wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ja ik heb nu gewoon van kruidvat merk 2 testen gekocht...
    Maar niet die van 2 voro 5 euro !
    Nooit van gehoord ook...

Ben benieuwd wanneer ik ze kan gaan gebruiken!

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    hoe het kan, al sla je me dood, maar lees dus hier op het forum, dat er wel verschil zit in de normale kruidvat of die van 2 voor 5 euro, maargoed..als je gewoon op of na NOD test, zal dat toch wel goed zijn?
    ben er zelf ook niet uit, welke ik straks eventueel ga nemen, hoor...als ik weer eens niet ongi wordt...owja, de gewone clear blue, hoor ik hier ook vaak, dat die goed is.

3. aliki83

aliki83 Actief lid

Jul 13, 2008
    206
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb ook die kruidvat 2 voor 5euro zijn vierkanten witte doosjes

met de eerste had ik geloof ik een etos merk test
    weet het niet eens zeker meer hihih

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    @ lexy; wij willen het zo doen; mijn directe gezien (vader, moeder, stiefvader en mijn zusjes mogen het direct weten) de rest (gezin van mijn vriend, andere famillie en werk pas bij een goede echo)

Mijn moeder zei ook; ik zou het niet leuk vinden als je het 3 maanden geheim voor me zou houden..ze vond het al niet leuk dat ze niets wist van onze kinderwens.. en ik moet zeggen..sinds ze het weet is het zoveel makkelijker praten.. ook als er mensen bijzijn die nog van nisk weten.. dan kan zei de draad overpakken als ik mezelf er niet uitgelult krijg :)

Ohh ik zag net toch een schattige test, die van sensitest met een hartje! :D ;)

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik heb trouwens 1 normale van kruidvat en een digitale van CB

6. yvo08

yvo08 Bekend lid

May 28, 2008
    523
    0
    0
    Wij hebben er nog niet echt over nagedacht wie we het wanneer gaan vertellen. Ik denk de meesten ne de eerste echo, maar mijn moeder ziet vaak al als er iets met me aan de hand is. Dus hoe dat gaat lopen weet ik niet. Mijn schoonmoeder ga ik het niet direct vertellen, dan weet direct de hele familie het.

7. Eva R

Eva R Niet meer actief

vervelend pixie, van die rekeningen :eek:... raar van je werkgever!

wij hebben er ook nog niet over nagedacht hoe/wanneer we het gaan vertellen.. eerst maar eens zwanger worden :D .. maar manlief zij laatst wel dat hij niet 3 maanden wil wachten.. we zien het wel

8. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    Girls, ik ben zo trots op mezelf...Ik ga weer sporten vanavond! ;) :D

Fijne avond :whistle: (waarom hebben ze geen kus-smiley... :( )

9. victortje

victortje Lid

Feb 13, 2008
    77
    0
    0
    hallo,

sorry dat ik jullie weer kom lastig vallen, ik had nog 2 ovulatietesten liggen (over van deze maand) van matcare en sensitest, wel kheb ze eventjes geprobeerd en beiden positief.
    Na mijn ei heb ik doorgetest en zag je duidelijk het verschil dat ze niet meer positief waren en nu terug wel. ik begin er meer in te geloven dat het niet meer van mijn mk kan zijn (dankzij die ovu-test).

wel weet ik dat ik nog heel voorzichtig moet zijn vorige maand was het net hetzelfde zwanger maar nog geen week later een mk, tkan dus zijn dat ik een bevruchting heb gehad (want hcg wordt aangemaakt) maar tkan daartussen ook weer vanalles mislopen!

oh ik hoop zo dat het deze keer wel mag zijn, echt khoop het zo! (maar de twijfel man om zot van te worden!)

allé heb mezelf weer eens gelucht!

nog een vraagske, waar haal je de clearblue testen (ook die digitale?)

groetjes
    en hier in het belgenland is het prachtig weer! geniet geniet (en dit duurt eventjes)

10. Eva R

Eva R Niet meer actief

ik hoop het voor je

etos heeft de clearblue beide

11. Northern

Northern Bekend lid

Jun 4, 2008
    998
    0
    0
    Nou heb ff een dippie hoor :cry:

Deze ronde slaan we over, gaat toch niks worden.
    Vriendlief is vanmorgen weer offshore gegaan, en komt niet eerder dan zaterdag of nog later thuis :( En dat zijn net de belangrijkste dagen :(
    Dus hopelijk is het nu al genoeg geweest en anders de next round!

Sorry voor mijn gezeur, maar baal er best wel van!
    Heb helemaal geen haast, maar oms bevliegt het je, en dan wil je snel snel snel en kun je niet wachten...

12. victortje

victortje Lid

Feb 13, 2008
    77
    0
    0
    hallo,
    weet je nog ergens anders dan etos want ik denk niet dat wij dat hier hebben in belgië?

groeten

13. Northern

Northern Bekend lid

Jun 4, 2008
    998
    0
    0
    Heb m`n banner weer veranderd naar 28 dagen, in de hoop dat het deze maand 28 dagen is, dan is er namelijk nog een kans............ en voel ik me psygisch gezien weer iets beter ;) En dan zien we wel of het weer 32 dagen is zoals vorige maand.

14. vrouw1981

vrouw1981 Actief lid

Jul 19, 2008
    125
    0
    0
    Heel goed; positive thinking! :D Succes!

15. Northern

Northern Bekend lid

Jun 4, 2008
    998
    0
    0
    Thanx :)

16. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    is idd vervelend northern

hopelijk kan je een beetje doorheen en zodra hij terug komt toch lekker veel aandacht aan mannetje.. wie weet. misschien een late ei ? :)

nou het hier was vandaag zuur .. geld zorgen en ruzie met mijn vriend. Ben er nog niet helemaal overheen, maar goed hou nog wel van hem ondanks dat hij soms dingen gewoon NIET snapt.

17. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    oke zs forum.. haha.. moet ik mijn banner aanpassen op mijn ei? als die eerder was?

18. Wat is het hier weer stil !
    Hoe komt het ?
    Waar is iedereen ?

Mis het gebabbel hier!

19. Northern

Northern Bekend lid

Jun 4, 2008
    998
    0
    0
    Ja kan je doen, doe wat je gevoel je zegt, heb ik ook gedaan :)

20. Northern

Northern Bekend lid

Jun 4, 2008
    998
    0
    0
    Ik ben er :D
    Maar het is idd erg rustig hier de afgelopen dagen :(

Share This Page