@ butterfly26: volgens mij klopt je banner niet, want je bent op dezelfde dag als ik gestopt met de pil en je houdt een cyclus van 28 dagen aan..dus is je nod pas vrijdag (je staat ook op de 25e op de lijst namelijk ) misschien heb je anders donderdag valse hoop
@victoretje: Ik heb 12-06 een mk gehad en een week daarna ook nega testen gehad! Vermoedelijk ook 10/11 - 06 ei gehad! De vk en in het ziekehuis zeiden ze dat als je echt nega testen hebt je ervan uit kan gaan dat het hcg hormoon uit je lichaam is! Denk dus dat dit een mooie nieuwe posi test is! Zou gewoon anders je huisarts eens opbellen kijken wat die zegt! Misschien dat die dan wel voorstelt een bloed test te doen dan weet je het helemaal hoe het zit ! Sucses!
het lijkt mij ook niet dat jij voor de extra kosten zou moeten opdraaien.. maar ik zou het wel even goed informeren bij de verzekering!
@marloes 22: bedankt! ik zal me proberen in te houden en volgende week een bloedtest laten doen (als de niet zijn geweest!) hoe gaat het nu met jou? weet je al meer? hoe voel je je? groetjes
Jeetje Victortje, Spannend weer hoor! Denk dat de hcg van je MK wel echt weg is en dat dit dus van een nieuwe zwangerschap is... voorzichtige felicitatie dus! Nu wil ik niet de spelbreker uithangen, maar wees a.u.b. gematigd blij. Ik heb zelf de afgelopen maand ook al heel vroeg getest en bleek zwanger te zijn, maar dat ging drie dagen na mijn NOD dus toch nog mis... Was ik dus heeeel erg blij geweest.... voor uiteindelijk niks. Ik heb op mijn NOD de eerste negatieve test gehad, als dat de eerste was geweest was ik er dus gewoon vanuit gegaan dat ik niet zwanger was. Achteraf had ik het misschien wel liever helemaal niet geweten. Ik ga iig de komende maand proberen nit weer zo snel te testen. Maar ja, dat kan ik nu heel makkelijk zeggen, het is nog lang niet zover!
Heej ladies, Wil jullie ff een nieuw probleempje van mij voorleggen ... Vanmorgen bij het opstaan een heel raar gevoel in mijn buik, dacht dat kan geen ei zijn, dat is pas over een week. Gevoel bleef; heb dus net een ovutest gedaan en wat denk je. Er komt een heel licht streepje. Betekent dat dat mijn ei er nu al aan zit te komen? Ik heb natuurlijk vorige week een vmk gehad, maar het hcg is echt weg dus de ove test kan niet per ongeluk licht uitslaan van hcg... Kan het zijn dat mijn cyclus door de vmk een beetje ontregeld is en ik daarom nu al richting mij ei ga? Snap er geen barst meer van, misschien weet hier iemand iets... Liefs
hallo ik denk dat je ei er nog niet is hoor, voor ovutest moet je een teststreep hebben die hetzelfde is of donkerder is dan controlestreep! ik heb dit ook wel altijd gehad telkens lichtjes maar als je ei eraankomt zal je zeker het verschil zien! groetjes
heey meiden, ik heb ook weer een nieuwtje/probleempje. Ik was gister met mijn vriend bij mijn moeder en toen kregen we het ineens over zwanger worden en wanneer je het aan je ouders gaat vertellen. Mijn vriend en ik hadden een tijd geleden al tegen elkaar gezegd dat we het 3 maanden voor onszelf houden en pas na de 1e echo het gaan vertellen. Alleen nu heb ik heel veel contact met mijn moeder en zus. Voor mij zal het best lastig zijn om het hen niet te vertellen. Nu zei mijn moeder gister ook nog eens dat ze het helemaal niet leuk zou vinden als ik het haar pas na 3 maanden vertel! Mijn vriend had gelijk zoiets van oke die gaat nu met haar moeder meelullen. Het is natuurlijk wel zo dat als je zwanger blijkt te zijn je het graag van de daken wilt schreeuwen. Ik weet echt niet hoe ik dit nu weer moet gaan aanpakken. Ik zal dus ongetwijfelt iemand gaan kwetsen, of mijn moeder of mijn vriend. Meiden hebben jullie dit ook? @Victortje: heel veel succes! Ik hoop het echt voor je! Nog even geduld hebben.... en dan hoop ik dat we je kunnen feliciteren! Ik heb een beetje hetzelfde als jij nu (moe, maar verder geen klachten. Moeheid kan van het werk komen...) dus als jij nu posi test is er voor mij ook nog hoop ) xxx
Mij gaat het vandaag wel goed! Zeg expres vandaag omdat het per dag anders is Voel me wel veel moe en slap! En heb ook ochtenden met misselijkheid! Maar ik weet bijna zeker dat bij mij de elk moment kunnen komen! Dat is echt mijn gevoel! Ook omdat ik al 2 daagjes last heb van bruin verlies al is het echt maar heel weinig! Denk toch dat dat het begin is van een ongi... De digitale zwangerschapstest is die gevoelig of juist niet ? Had die test de vorige zwangerschappen in huis vandaar !
@victortje:lijkt mij idd ook een nieuw posi test!even afwachten nog, succes @marloes:gelukkig vandaag weer ietsje beter met je! @all:Ik wilde graag in het ziekenhuis bevallen zonder MI, ben volledig en goed verzekerd en hoefde dus echt NIKS te betalen, hoor.Ik hoor dat wel vaker, dat je dat zelf (gedeeltelijk)moet betalen, maar als je dus goed verzekerd bent, is dat dus echt niet zo, dan ligt het denk ik ook verschillend bij de verzekeringsmaatschappijen.@pixie:Ik zou het gewoon even navragen bij je verzekering, hoor.Dat heb ik dus ook gedaan, toen ik te horen kreeg dat ik het dan zelf moet betalen en werd daar ook een beetje kranky van, ook omdat de meeste mij dan heel vaak aankeken van tsss, in het ziekenhuis!die is gek!Nou, das mooi mijn eigen keuze en daar was ik erg blij mee....En nu bedenk ik me ineens dat mijn ziekenhuis bezoek toch ineens MI was, omdat dochterlief in het vruchtwater had gepoept, maar alsnog, ik heb het echt 2x nagevraagd bij mijn verzekering en die zeiden echt, dat ik niks hoefde te betalen voor ziekenhuisbevalling zonder MI.
tjone tjonge... wat een gedoe. weet jullie nog mijn rekening voor mijn verzekerin van 410 euro.. blijkt dus dat het vanaf februari bij mijn werkgevers zijn ingehouden maar dat mijn werkgever van voor feb mij niet had uitgeschreven dus kon mijn werkgever van feb t/m apr en werkgever vanaf mid mei tot nu niet betalen ....dus 410 euro hoef ik niet te betalen.. alleen dat kleine stukje van een halwe maand uit mei toen ik tussen banen zat. ik ben zo blij. nu nog even bellen naar werkgever van feb t/m apr om te zeggen dat dat bedrag ingehouden moet naar mijn rekening gestort worden zodat ik dat alsnog kan betalen. GEEN dokken dus!
dat maakt me ook weer blij ik zal het dan als het tijd voor is navragen, maar denk dat ik wel een med. Ind. krijg vanwege mijn FM. ga ik wel proberen krijgen
victortje: spannend, de test is positief, maar wat het dan is. Nog even een paar dagen afwachten en dan weer testen. Fingers crossed Wat een gedoe zeg met die verzekeringen. Eigenlijk heb ik me er nog niet helemaal in verdiept. Heb nog heel wat uit te zoeken als ik zwanger raak Verder geen nieuws hier. Alleen maar aan het wachten op de wachtbank. Duurt lang
uuurrgghhh! heb net mijn werkgeven van feb t/m apr gebeld en ze zeggen dat ze niets had ingehouden omdat ik toen op een 0-uren contract zat en niet bij hun aangemeld was voor mijn verzekering.. dus MOET ik dus TOCH gaan betalen... maar dan niet 410 euro maar dan min dat wat mijn huidige werkgever straks voor mei en juni betaald. Ik word er knetter gek van het WEL en NIET vandaag.. eerst ongelukkig dan weer gelukkig ....
Dat wachten is vreselijk! Ik heb de testen al in huis maar ja heeft nog niet zoveel zin nu denk ik! pfff nog 5dagen wachten
@pix:sjeesj wat een gezeik met die verzekering!iig gelukkig geen 410 euro dast scheelt weer. @aliki:hihi, heeft idd nog geen zin jammer he? persoonlijk haal ik nooit meer testen in huis voordat ik overtijd ben
Wat voor testen heb jij ? Ik heb eigenlijk altijd de digi testen gehad... Maar die zijn nogal prijzig! Welke testen zijn nog maar goed en kun je vroeg gebruiken ? Niet die je via internet moet kopen... Gewone testen uit de winkel die gevoelig zijn !
van wat ik hier op het forum lees zijn dat de kruidvat testen 2 voor 5 euro en de apothekerstest. bij ons meisje had ik predictor, maar dat schijnt de meest ONgevoelige te zijn, maar toen testte ik (gelukkig) pas 2 weken na NOD.