Even een vette dip Vriendlief belde net dat hij morgen niet thuiskomt Hij is offshoren en het wordt waarschijnlijk pas dinsdag of woensdag dat hij er weer is Deze maand wordt dus niks, of het moet al gebeurd zijn............... Ik hoop zo dat mijn ei al geweest is, baal er best wel een beetje van. Heb nooit zo`n moeite ermee dat hij van huis is.........maar nu we voor een beeb gaan Kost me het meer moeite dan verwacht
Oww Northern, dat is zwaar K*T! Ik hoop echt met je mee dat je ei al is geweest... En als je wilt klagen, ga gerust je gang hoor!
hoi allemaal ben ik weer ff. ik zag dat ik op de lijst nog rood ben maar de duivels zijn alweer weg bij mij hoor! ik zit nu in ronde 3! dus ik mag van eht rood af en hopelijk binnenkort in het roze! ik ben vandaag druk geweest met de kleine kerel. (ik heb het kleine mannetje van mijn zusje hier te logeren) De hele week ging hi jbraaf naar bed toe maar vandaaag was het huilen geblazen. ik denk dat hij het een beetje gehad heeft hier nu hij wil vast weer naar huis. al heeft hij het echt leuk hier we doen vanalles morgen gaan we nog zwemmen. ok dat was mijn verhaaltje alweer ik ga erweer vandoor ik zie nog wel wat jullie schrijven ik lees het allemaal wel maar ik reageer niet alijd. doei doei grouphugg
Neej ik test nog niet! 2 dagen geleden een test gedaan en die was nega... Een digitale was dat! En als ik uit ga van een cyclus van 36 dagen dan kan ik vanaf de 26ste pas testen Dus als de er dan nog niet zijn wil ik pas testen als ik dat kan volhouden
Ja en die mannen vaak maar klagen dat ze het zo moeilijk hebben laat ze maar eens een maandje met ons ruilen dan piepen ze wel anders!
Oke meid ik hoor t wel van je Ik weet niet waarvan ik uit moet gaan heb net ff zitten terug lezen van mijn vorige zs... dat was 26-28-29-zwanger dus ben benieuwd wat hij nu doet.. maar de 26 ben ik al voorbij hhahahah.. Ik hoop dat ik morgen nog geen heb gezien dan gooi ik die test dr tegen aan.. Word weer nacht slecht slapen hahahaah. Hoe gaat t verder met je?
lol ik zie mijn ventje al in mijn positie, dan zou hij gillend weg rennen zo'n watje is het dan ook wel weer
Wat voor cyclus heb jij nu aangehouden dan ? Van hoelang ? Kimmiej ik heb ook continu het gevoel dat de elk moment kunnen komen! Zal straks eens terug balderen want weet niet meer wanneer ik nu dat bruin verlies had... Maar vanaf toen dacht ik echt dat de zouden komen! En nu denk ik zo nog... Voel me niet zwanger.. Ja ben moe maar dat kan altijd wel dat je dat een periode hebt! Wil nog niet testen omdat ik ze gewoon verwacht ... en wil er niet van wakker gaan liggen Hoop zo dat ze niet komen bij jou ! Ben wel super benieuwd voor je!
ik heb 28 aangehouden,gewoon maar de 'normale' situatie ingevuld.. Ik heb ook geen gevoel van zwangerschap...rare buik met t gevoel van komende ongie.. We gaan duimen meid dat we de niet tegenkomen. Ja ik kan dr wel wakker van liggen vanacht niet of hij positief is maar wel of ik niet ongesteld ben geworden..stop dr maar een tampon in vanacht kan ik rustig slapen en dan morgen ochtend de verrassing.. Ach test gewoon mee morgen als je nog niet ongesteld bent.. kan geen kwaad ja toch
Op de site staat dat ik vanaf de 24ste (morgen ) kan testen en als ik hier kijk staat er dat ik vanaf de 26ste kan testen Nou ja probeer te wachten tot na het weekend dus dan is het altijd goed
Nou als ik morgen zou testen en hij is nega dan weet ik dat ik van het weekend nog een test zal doen Vandaar dat ik dacht als ik het gewoon eind van het weekend doe hoed ik het maar 1 keerte doen als de er dan tenminste nog niet zijn Vind het zonde als ik morgen test doe en s'middags komen de ! Ik heb al een week voro de zekerheid iets in... Had het ook al verwacht voro mijn gevoel! Ik lig er niet wakker van maar als ik s'morgens wakker ben en naar de wc ga ben ik toch weer blij al sik niks zie
Ik moet s'nachts ook vaak eruit om naar de wc te gaan... Dus samen testen konden we toch nie... Kan goed zijn dat ik om 07.00 uur al op de wc zit
ik ben altyd rond een uur of 6 op met Don dus had gekunt.. Maar meid geeft niet ik test morgen als ze er nog niet zijn en ik duim voor je dat je ze ook niet ontvangt! zou het super leuk vinden als we weer rond de zelfde tijd zwanger zijn enzo
Zo wat gaat het snel hier! Ik ga die banner nog wel een keer proberen. Ik zit ook een ilmpje te kijken dus ren in de pauze terug. 3 blz erbij! Wel gezellig zo. even verder kijken doei
Haha coto ja zo kan dat gaan hier! Maar je kan ons toch ook al niet missen merk ik als je in de pauze snel effe komt kijken Leuke film ?