Ik slikte de pil nog tot afgelopen maandag heb hem opeens gestopt omdat er kans op zwanger zijn is ! Dus ik weet het niet hoe mn cyclus is zonder pil dat verschilt heel erg heb ik al gemerkt hier
Hoi Bowen, ik hou geen 28 dagen aan, op dit moment hou ik het even vaag qua NOD, dit omdat ik net met de pil ben gestopt en dus nog geen idee heb hoe lang mijn cyclus gaat zijn. Begin augustus zou ik weer ongi moeten worden, maar door het ontpillen kan het best zijn dat ik veel later pas een keer ongesteld word. 28 dagen is wel het gemiddelde en wordt door velen aangehouden.
@ Jantsjuh en Bowen, Welkom! Veel kletsplezier * en dat moet hier wel lukken * Ik hou een cyclus aan van 28 dagen. Na mijn eerste zwangerschap en kort pilgebruik (ben heel snel weer gestopt omdat ik er heel naar van werd) is mijn cyclus gemiddeld 27 dagen. Maar de ene keer was hij dus 25, dan 27 vervolgens 30 etc. De laatste maanden was het steeds 27 of 28 dagen... Ga dus maar uit van 28, lijkt me het meest safe.
Nou...er staan hier sinds zij er is wel 2 verschillende katten steeds om de beurt voor de keukendeur naar binnen te gluren..............................zou ze vies hebben gedaan stiekem?
Voel me nu al thuis ik hield eerst ook 28 dagen aan, maar de afgelopen week deed mijn lichaam erg raar. stevige borsten en buikpijn maar testen waren negatief, volgens een voorgevoel vanmiddag een ovulatietest gedaan en twee hele dikke strepen, dus dan kom ik op 33 dagen. ongeveer vind ik toch netjes, na 10 jaar pil. en ik geloofde nooit dat je je ei kan voelen, maar dus wel degelijk. (moet ik nu elke x door de beginverschijnselen? )
idd had ik ook niet verwacht. en het maakt het nu ineens nog spannender had net mijn ventje beloofd me er wat rustiger onder te houden dan hoef ik jullie niks uit te leggen volgens mij
Ey MamaKitty, heb ff naar je FF schema gekeken. Ziet er leuk uit hoor. Op verzoek van de HA ben ik er deze maand ook mee begonnen, maar ik zie bij jou veel meer hokjes en kleurtjes. Ik vul alleen temp, tijd, ongi of niet, slijm, sex en ovutest of niet in. Dat is toch voldoende? Liefs
Welkom alle nieuwen! Het is hier erg gezellig We kletsen hier over vanalles en nog wat. Onderwerpen waarvan onze mannen genoeg hebben, beebs Want wij hebben gewoon geen geduld en hun willen het er liever niet over hebben over kwaaltjes, wel of niet ei, ovutesten enz enz Maar ook heel vaak gaat het over niks, lees maar eens terug als het regent en je je verveeld
Heb je trouwsite even bekeken alexia, leuk hoor! En wat kan je leuk schrijven Ik zou nooit weten wat ik er neer moet zetten
Ik zit ook in de eerste ronde en voel me heel anders. Moet nog tot zondag wachten met testen. Heb veel verhalen gelezen en veel mensen zeggen ook dat het ontpillen kan zijn, dus daar hou ik ook rekening mee. Heb last van witte afscheiding, met vlagen hoofdpijn, last van mijn onderbuik(soort gevoel van bal in mijn buik aan de rechter kant), gevoelige en stijve tepels, gevoelige borsten, vermoeid, meer honger en last van steken in mijn buik. Mijn vriend zegt zelfs dat ik al last van de hormonen heb haha Ben nu 2 maand van de pil af en de eerste maand ben ik gewoon ongesteld geworden op het juiste tijdstip. Jeetje het wachten is echt moeilijk
Spannend tamtam, ik kan me voorstellen dat je bijna niet kunt wachten tot je kunt testen. Ik hoop het voor jullie. Groetjes Bowen
Alexia, ik heb net je verslag gelezen. Geweldig zeg. Wat moet dat een supermooie dag geweest zijn. Als ik jouw verslag lees krijg ik helemaal zin in 22 augustus Alle nieuwe meiden welkom hier en succes met zwanger worden. En hier gewoon blijven schrijven. Je zit er snel genoeg in. MamaKitty, leuk dat je er weer even bent. Het gaat gelukkig beter met de misselijkheid. Kun je in ieder geval weer een beetje eten