@ Loesmari, GEFELICITEERD Bij mij was het helemaal niet roze, was donker met lichtbruin en wit.. Naja we wachten af @ vrouw1981, ik herken het helemaal niet, heb nooit bruine vloed voor mijn ongi, alleen maar witte...
Ik heb dat normaal ook nooit voor mijn ongi... Maarja dat wil natuurlijk ook niets zeggen! Heb het idd wel vaker gehoord hier op het forum
Whahah neej vast niet! Bij iedereen is het weer anders... Tis alleen voor mij niet herkenbaar maar heb het wel al meerdee keren gelezen dat sommige dat hebben
Ladies, hoe staat het met de spanning? Tis rustig hier op t forum zeg.. Is iedereen lekker op vakantie ofzo? Mijn schoonzusje was hier straks.. ze is nu bijna acht weken zwanger en zet al uit! Ze heeft echt al een buikje! haha Ze heeft zelf t idee dat ze misschien al verder is.. Wie weet.. Willen wij ook he, zo'n buikje! Loesmari, gefeliciteerd! Wat me opvalt, dat er toch nog redelijk wat meiden zwanger raken in de eerste ronde!
Joehoeeeeeee Waar is iedereen? Het lijkt wel alsof iedereen vlucht zodra ik op t forum verschijn.. Waarom nou toch.. Ik ben toch LIEF! En ik verveel me...
Goeienmorgen meiden! Zo weer een nieuwe dag aangebroken Helaas weinig geslapen ging laat naar bed er was een vriend van ons op visite dus we hebben film gekeken maar het werd een beetje laat! En ik kon eers weer niet slapen toen ik in bed lag! Ben gelukkig vrij overdag vandaag dus ff lekker rustig aan doen voel me ook niet zo lekker!Beetje een misselijk gevoel in mn lijf bah bah! Volgens die vriend van ons ben ik zwanger hahah hij zag mn buik en zei oooooo jij bent zwanger hahah moet ik een test voor je kopen Dus ik zei al dat heeft nog geen zin nu Maar hij gaat een test kopen als hij weer komt en dat is waarschijnlijk pas volgende week maandag en als het goed is weet ik zelf dan al van hoe of wat hahah Iedereen een fijne dag vandaag werkse voor de gene die moeten werken! xxx
Trouwens vraagje ik ben in mn vorige zwangerschap over geplaatst naar een gyn omdat ze toen niet konden voelen hoe de kleine lag uit eindelijk keizersnee gehad Maar mocht ik nu weer zwanger zijn moet ik daar weer naar een gyn of gewoon een vk?
Goedemorgen ladies, Hier is het weer nog steeds K*T, wanneer wordt het nou beter, word hier echt sjaggie van... Hai Aliki, Volgens mij kan je gewoon naar de vk zolang er in je zwangerschap geen complicaties zijn. Je zult vanwege je keizersnee wel in het ziekenhuis moeten bevallen, maar dat is meer omdat ze in de gaten willen houden of er niets gebeurd met de wond geloof ik. Liefs
Oooh okay dank je wel meid! Hier schijnt de zon op het moment! Maar goed kan ook zo weer omslaan je weet het maar nooit hiero!
hallo, wat ik me al de hele tijd afvraag (omdat er toch een verschil is tussen nederland en belgië) jullie hebben een verloskundige en normaal bevallen jullie thuis? (bij ons is het de gewoonte om in het ziekenhuis te bevallen en komt er altijd een gynecoloog aan te pas op het laatste. hier blijven de meeste max 5 dagen int ziekenhuis als het kindje geboren is) groetjes
In Nederland kun je kiezen of je thuis of in het ziekenhuis wilt bevallen, mits er natuurlijk geen medische indicatie is die aangeeft dat je in het ziekenhuis MOET bevallen onder begeleiding van een gyn.. Volgens mij betaal je als je geen medische indicatie hebt en toch in het ziekenhuis wilt bevallen wel extra hiervoor...(correct me if'I'm wrong) Verder hangt de duur van een ziekenhuisverblijf totaal af van de toestand van kind en mama en complicaties die er voor of tijdens de bevalling waren. Als alles goed verlopen is kun je hier vaak dezelfde dag alweer naar huis.
Heej Victortje, Hier mag je gewoon thuis bevallen als je dat wilt. Je krijgt dan begeleiding van de vk en later de kraamhulp bij de bevalling. Als je naar het ziekenhuis gaat, wordt (bij mijn eerste was dat tenminste zo) de bevalling ook geleid door de vk, tenzij er complicaties zijn. Pas dan komt er een gyn bij. Bij mijn bevalling van Kyan ben ik na 15 uur thuis puffen naar het ziekenhuis gegaan, omdat K in het vruchtwater had gepoept en de ontsluiting niet op gang kwam. Ik was om half negen 's ochtends in het ZH, heb een spuitje gekregen om ontsluiting op te wekken en om kwart voor tien was Kyan geboren. Om 1 uur 's middags gingen we met z'n drietjes weer naar huis!
Ik kan niet voorstellen dat ze je meer laat betalen als je geen medische indicatie hebt voor ziekenhuis bevalling. Als je ervoor verzekerd ben (medische indicatie of niet) dan heb je dat gewoon goed zitten Ik neem aan dat als je medische indicatie hebt, betaald je verzekering iets meer omdat je complicaties mogelijk krijgt dus extra aandacht, medicijnen etc etc etc.. Niet voor normale bevalling waar je maar een paar uurtjes er bent en weer weg. zonder medische indicatie kan er ook wat gebeuren en stelt het mij gerust om te in het ziekenhuis te kunnen bevallen. (vriend wil dat ik thuis beval, nou hij mag wel lekker dingen willen hahahaha)
Ik heb een keizersnee gehad en de verzekering heeft alles betaald ik heb zelf niks betaald Normaal heb je een eigen bijdrage als je bevalt in het ziekenhuis
niet als je volledig voor bent verzekerd. goed verzekering is al de helft zorgen eraf.. dan weet je ook dat wat ook al gebeurt dat je financieel geen zorgen over hoeft te maken.
hai northern is hier wel goed. ben vrij vandaag maar lui. maar ga dat straks omdraaien. effe wat schoonmaken.. is weer hard nodig haha hoe gaat het met jou?