wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Northern

Northern Bekend lid

Jun 4, 2008
    998
    0
    0
    We wachten in spanning af op onze wachtbank ;)

2. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Hoihoi,

Fijn dat ik er toch bij mag horen ;)

Nou, ben dus toch met m'n kleine mannetje naar de markt geweest (waar overigens geen bal aan was, bijna geen kraampjes ivm vakantie :( ) en lekker niet naar de verjaardag van m'n tante.

Ik dacht; sociale verplichtingen, My Ass!

Nu is de kleine man dus heel erg moe, maar mag van mama nog niet naar bed omdat ie anders weer veel te vroeg wakker is blablabla... Ben het aan het rekken met drinken en rozijntjes!

Ga Kyan dus nog een poosje entertainen, kom straks wel weer ff beppen.

3. Zo ik kom me eigen ook weer effe melden!

Jeetje wat veel wachtende he...
    Worden spannende tijden hier!

Ik voel nu ook echt helemnaal niks ...
    Lijkt wel of ik ongi wordt doordat het net lijkt dat ik het voel lopen :oops: (sorry)
    Maar als ik dan ga broekloeren is er niets te bekennen!
    Geen zwanger gevoel... Wel regelmatig ongi gevoel!

4. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Jemig Marloes, dat is ook niet fijn. Ken het gevoel van steeds naar de wc lopen en checken of er al verandering in de zaak is gekomen... Hoop dat jouw lichaam een niet-zwanger spelletje met je speelt, maar dat je het dus stiekum wel bent ;)

5. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    Vervelend he, vanalles voelen en er niks mee kunnen....
    Voel vanalles maar gooi het toch maar op het ontpillen, zo in de eerste ronde meteen raak kan wel maar dat zou zo wonderlijk zijn en dus rekenen we daar maar niet op.

Ondertussen de nodige gekke pijntjes enzo, dat wachten is moeilijk en geduld hebben is niet 1 van de dingen die ik heb meegekregen...helaas.

15 augustus moet ik eogenlijk geopereerd worden, dus als ik 10 augustus nog niet ongesteld ben geworden gooi ik er dan een test tegenaan en bij twijfel nog een bloedtest. Zou het mezelf niet vergeven als ik onder narcose ga en ik blijk een kleintje in mijn buik te hebben, niet goed!

Succes allemaal met het klussen en het wachten! (klus liever dan ik wacht :rolleyes: )

Mamaline, succes met entertainen!

6. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    wat voor operatie krijg je? kan voorstellen dat je dan heel voorzichtig wil zijn.

7. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    heb ik ook altijd vanaf 2 dagen voor dat ik bruinverlies begin te krijgen

8. yvo08

yvo08 Bekend lid

May 28, 2008
    523
    0
    0
    Klussen is inderdaad leuker dan dit afwachten. Heb je nog het idee dat je er wat aan kan doen. Nu helemaal niets.
    Gelukkig wordt het mooi weer. Dan zijn we vaak met allerlei leuke dingen bezig en veel op pad. Dan denk ik er ook niet zo veel aan.

9. Nou ik heb aantal dagen geleden echt heel maar dan ook een heel klein beetje bruin verlies gehad... En dat is nu sinds 2 dagen helemaal weg!
    Niets meer te bekennen!
    Bruin verlies is niet iets wat herkenbaar is voor mij...

Dacht dat dat het begin van mijn ongi zou zijn maar tot nu toe nog niks...
    Maarja wat niet is kan komen he...
    ;)

10. aliki83

aliki83 Actief lid

Jul 13, 2008
    206
    0
    0
    Utrecht
    Hihi voor mij geen probleem hoor pix doe het graag :thumup:
    konijn is al schoon nu de rest nog

11. yvo08

yvo08 Bekend lid

May 28, 2008
    523
    0
    0
    Oh Marloess, dat is wel spannend. Zou het ook een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn? Heb ik ook maar hier ergens gelezen. Zou het ook niet weten.

12. aliki83

aliki83 Actief lid

Jul 13, 2008
    206
    0
    0
    Utrecht
    Spannend marloes!

Ikke nog steeds niks
    zit maar van had toch wel ongesteld moeten worden na mn pil gestopt te hebben vorige week
    Maar goed ik wacht af tot de 27ste

alleen is dat wachten verschrikkelijk!
    steeds maar denken van hmm wel of niet zwanger

Maar goed ik porbeer er niet te veel mee bezig te zijn
    maar het is wel moeilijk hihi

13. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    @ Aliki, wil je niet bang maken, maar ongi worden na het stoppen met de pil kan een hele tijd uitblijven hoor. En juist omdat jij midden in een pilcyclus bent gestopt, is je lijf nu misschien een beetje in de war :( Hoop overigens dat je gewoon al zwanger bent, hoor!

14. Ik weet het echt niet!
    Weet ook helemaal niet wanneer je een innesteling zou kunnen hebben , ben niet zo met al die datums bezig ;)
    Vermoed dat ik 11 juli mijn ei heb gehad ... en dat bruinverlies had ik enkele dagen geleden!

We zullen zien maar zoals ik al eerder heb gezegt denk ik dat de :evil: gewoon komen ;)

15. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    Heb helaas een ziekte waardoor mijn tanden erg broos zijn en zomaar afbrokkelen. Verder is er niets aan te zien, maar ze kunnen zeg maar niet meer gemaakt worden en dus is besloten om mijn tanden operatief te verwijdeeren en dan krijg ik een onder- en bovenprothese....joepie... :(
    Van de ene kant blij dat ik van het gedonder van min eigen tanden af ben, maar ben ook wel bang voor een kunstgebit...
    We zien wel.

Marloess...spannend! Duim voor je dat het misschien toch iets heel positiefs mag zijn!

Moet wel grinniken om het schoonmaken van de dierenkooitjes, heb hier zelf cavia die regelmatig aan een schoon hok toe is, maar heb ook twee paarden waar iedere dag de stallen van gedaan worden. Dus als er mensen zijn die eens poep en plas willen ruimen op groot formaat dan ben je van harte welkom hier!
    Moet je op zondag komen, dan kun je meteen de 3 volle 360 liter containers poep/plas en strooisel mee naar de mesthoop van de buren brengen! :confused: :)
    Zo....nu vallen de kleine hokjes ineens weer wat mee om schoon te maken...toch?

16. aliki83

aliki83 Actief lid

Jul 13, 2008
    206
    0
    0
    Utrecht
    Ja ik weet dat het kan
    ik heb al een keer eeder met dit bijltje gehakt zeg maar en toen werd ik na 4dagen ongesteld ook toen was ik middenin mn strip gestopt

Maar ja zal het gewoon moeten afwachten

17. aliki83

aliki83 Actief lid

Jul 13, 2008
    206
    0
    0
    Utrecht
    eeeeeh ja mijn konijnenhokje en vissenkommetje vallen idd mee dan ja

18. ohh jeetje kan me voorstellen dat dat heel dubbel is!
    Ene kant blij dat je geholpen wordt en andere kant ook weer het onbekende he...
    Nou in ieder geval heel veel sterkte ermee!

19. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    Dankjewel Marloess, komt wel goed. Stiekum hoop ik gewoon dat ik tegen die tijd zwanger ben en dan kan ik die operatie mooi tot na de bevalling uitstellen, haha :eek: Maar die kans is zo klein dat ik daar maar niet op hoop.

@Aliki: erg he, dat wachten en er stiekum meer mee bezig zijn dan je wil... Ik dacht altijd dat ik zo nuchter was en alles wel op zijn beloop zou gaan laten maar ben er veel meer mee bezig dan gedacht. Je lijf doet raar en de hoop is zo groot, beetje emotionele achtbaan zo. Sterkte met wachten ;)

20. yvo08

yvo08 Bekend lid

May 28, 2008
    523
    0
    0
    Mijn duimen draaien in ieder geval wel voor je Marloes, en voor iedereen die binnen nu en een paar dagen haar NOD heeft.

Share This Page