LIJST VOOR DE ROZE WOLK ZWANGER IN JUNI mamakitty Ronde 1 Limmeke Ronde 1 *helaas een sterretje geworden * Marloes22 Ronde 1 ZWANGER IN JULI Sabrina 24 Ronde 1 Bmd Ronde 1 mamaline Ronde 1 scorpion Ronde 1 NOD lijst JUNI 28-06 Litsa (ronde 1) NOD lijst JULI 01-07 BMD (ronde 1) 04-07 Vliegje (ronde 1) KaatjeS (ronde 1) 06-07 Bloempje55 (ronde 1) 10-07 Trieske (ronde1) 11-07 Ellen1982 (Ronde 1) 12-07 mamaline (ronde 1) Scorpion (Ronde 1) 13-07 Alexia (ronde 1) 15-07 Miss (ronde 2) 16-07 Daan78 (ronde 1) 17-07 Loesmari (ronde 1) 23-07 tico (ronde 1) 24-07 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) Daphne1984 (ronde 1) 25-07 Tummetje (ronde 1) Butterfly26 (ronde1) 26-07 Lexy4 (ronde 2), miepke (ronde 1) 27-07 Sylvia (ronde 1) Aliki83 (ronde 0) 28-07 Moor (ronde 1) 29-07 Soezah ( ronde 2 ) NOD lijst AUGUSTUS 01-08 Snuffie(ronde 2) 02-08 yvo08 (ronde 2) 03-08 Esmee81 (ronde 2) 04-08 cin1979 (ronde 1) 06-08 Pixie (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 16-08 Daan78 (ronde 2) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger \/ * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen Hoi Meiden, heb mezelf er ook bij gezet Op 25 juli ! Zit nu ook in de 1e ronde .. Groetjes Butterfly
Nou kimmiej... Ben benieuwd! Want wil bij jou dus ook nog niks zeggen he... Je testen bij don toch ook pas erg laat ? En je nod is ook nog niet geweest! Zal dus blijven duimen voór je!
Hey butterfly leuk dat jij je er ook hebt bij gezet! Spannend voor jou ook! Zal ook voor jou gaan duimen! Al enig idee wanneer je wil gaan testen ? op je nod of een dag erna ?
Dank je Marloes ! Had stiekum gister getest, maar was te vaag om hem positief te noemen.. Ga denk ik morgen testen.. En jij?
LIJST VOOR DE ROZE WOLK ZWANGER IN JUNI mamakitty Ronde 1 Limmeke Ronde 1 *helaas een sterretje geworden * Marloes22 Ronde 1 ZWANGER IN JULI Sabrina 24 Ronde 1 Bmd Ronde 1 mamaline Ronde 1 scorpion Ronde 1 NOD lijst JUNI 28-06 Litsa (ronde 1) NOD lijst JULI 01-07 BMD (ronde 1) 04-07 Vliegje (ronde 1) KaatjeS (ronde 1) 06-07 Bloempje55 (ronde 1) 10-07 Trieske (ronde1) 11-07 Ellen1982 (Ronde 1) 12-07 mamaline (ronde 1) Scorpion (Ronde 1) 13-07 Alexia (ronde 1) 15-07 Miss (ronde 2) 16-07 Daan78 (ronde 1) 17-07 Loesmari (ronde 1) 23-07 tico (ronde 1) 24-07 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) Daphne1984 (ronde 1) 25-07 Tummetje (ronde 1) Butterfly26 (ronde1) 26-07 Lexy4 (ronde 2), miepke (ronde 1) 27-07 Sylvia (ronde 1) Aliki83 (ronde 0) 28-07 Moor (ronde 1) 29-07 Soezah ( ronde 2 ) NOD lijst AUGUSTUS 01-08 Snuffie(ronde 2) 02-08 yvo08 (ronde 2) 03-08 Esmee81 (ronde 2) 04-08 cin1979 (ronde 1) 06-08 Pixie (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 16-08 Daan78 (ronde 2) 31-08 AlexiaR (ronde 2) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger \/ * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen zo heb mezelf ook aangepast
Klopt pas 5 dagen na nod dus ja ik zie t nu wel.. vind dat wachten maar niks hahaha WIE WEL Pff zometeen don maar ff naar bed brengen.en dan een baal strijken...GEEN ZIN IN!
hello lady's ik ben nog nie weg! alles staat klaar maar dat weer! vind het toch altijd wel eng met des in de auto en dan met die wind en regen te rijden, ben er met een uurtje dus ik wacht gewoon fftjes.. mss word het wat minder kim niet zo balen meid.... komt gewoon doordat je me moet missen welkom voor de nieuwe meiden en succes met zwanger worden!
Ja daarom... Het wachten is niet leuk maarja we kunnen helaas niet anders ppff ik heb gister mijn strijk gedaan... Het was ook echt nodig haha Joey net op bed gelegt en nu heerlijk effe dobberen... Heb het vandaag zwaar ! Ben moe en lijkt net of ik nergens geen kracht meer voor heb...
Welkom Jayna!Spannend allemaal he.Ik denk dat je bruinige afscheiding een doorbraakbloeding is geweest, omdat je licham nog moet wennen aan het idee van geen pil/ontpillen dus. Misschien maak je later en/of midner HCG aan, dus je zou nog best posi kunnen testen. Denk wel dat je die bruine afscheiding moet zien als je ongi en van daar uit weer met een nieuwe cyclus beginnen. Heel veel succes met zwanger worden!
Jayna : welkom meid.. Ik denk dat je het niet als ongi moet zien.. ROOD bloed is pas echt ongie volgens mij.. Dus nog ff paar dagen wachten en dan nog ff testje dr tegen aan gooien.. Ik duim voor je! succes!
Hoi Meiden Jeetje wat een kl*te weer zeg gatver! Alles goed met iedereen? Hier tot op heden nog niks aan te bekennen Tis een week geleden dat ik mn pil gestopt heb! Maar nog ff wachten dan weet ik het hoop ik! Moet zo weer gaan werken bleeeh Heb vanochtend ook al gewerkt en hier thuis daarna aan de slag geweest en nu zo weer 2uurtjes Maar ik heb helemaal geen zin! Pff ik hoop zo dat mn lichaam geen spelletjes met me speelt ik word er echt gek van ik probeer het van me af te zetten maar ik ben er elke keer mee bezig ! Iedereen alvast een fijne avond en ikke kom straks nog wel ff langs Bye Bye
Hallo! Ik ben er ook nog maar een paar daagjes. We hebben deze maand voor het eerst zonder rubbertje geklust tijdens de belangrijke dagen... Ik vind het zooo spannend. Ben ook niet meer van dit forum af te slaan! Succes voor iedereen! Roos.
Hoi ladies! Kwas gister eerder weg dan de planning was, we kregen onverwacht bezoek.. En die persoon weet niet dat we bezig zijn met zwanger worden, dus moest ik helaas snel snel snel afsluiten.. En geloof me, da's erg lastig met onze TRAGE laptop.. Maar goed! Vandaag weer een rustig dagje achter de rug op mijn werk.. Eerst ff lekker niks gedaan, omdat we geen stroom hadden! haha.. En nu ben ik alleen thuis, mannetje is ff aan het vissen met een neef van mij. Maar die zullen zo wel komen... Tis trouwens idd rotweer.. Ik moet altijd een redelijk eindje naar huis crossen over de snelweg.. En mijn auto had geen zin in die harde wind.. Hm.. Hoop donderdag mijn NOD te hebben, maar da's ff afwachten.. Heb testjes besteld, ze komen als het goed is morgen binnen.. Ben bang dat t deze eerste ronde een nee gaat worden.. Ik voel helemaal niks.. Hoop alleen hihi... Hoop heeeeeeeeel erg... We gaan t zien! Ik heb iig de afgelopen maand wel ervaren hoe ontzettend lang een maand duurt! Vooral de twee weken na de eisprong.. Jeeeeee wist niet dat twee weken zo lang konden duren!
hallo ladies.. ik kom me melden idd wat een weer. en ik zat er elke keer weer tegen aan op de fiets. wind en regen.. wind en regen.. alleen thuis lukte het zonder. was wel een opluchting want tja.. is best zwaar zo een dag met de fiets heen en weer en dan ook nog wind en regen. maar goed, uiteindelijk toch een goede dag gehad. update: vandaag een wat vagere ovutest. maar ik denk dat het klussen niet in zit vanavond.. want vriend heeft het moeilijk met zijn rug. TE hard gewerkt gisteren haha.. @nieuwe meiden. welkom.. hoop dat het bij jullie ook snel gebeurt. zet julliezelf maar op de lijst. instructies zijn onderaan de lijst..
LIJST VOOR DE ROZE WOLK ZWANGER IN JUNI mamakitty Ronde 1 Limmeke Ronde 1 *helaas een sterretje geworden * Marloes22 Ronde 1 ZWANGER IN JULI Sabrina 24 Ronde 1 Bmd Ronde 1 mamaline Ronde 1 scorpion Ronde 1 NOD lijst JUNI 28-06 Litsa (ronde 1) NOD lijst JULI 01-07 BMD (ronde 1) 04-07 Vliegje (ronde 1) KaatjeS (ronde 1) 06-07 Bloempje55 (ronde 1) 10-07 Trieske (ronde1) 11-07 Ellen1982 (Ronde 1) 12-07 mamaline (ronde 1) Scorpion (Ronde 1) 13-07 Alexia (ronde 1) 15-07 Miss (ronde 2) 16-07 Daan78 (ronde 1) 17-07 Loesmari (ronde 1) 23-07 tico (ronde 1) 24-07 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) Daphne1984 (ronde 1) 25-07 Tummetje (ronde 1) Butterfly26 (ronde1) 26-07 Lexy4 (ronde 2), miepke (ronde 1) 27-07 Sylvia (ronde 1) Aliki83 (ronde 0) 28-07 Moor (ronde 1) 29-07 Soezah ( ronde 2 ) 30-07 Vrouw1981 (ronde 1) NOD lijst AUGUSTUS 01-08 Snuffie(ronde 2) 02-08 yvo08 (ronde 2) 03-08 Esmee81 (ronde 2) 04-08 cin1979 (ronde 1) 06-08 Pixie (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 16-08 Daan78 (ronde 2) 31-08 AlexiaR (ronde 2) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger \/ * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen Ik sta er ook bij!
pfff. ... ok.. gisteren duidelijke DIKKERE T streep dan controle gehad en vandaag dus een gelijk gekleurd T streep als C. EI geweest dus? of Ei nog aanwezig?
volgensmij is je ei dan geweest..Heb hier op t forum gelezen dat ie idd dikker moet zijn dan de controlestreep, maar dan ben je vandaag nog wel vruchtbaar. @nieuwe meide, van harte welkom en hopelijk zijn jullie snel zwanger!