hallo dames ik lees nu al een aantal dagen mee, en dacht kom laat ik me nou ook eens aanmelden mijn vriend en ik zijn vanaf begin juli begonnen voor de eerste ronde. Pil opgemaakt, netjes ongesteld geworden. Ben de afgelopen dagen erg onzeker geweest, steeds stevige borsten en buikpijn al een aantal zwangerschaptestjes gedaan Waarschijnlijk ontpillen Heel toevallig heb ik net voor de grap een ovulatietest gedaan: wat denk je; twee dikke strepen ik snel smsen naar mijn vriend heel spannend Nu heb ik meteen mijn cyclus kunnen vaststellen, waarschijnlijk 33 dagen. Dus zo'n test is ook niet verkeerd . Leuk om hier te zijn, en ik wens alle people veel geluk met de eerste ronde groetjes
leuk om te zien.. maar je moet toch elke ochtend op het zelfde tijdstip tempen? dan gaat mij dat niet lukken.. maar wel interessant moet ik zeggen
Ja elke ochtend voordat je je bed uitgaat om dezelfde tijd rectaal temperaturen, dan doe je het goed.
ja bij mij zal dat ook niet lukken. wisselende werktijden en als ik late dienst heb ga ik echt niet om 6.30 wakker worden om een ding in mijn reet te steken ahaha.. denk ook dat als het na een paar maanden niet lukt dan zal ik het doen.. maar voorlopig voel ik mijn ei duidelijk
ik voelde hem nog niet vorige keer en manlief wil liever nog niet aan de ovulatietesten maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het bij mij precies zit.. maar temperaturen gaat bij mij dus ook niet echt werken ben ik bang dus misschien toch maar ovulatietesten dan maar.. pech voor manlief
was helemaal super. prachtige dag, mooi weer. www.alexia-en-jan.bruiloftsite.nl staat het verhaal honeymoon was ook super! Mauritius is prachtig (de zee, strand dan want de rest hebben we niet gezien hihi), heerlijk weer, veel cocktails enzovoorts.. we hebben gewoon een weekje enorm genoten
Hoi hoi Alexia, gefeliciteerd met je huwelijk! Ik ben eigenlijk nog nooit zo bewust bezig geweest met mijn eisprong dus weet eigenlijk niet of ik 'm voel. Ik ga daar deze maand eens op letten. Had ik me hier al voorgesteld? Ik weet het niet meer, even in het kort, Ik ben Bowen, 30 jaar en sinds een maand gestopt met de pil, op goeie moment ongesteld worden maar ik begrijp uit verschillende verhalen dat dat nog niks zegt maar ik was er blij mee, en verder is het allemaal nog afwachten hoe het bij ons gaat lopen. Groetjes Bowen
welkom hier bowen. je hebt je nog niet hier voorgesteld nee. wel goed dat je op tijd ongi bent geworden.. dat had ik ook.. nu hopen dat dat weer zo is.. maar heb mijn ei wel gevoeld.. dus denk dat dat wel goed zit. veel succes en plezier! wij hebben een lijst ..paar paginas terug te vinden.. als je wil kan je jezelf opzetten.. instructies zijn dan onder de lijst
Welkom Jantsjuh en Bowen! Ben benieuwd hoe het bij jullie zal gaan lopen! Klinkt goed Alexia! Mauritius.....heerlijk! Ben zelf 20 juni getrouwd, maar we zijn niet op huwelijksreis geweest. 2 weekjes thuis was ook heel leuk! En toch een apparte vakantie, trouwen en stoppen met de pil! Poeh....doe je niet elke vakantie
bowen ik las net op een ander topic dat je het lastig vind om binnen te komen hier omdat alles door elkaar loopt.. wen je aan hoor. komt sneller dan je denkt. het is hier ook erg gezellig te kletsen en niet alleen dat maar het wachten kan soms heel saai zijn dus praten we idd over andere dingen die ons bezig houden... maaar.... ook om waar het gaaat.... zwanger worden en eerste ronde.. delen met elkaar hoe en wat ons lichamen doen en wat zou dat kunnen betekenen.. trust me.. hier wil je wel zijn
ZWANGER IN JUNI mamakitty Ronde 1 Limmeke Ronde 1 *helaas een sterretje geworden * Marloes22 Ronde 1 ZWANGER IN JULI Sabrina 24 Ronde 1 Bmd Ronde 1 mamaline Ronde 1 scorpion Ronde 1 loesmari ronde 1 NOD lijst JUNI 28-06 Litsa (ronde 1) NOD lijst JULI 01-07 BMD (ronde 1) 04-07 Vliegje (ronde 1) KaatjeS (ronde 1) 06-07 Bloempje55 (ronde 1) 10-07 Trieske (ronde1) 11-07 Ellen1982 (Ronde 1) 12-07 mamaline (ronde 1) Scorpion (Ronde 1) 13-07 Alexia (ronde 1) 15-07 Miss (ronde 2) 16-07 Daan78 (ronde 1) 17-07 Loesmari (ronde 1) 23-07 tico (ronde 1) 24-07 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) Daphne1984 (ronde 1) 25-07 Tummetje (ronde 1) Butterfly26 (ronde1) 26-07 Lexy4 (ronde 2), miepke (ronde 1) 27-07 Sylvia (ronde 1) Aliki83 (ronde 0) 28-07 Moor (ronde 1) 29-07 Soezah ( ronde 2 ) NOD lijst AUGUSTUS 01-08 Snuffie(ronde 2) 02-08 yvo08 (ronde 2) 03-08 Esmee81 (ronde 2) 04-08 cin1979 (ronde 1) 05-08 Pixie (ronde 1) 06-08 Meintje (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 16-08 Daan78 (ronde 2) 31-08 AlexiaR (ronde 2) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger \/ * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen
@mamakitty.. viel me net op.... is je poesje ook aan het proberen zwanger worden? moet ze vandaag niet ongi worden dan hahhaha
Er viel me iets heel geks op aan mn buik mn striae word blauwig heel vreemd! Krijg wel steeds meer rare dingen hahahaha