heb inderdaad een trouwsite. moet je me evt. maar voor pb-en over 2 weken laat ik wel een foto zien na de dag en anders moet je me maar even een pb sturen, dan zeg ik welk model het is het is hier inderdaad wel stil!
Haha mij heb je al gezien op msn En ik jou... Tis idd stil vandaag zeg...gister ook al ja....saaaaai...of is iedereen aant klussen? haha Volgende week maand(middag) t/m vrijdag ben ik met vakantie, midweekje zeeland. We gaan ook een dagje naar plopsaland..... Ik ben idd nieuwschierig naar de jurk van Alexia! Vind ik altijd zo leuk! Ja maybe zwanger, maar ik denk het niet hoor....wedden van niet?
Ja jou heb ik gezien ja .... Toch leuk he! Ik zit altijd te kletsen met iemand en dan denk ik , gezellie maar wie is het eigenlijk.. Ja zou wat zijn... Iedereen is druk bezig En tegen de avond slaapt het al gelijk whahaha Ohh lekker dat je effe weg gaat joh! Plopsaland willen wijmisschien ook heen gaan met de bouwvak! Hoor dus graag hoe het daar was Vind dat ook altijd zo leuk trouwjurken foto's van onze bruiloft staan er enkele op de site van joey.... Moet daar maar kijken wie dat wil Staat onderaan mijn bericht als het goed is
Ohhh wat ik zo snel gezien heb is mooi hoor Kijk straks nog effe op mijn gemakje ! Errug leuk.....! Liefs
Sja ik heb geen foto's meer op mijn pc staan van mijn 2 huwelijken haha Wel ergens op cdrom, maar ja.......ach misschien is 3x is scheepsrecht voor mij en word ik nog wel een keer ten huwelijk gevraagd door mijn vriend (hij zegt van wel haha)
Whahaha das goed meiden. Maar Alexia, jij eerst he...ik heb wel zin in een feesie 4 juli, wat jij marloes?