ag het komt wel goed.. uiteindelijk..zijn ook maar 7 jaar samen (nog 50 samen en hij zal mij snappen haha)...en zo vaak gebeurt dit soort dingen ook weer niet is niet het eind van de wereld haha..
haha lekker ingewikkeld! Neej op internet niks te vinden of te doen! Ga effe tv kijken... Hopelijk is er iets op! anders zo lekker naar bedje toe! Fijne avond meiden!
trouwen wel leuk je fotos op hyves northern. is dat een vakantie plekje met de appartementje en bootje?
Hallo Ik ben er Weinig nieuws te melden nog steeds geen na het stoppen van de pil vorige week maandag dus het word spannend Volgens mn moeder ben ik gewoon zwanger omdat ik nu nog geen ongie heb gehad maar goed ik heb zoiets van ik wil een posi test hebben en dan weet ik het pas en eeder niet! heb constand het gevoel dat mn buik strak getrokken word en heel gek! Ga zo naarbedje althans als ik kan slapen want dat is nogal een probleem de laatste dagen
Hallloooooo, Nou zeg, ik heb al wel in de gaten dat ik dus niet wordt gemist *is nu heeeeeel hard aan het huilen!* Heb net een late dienst gehad, morgen lekker vrij. Ga lekker met de kleine man op stap denk ik! Is er hier nog iemand?