Ik kon me vandaag niet inhouden en heb een test gedaan, stom! Want volgens mij WIL ik gewoon een streep zien terwijl wat ik zie volgens mij alleen maar het lijntje is waar een streep zou moeten komen.. Haha, klinkt lekker logisch, he! Toch maar gewoon nog even afwachten met de volgende!
Hallo allemaal, Voor mij is het ook de eerste maand dat we proberen. Hopen dat het snel raak is. Succes iedereen
heey meiden Ook ik meld me hier Kom ik net thuis en wat ligt er op de deurmat... Ja wel 9 zs testen gister besteld nu in huis dus ik kan weer ff vooruit Hier nog weinig zs kwaaltjes denk eerder dat de er aan komen heb toch een rare buik pff.... Maar ja ik wacht het morgen af mocht ik vanacht de niet hebben ontvangen ga ik morgen ochtend testje doen.... Marloes morgen ook testje wagen?
bowen, tamtam en lieke van harte welkom in ons midden! Allemaal superveel succes gewenst met zwanger worden!
die van matcare... er is nu een aanbieding 3 halen, 2 betalen 3x3 dus 9 voor 14.99.. Dacht dan kan ik weer ff er mee door.. Bij mijn vorige zs ook gebruikt prima dingen.. En gister besteld vandaag in huis ook errug prettig Nu maar hopen dat ik ze ook morgen nog kan gebruiken..ik betwijfel het...heb zo'n rare buik lijkt net of ik ongsteld word maar ja afwachten maar...
Hallo iedereen, hopelijk gaat dit goed, heb nog geen ervaring op forums! Ik zou ook graag met jullie willen meepraten. Wij gaan ook voor ons 1e kindje. Ik ben begin juni gestopt met de pil en ondertussen al bijna 3 weken overtijd en 2 negatieve testen verder Mijn systeem moet dus weer een beetje op orde komen, al heb ik verder weinig klachten, alleen beetje opgezette buik en moeheid.
Hoi Sahron78, Welkom en veel plezier hier! Hoop dat je lijf snel laat weten hoe of wat. Als je dan niet zwanger bent, eerst maar ff een ongi zodat je aan je eerste echte cyclus kan beginnen! Liefs
Hoi mamaline, Dankjewel! Had ik ook bedacht, ja. Eerst een ongi, en dan zien we wel weer verder. Hopelijk duurt dat niet zo heel lang meer. Als ik zie hoe lang het bij sommige meiden duurt.... maar goed! 't Is nog maar de 1e ronde, dus je kunt er nog niets van zeggen! Jij veel succes voor een 2e!
welkom sharon! wat heb je aangehouden als cyclusduur? gewoon 28? mijn eerste cyclus was 41 dagen en je hoort ze nog wel langer hoor dus dat is niet persé overtijd.. maar hopelijk komt of je ongi of een positieve test snel voor je!
Hallo allemaal, Ook ik, zoals velen zie ik ben net begonnen. Begin juni gestopt. Daarna een maand "veilig" en na 28 dagen gewoon ongesteld geworden. Daarna het echte werk. Zou volgens schema zondag weer ongesteld moeten worden. Ook ik heb een rare buik. Lijkt wel of er luchtbellen in zitten. Maar ik lees zoveel verhalen. Wat kan de geest toch raar doen met je lichaam. Nou iedereen veel succes. Ik zou graag mee willen doen met het forum en samen in spanning zitten....
Ach ja, overtijd klinkt zo lekker serieus hé? Hahaha! Met de pil had ik een cyclus van 28 dagen, wat het nu gaat worden...geen idee! Maar ja, toch wel nieuwsgierig (je weet tenslotte maar nooit) dus toch getest. Maar nu wacht ik m'n ongi af en dan zien we weer verder. Heb gelukkig verder niet veel last van ontpillingsverschijnselen. Hoe gaat met jullie meiden? Wachten jullie eerst de eerste menstruatie na stoppen met pil af, of wel meteen 'voor het echie'? Groetjes Sharon78
Van harte welkom Sharon en Coto! Sharon, zal idd wel ontpillen zijn, zo word je geduld al wel op de proef gesteld he.Hopelijk gebeurd er snel iets en voor jou ook Coto, beide superveel succes
Hi Coto, Welkom! Klets lekker mee en tuurlijk mag je samen met ons in spanning zitten. Veel meiden hier zitten al niet meer in de 1e ronde, maar zijn lekker blijven plakken omdat het zo gezellig is! Als je eerste cyclus er bijna op zit, wordt het dan niet tijd voor een banner? Liefs
Hoi Coto500, jij ook veel succes. Het is echt heel spannend! En leuk om hier met andere meiden te kletsen, manlief wordt er soms een beetje gaar van. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar ja, het houdt je bezig hé? Groetjes
Sharon, vriendlief en ik zijn wel meteen voor het echie gegaan Ik had normaal gesproken een cyclus van 30, maar was ronde 1(we zitten nu in 2), was ik 5 dagen "overtijd" en toen werd ik eindelijk ongi. Nu zit ik net weer in mn vruchtbare periode.Moet ong over 2 dagen mn eisprong hebben
Hallo! Voor het eerst op dit forum en sinds twee weken gestopt met de pil! Ik ben erg benieuwd naar alle verhalen/ervaringen van iedereen. Maarrrrr ik vind het vooral erg spannend allemaal! Groetjes, C
Ik ben echt een muts in die taal van jullie! Wat is een banner? Of ben ik nu echt dom...? hihi lekker hoor zo kletsen met andere meiden. Mijn man pest me nu al met al mijn "klachtjes"..het is zo spannend!