nu in duigen.. :( (ze zijn gek op taart op mn werk :) ) :rolleyes:

15. yvo08

yvo08 Bekend lid

May 28, 2008
    523
    0
    0
    Alexia: wat een mooie foto's zeg. Jullie zagen er erg mooi uit :p Nu nog heerlijk aan het nagenieten zeker.
    Als ik die foto's van jullie zie krijg ik wel erg veel zin in onze trouwdag. Nog een paar weekjes :D

Afgelopen weekend niet zo heel veel gedaan. Wel geklust, want ik dah m'n ei het weekend en ook gevonden ;)

Verder niet veel bijzonders, komt wel weer als het weer wat beter wordt. Met al die regen is er ook niets aan.

16. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    zo en toen ze in bed lag om half acht, ik heen en weer lopen omdat vriendlief nog lag te slapen, die had daar vorige keer ook over lopen zeiken, dus ik dacht shit, mutsefluts ga nou slapen, maargoed...is dan een circeltje, dan ben ik eigenlijk ook moe en loop ik op mn tenen door dat gebrul en iemand die nog wil slapen en dan kan ik het ook niet meer, dus stampvoette naar haar kamer en toen stond vriendlief ineens erbij, met bonkende koppijn, omdatie zsm bij ons kwam, omdatie wakker werd van mijn gestamp zei hij, nou dan weet ik het ook niet meer, hoor...!Kon wel janken, loop ik mn best te doen voor iedereen....

Van Maria zag ik dat ze gisteren online was om een bannercheck te doen en daaronder zag ik staan dat ze een pendel stop heeft, dus heb haar wel en mail gestuurd dat het echt onduidelijk is zo(wel vriendelijk, hoor), want ze staat nog bij pendelen en er staat niks in haar profiel en als je haar niet tegenkomt met posten, weet je dus niet dat ze een pendelstop heeft, want gisteren zag ik mijn mailtje aan haar uit de wachtrij, dan dat zit je toch te wachten!?
    Die van Lautje staat nog steeds in de wachtrij, caruli heeft haar idd netjes vd lijst pendelen af laten halen en idd van Brenda wisten we dat Daan niet reageerd.
    Achja, we hebben er uiteindelijk toch niks aan, want het is geen garantie ofzo ;)

17. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Je hebt helemaal gelijk! Maar nieuwsgierig zijn we wel toch? Haha, niet zeggen dat het niet zo is :^o ...

Maar goed, hoe is het nu met de kleine meid? En met je kerel? Em natuurlijk; Hoe is 't nu met JOU?

18. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    spannend, tumm!wat zegt je gevoel?
    moeilijk idd...zou aan de ene kant denken, ach ze zullen vast heel blij voor je zijn, dus vertel het op de manier die JIJ wil, maar aan de andere kant is het misschien wel een klap in hun gezicht met die echo foto zo op een taart en das ook weer zo sneu...

19. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    ja, idd ik was ook nieuwsgierig, het scheelt voor mij dat ik de pendel van caruli nog mee heb gekregen(op het nippertje).

truffeltje slaapt net, ik zit nog een beetje stijf vd ochtend en vriendlief is beneden en heeft wel lief tegen me gedaan, hoor :) thanks *kus*

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Nou.. vorige week dacht ik duidelijk zwanger.. nu heb ik alleen nog last van (.)(.).. en zo bijzonder is dat niet.. mn kotsavonturen zijn over, en de krampjes zijn minder.. dus ik denk dat ik gewoon ongie wordt :( Mja..we zullen het zien.. het zal niet de eerste keer wezen dat een lichaam een spelletje aan het spelen is :)

voorlopig zal ik het ze het toch niet vertellen..ook niet als ik vrijdag 4w. zwanger blijk te zijn.. echt pas na de echo.. dus dan hebben we nog even tijd om te bedenken hoe of wat :rolleyes:

Share This Page