wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    haha heb je zoveel mensen dan?

Meiden, hou me ff tegen dat ik morgen niet ga testen...ik wil niet dom doen!

Mijn boobs doen zo'n pijn!

2. Eva R

Eva R Niet meer actief

zo'n 80 dus die paar meer :D

we houden je wel tegen hoor

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    haha mutsje ;)

Ik ben expres net snel naar de wc gegaan zodat ik nu niet kan testen ;) mijn vriend is morgen thuis dus dan test ik niet.....die verklaard me voor gek als ik test en hij is nega haha.....nee ik moet slim zijn en afwachten....
    maar ja, is zooo moeilijk..mijn boobs doen echt heel erg pijn en ik heb onderin mijn buik het gevoel alsof ik ongi ga worden...zo'n nare ongi buikpijn, weten jullie wel? pfffffffffffffff zenuwen slaan toe...zul je zien dat t niets is :(

4. Eva R

Eva R Niet meer actief

ik begrijp je helemaal.. en ben blij dat ik dat nu niet heb.. ga je huis schoonmaken ofzo, dan denk je er niet zoveel aan :) of shoppen, misschien ook een erg goede remedie :D

5. oohh een feestje!
    Had 4 juli eigenlijk een verjaardag maar een bruiloft kan ik geenneej tegen zeggen :)

Zeg maar waar en wanneer hihi

Mamakitty dan kunnen we effe kijken of jij mij of ik jou moet ophalen.
    Hoeven we niet met 2 auto's te gaan ;)

6. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Ja ja, ook wij zitten in de eerste ronde. Of eigenlijk nog in de voorronde. Ben net (2 juni) pas gestopt met de pil en volgens mij is het bijna onmogelijk om dan nu gelijk al zwanger te worden. Je hoort zo vaak dat als je er te veel mee bezig bent het wellicht niet eens lukt, maar als je zwanger wilt worden, dan ben je daar toch heel erg mee bezig?

7. Nou idd mamakitty ga eens iets doen! :) :) :)

Neej maar snap dat wel hoor!
    Tis moeilijk om niet te testen ook al weet je dat het verstandiger is om te wachten...
    Wel lastig als je (.) (.) zo pijn doen!

Weet je wat je moet doen...
    Jou man moet ze vannavond eens flink in de watten leggen die (.) (.) van jou!
    Goed masseren... Deed die van mij ook hoor en dat helpt! :p

Ik heb ook last van mijn (.) (.) maar bij mij is het echt gewoon omdat mijn lichaam nu weer aan opstarten is

8. Alexia wat een super gave aparte jurk heb je!
    Heel erg mooi!

Ben nu heel benieuwd naar de foto's straks!

:D

9. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wat een drukte hier zeg :)

Marloes: fijn dat ze de tijd voor jullie hadden. Is toch wel belangrijk. Sterkte met het verwerken.

MammaKitty: volhouden hoor, ik help wel om je tegen te houden :)

Victortje: spannend hoor, mijn duimen draaien :D

Alexia: het komt al lekker dichtbij zo, kun je eindeljk je jurk showen. Ik heb daar nu al zin in, maar moet nog tot eind augustus wachten :p

Verder is het hier rustig, flink aan de klus deze week (en de andere weken :p ) En dan begint dat wachten weer.

Ik zal het proberen bij te houden hier, maar jullie zijn wel heel actief :D :D

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Net afwasje gedaan....helpt niet echt haha...

Goed plan! ;)
    Ennuh mijn vrined moet uit de buurt blijven van mijn boobs! Als ie er al naar wijst kan ik hem zijn vinger al afbijten hihi

Welkom en heel veel suc6! Ennuh je hoort ook vaak dat het in 1x lukt hoor ;)

@Yvo, thanx, ik doe mijn best! Hoop dat ik het vol kan houden!
    Klusze he ;)

11. Druk neej joh! :)

Nee was vanmorgen al lekker betijds wakker en heb dus al veel gedaan.
    De kleine boef ligt op bed dus ja dan kan ik tussendoor effe kleppen!
    Maarrr zo is het niet iedere dag hoor ;)

Dus geen zorgen je kunt ons gewoon volgen hoor!

Gezellie dat je er weer bent!
    Lekker aan de klus geweest dus... ;)
    En straks afwachten!
    Ben benieuwd hoor!
    We hopennatuurlijk op goed nieuws binnekort!

12. Hey welkom !

Gezellie weer iemand die mee komt kletsen!

Zeg nooit nooit hoor!
    Ik was meteen in de 1ste ronde al zwanger van mijn zoontje... :D
    En nu gaan wij voor een 2de en was weer zwanger in de 1ste ronde , helaas is het een mk geworden :(

Maar nooit nooit zeggen dus want het kan zeker wel! ;)

Sucses!

13. victortje

victortje Lid

13 feb 2008
    77
    0
    0
    ik gebruik die van sensitest, iemand ervaring mee?

ik denk morgen of zaterdag es opnieuw te testen.
    oh ik hoop dat ik het zo zal zijn.

groetjes

14. victortje

victortje Lid

13 feb 2008
    77
    0
    0
    oepsie khad niet gezien dat er al zoveel pagina's tussen zat, amai jullie hebben in die 12u al veel geklets, mijn antwoord is voor op een vraag van een 4tal pagina's terug.
    is wel leuk om zo super veel te kunnen lezen
    groetjes

15. Haha moest er effe om lachen!
    Hebben wij echt zoveel gekletst vanmiddag :confused: :D
    Was wel gezellie!

Moeten we effe terug lezen dus om te kijken bij welke vraag jou antwoord hoort :) ;)

liefs

16. Vlinderfladder

4 jun 2008
    56
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat is het hier toch een gezellige boel. Als je zo weer eens een paar pagina's lees krijg je net het gevoel alsof je met elkaar in de huiskamer zit te kletsen.. heerlijk.. en allemaal in het "zelfde schuitje".

Een miskraam, vreselijk, ik weet inmiddels dat je je pas echt iets bij voor kan stellen als je het zelf mee hebt gemaakt ( voor mij inmiddels 2 jaar geleden, onbewust, wel gewenst en nu voor het echie bewust bezig).

En op dit moment deel ik de spanning met jullie hoor. Voel ik al wat en zo ja kan ik ergens vinden dat dit met een zwangerschap te maken kan hebben?!.. En dan de mensen die net als ik over een paar dagen kunnen testen en zich echt moeten bedwingen.
    Zelf nog weinig kenmerken op 4/5 dagen felle en doffe stekken links en af en toe rechts in mn onderbuik. Morgen een plasje inleveren bui de HA omdat ik verder geen kenmerken heb en het dus zoveel andere dingen kunnen zijn..(maar ja, als het mee zit weet ik dan ook heel snel of ik wel of niet zwanger ben).

Ik duim voor alle testers.. als jullie het dan een beetje voor mij doen.

Zet h'm op meiden! :thumup:

17. victortje

victortje Lid

13 feb 2008
    77
    0
    0
    hallo meiden
    vanmorgen opnieuw getest (ik kon het echt niet laten) maar nog steeds dat hele lichte streepje op de test (maar je kan hem wel zien zonder hem in tlicht te moeten houden)
    is dit normaal dat de waarde nog niet is gestegen? iemand ervaring met sensitest?

groeten

18. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hoi allemaal ik ben er weer.
    mamakitty succes!
    wat spannend allemaal.
    nou ik kom ook weer ff mee kleppen hier als jullie dat goed vinden.

die week dat ik overtijd ben geweest is heel goed gweest voor ons allebei.
    ik heb nu wat meer gedult en mijn vriend weet nu heel zeker dat hij voor een kleine wil gaan!
    dus al met al vind het niet meer zo erg dat ik overtijd was.
    ik moet zeggen dat het wel ff benauwd werd in die week, je denk ineens ohhjeee ik zou zwanger kunnen zijn en nu.
    ondanks dat je het heel graag wilt schrik je toch, heel raar is dat!

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Temp nog hoog! Mja, zakt pas op zondag (1 dag voor nod) als ik niet zwanger ben dus nog ff afwachten)

@Vlindervladder, ik duim voor je!

@Victortje, wat raar zeg, ik heb er geen ervaring mee op die manier, dus zou het niet weten......Misschien bloedtest vragen aan huisarts binnenkort? Suc6!

@Miss, welcme back! ;) Wat goed dat die week zo goed is geweest voor jullie beide! Nu er lekker vol voor gaan samen! Suc6!

20. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    wanneer ga je testen mamakitty?

even een vraagje weet jij wat pendelen is.

Deel Deze Pagina