en ik duim mee.. @meintje: spannend zo'n operatie. Mijn man heeft trouwens ook een kunstgebit (kreeg hem op z'n 26e) en je went er heel snel aan. Hij in elk geval wel.
@mientje mijn schoonmoeder was ook heel verschillend om prothese te krijgen maar zij is nu heel gelukkig met haar gebit. en glimlacht nu heel mooi zonder never over haar gebit te hoeven denken meer. ja wel vervelend het werkje van en gebit maar tja.. gelukkig niet meer zorgen maken over het afbrokkelen.
Pff ik had nooit van mn zelf verwacht dat ik er zo mee bezig zou zijn opeens Wij of nou ik eigenlijk heb lang getwijfeld of ik wel een 2de willen nu is de kans er en heb nu ook zoiets van mocht het nu niet zo zijn Dan gaan we ervoor slik me pil ook niet meer en mn mannetje wil er ook graag eentje bij die had het laatst al over namen hihihi Hij wilt het liefst 3kids maar ik vind 2 echt wel genoeg! Maar ja het word afwachten nu en het is heel moeilijk!
hey mamakitty. je word hier wel gemist hier hoor maar we snappen wel dat je op mama topic meer klets hoe gaat het met je?
Hey meissies, hoe ist met jullie? Het gaat goed met me, sinds een paar dagen een stuk minder misselijk (zonder medicatie overigens)! Dus kan meer eten...... Zit te wachten tot mijn schoonzus belt dat ze bevallen is (vrijdag uitgerekend van mijn nichtje)....kan niet wachten! Maar wat is er nou met branda? Snap er niks van...iemand die me ff kan pbén?
neee vind ik ook maar alle pijntjes etc. zijn weg! alleen nog super pijnlijke (.)(.) wou dat ik IETS voelde
Hai, snap je gevoel hoor, maar niks (meer) voelen betekent niet dat je NIET zwanger bent... Ik blijf duimen
haha dat weet ik.. maar het is zo moeilijk te geloven.. en die testen kijken me de hele tijd aan en roepen "doe me nu, doe me nu!"
Ik wilde het net zeggen Mamaline...sommige vrouwen hebben alle kwaaltjes die er maar zijn als ze zwanger zijn en anderen niets! Ga niet teveel van de kwaaltjes uit...... Ik duim Tummetje!