komt goed marloes... Ik ga lekker naar bed tv kijken.. Des te sneller is t morgen ochtend hahahah TOT MORGEN MEIDEN ...*KNUFFEL*
12 monkeys is de film. Trouwens wel veel gaat tegenwoordig over babies op tv tegenwoordig. Of is dat omdat je erop let? Zal wel. Ik lig half op de bank. Moet alweer voor de 3e keer plassen vanavond en mijn buik doet zeer, maar wel op een bepaalde plek en niet zoals ongipijn dat weeige. Zal het al zo zijn? Afgelopen zondag (dus week na ei) heb ik een enorme kramp gehad. Duurde ongeveer 15 min en ging toen weg en geen last meer gehad. Heeft iemand zoiets weleens gehad? Kan het innesteling zijn? Jee alle pijntjes kan je wel ergens naar toe leiden....doei
zo ik meld me ook weer even! Is alweer een tijdje geleden, i know, sorry dames! Allereerst, alle nieuwen welkom! Het regent hier nieuwe mensen . Het is hier altijd erg gezellig. Momenteel is het voor ons doen erg rustig. Kan best voorkomen dat als je in de pauze van je film weer even komt kijken je alweer 10 pagina's bij moet lezen Kimmiej: heel veel succes morgen! Ik ben al voor je aan het duimen (althans, begin ik mee na dit bericht . Hier is het verder rustig.. zit op de wachtbank. Mijn banner geeft een cyclus van 34 dagen aan, maar was eigenlijk altijd 28 dagen (behalve de laatste keer). Als ik mijn vorige cyclussen aanhoudt, ben ik nu 1 dag over tijd! Ik hoop dat ik die cyclus heb omdat ik dan meer kans heb op zwanger zijn. Ik voel verder niets, behalve dat ik moe ben en dikker wordt (maar ja, dan moet ik maar niet elke avond chips eten ) Kun je ook moe van worden trouwens! Vanavond bij een vriendin geweest en lekker met haar kleine gewandeld. Erg lekker met dit weer. Morgen wordt het nog beter! Verder druk op het werk. Maandagavond nog met vriendlief een huisje wezen kijken. Geen bezichtiging maar gewoon ff heen gereden om de buurt te zien en het huisje in het echie. Helaas viel het ons tegen, dus dat huisje wordt em niet. Vriend is gister ziek geworden (migraine) Vandaag is hij thuis gebleven van het werk en morgen blijft hij ook nog thuis. Zijn jullie mannetjes ook zo zielig als ze ziek zijn? Wordt er echt moe van! Daarnaast houdt hij me ook nog eens uit mijn slaap! Dat gedraai en gekreun! Om niet goed van te worden. Was blij dat ik gisteravond en vanavond weg was. Gisteravond make-up party gehad bij een vriend. Was echt erg gezellig. Ben gelijk met een lege portemonne e naar huis gegaan. Verder heb ik niet veel te melden... ohw ja nog 1 ding: Pixie, wat een gedoe met je vriend. Weet niet wat er precies aan de hand was, maar ik hoop dat hij je sneller begrijpt. Ik ken het probleem ook. Mijn vriend snapt mij ook niet altijd! Verder de mensen op de wachtbank (en dat zijn er genoeg..) heel veel succes met wachten! Hoop dat jullie straks allemaal goed bericht hebben! Mensen die ik vergeten ben, sorry, sorry, sorry! Tis ook allemaal zoveel . Hoe is het verder trouwens met iedereen? Oke mijn bericht is nu wel lang genoeg geweest, tijd voor iemand anders om de pagina weer vol te lullen kussie
ooooooooooooooooh loesje! Jou vergeet ik helemaal! Wat klote dat de ongi nog niet doorgebroken is en dat je niet positief test! Misschien over een paar dagen ander bericht. Snap wel wat je bedoeld met het voelen lopen en broekloeren! Doe ook niets anders. Wcpapier goed in de gaten houden, kijken of er wat aan zit. Heb nog steeds last van slijmverlies, maar wel ietsje minder. Heb trouwens ook 2 keer hele erge steken gehad in mijn linkerborst! Of dat wat te betekenen heeft, geen idee!
Jeetje ik ben ook een avond de hort op, moet direkt heel veel bijlezen. Goed bezig! En leuk ook allemaal mede-nieuwelingen, welkom welkom, spannend he. ja je moet toch ergens met je verhaal heen. Ik vind het hier nu al leuk, Ik vind alleen nog lastig te onthouden wie wat en waar enz. Maar komt hopelijk vanzelf. Ik las dat Jantsjuh mag klussen vanavond, veel plezier! En voor degene die morgen gaat testen: goodluck, ik duim voor jullie Groetjes
Heyyyyyyyyy sexy lexy ! wou net naar bed te gaan maar zag jou dus kon niet weg gaan he Leuk dat je er weer effe bent! Fijn alles goed met je gaat ! Ben benieuwd joh .... nu 34 dagen cyclus aangehouden dus... Spannend! Ja ik heb 1 test gedaan ja gisteren... nega ... Maarja had het ook wle verwacht! Morgen of zaterdag is mijn nod pas Hopelijk kan ik gewoon wachten tot zaterdag of zondag! Of de moeten komen... Voelt wel of ze elk moment kunnen komen.. Dat heb ik al enkele dagen ... Ach ja we zullen zien! Ik heb dat trouwens ook dat slijmverlies nu .. Lijtk net of ik het iedere keer voel lopen , dat de er zijn... Effe broekloeren iedere keer maar niets te zien
jaja even de hort op kan hier niet hoor! Maar je leert het vanzelf hoor. Als je lang genoeg meekletst dan leer je iedereen vanzelf kennen. Als je op meerderen wilt reageren, dan is het een idee om een 2e pagina te openen van het forum. Kun je daar je reactie inzetten en met de andere bijlezen. Heb ik ook gedaan. Vooral in de tijden dat hier erg veel gekletst wordt, heb je een dagtaak aan om bij te lezen! Maar het is echt erg gezellig hoor!
Hier een goede tip ! Open een 2de scherm... Dan kan je lezen wie wat schrijft en in het andere scherm reageren ... zo doe ik het ook anders kan ik het ook niet bij houden hoor
ik ga nog effe tv kijken en dan mijn bedje opzoeken! Sorry meiden .... fijne avond allemaal ! *knuff* ps: sexy lexy jammer dat ik je nu alweer moet missen... kom dan ook gewoon een keer wat vroeger
haha loesje, tja 2 mensen 1 gedachte! Ik ga gewoon lekker met je mee frustreren meid en lekker mee broekloeren en hopen dat het een positief resultaat mag hebben!
ja sorry, moest eerst ff bijlezen! Ben er de volgende keer vroeger meid. Slaap lekker voor straks, ik ga er ook vandoor mijn serie is er op. Tot snel meiden! Slaap lekker. xx
Hoop dat de komende maanden veel voorspoed voor ons allemaal mag brengen. vind het zo gezellig dat het mij doet denken aan de middelbare school, in de pauze met elkaar gezellig op een bankje zitten kleppen. Heerlijk
Hallo Alexia, Ja jammer genoeg al 5 die negatief waren.... Ben niet aan het ontpillen.. ik heb de laatste 6 maanden de nuvaring gebruikt. Dus heb geen idee wat het nu is, maar ik kan zeggen dat je hier echt gek van wordt als je het niet weet. Heb al aardig wat zwangerschaps kwaaltjes gehad, ik was ervan overtuigd toch wel zwanger te zijn, maar nu.............weet ik het niet meer. Groetjes Lieke
Wow... zo hoort het weer dames. maakte mij wel zorgen dat er hier niet meer zoveel werd gekletst! jullie hebben het goed gedaan weer... *schouderklopje* ok even reageren @ tamtam78 & Lieke001 & Sharon78 & coto500 & Aidualc welkom hier. Wanneer zijn jullie NOD's ? voor die die dat wel weten. Als jullie kunnen/willen mogen jullie jezelf op onze lijst plaatsen. volg instructies onderin de lijst. @miss.. je kan het wel hoor lijstje aanpassen.. gewoon instructies volgen onderin hhahaa.. you can do it!! (we kunnen toch niet aanpassen zonder je NOD) @ vrouw1981.. ja moet je ook niet doen zo vroeg testen @kimmiej spannend zeg. ik duim voor je je weet naar wie je straks de rest van de testjes mag opsturen (9 heb je toch niet nodig ) Meldings plicht morgen ochtend! @northern. *knuffel8. meid ik hoop echt dat je goed vruchtbaar was eerder. @aliki niet jezelf gek maken met allerlei kwaaltjes @lexy fijn voor je.. nog een dagje met een kindje erbij. heerlijk zijn ze he.. volgend week ben ik weer aan de beurt.. een hele dag... zie er nu al naar uit! @jantsjuh ... klussen klussen klussen... @marloes ik duim nog wel even door voor je pff... wat veel zeg.. en te denken dat ik om 19.00 hier laatst was
ZWANGER IN JUNI mamakitty Ronde 1 Limmeke Ronde 1 *helaas een sterretje geworden * Marloes22 Ronde 1 ZWANGER IN JULI Sabrina 24 Ronde 1 Bmd Ronde 1 mamaline Ronde 1 scorpion Ronde 1 loesmari ronde 1 NOD lijst JUNI 28-06 Litsa (ronde 1) NOD lijst JULI 01-07 BMD (ronde 1) 04-07 Vliegje (ronde 1) KaatjeS (ronde 1) 06-07 Bloempje55 (ronde 1) 10-07 Trieske (ronde1) 11-07 Ellen1982 (Ronde 1) 12-07 mamaline (ronde 1) Scorpion (Ronde 1) 13-07 Alexia (ronde 1) 15-07 Miss (ronde 2) 16-07 Daan78 (ronde 1) 17-07 Loesmari (ronde 1) 23-07 tico (ronde 1) 24-07 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) Daphne1984 (ronde 1) 25-07 Tummetje (ronde 1) Butterfly26 (ronde1) 26-07 Lexy4 (ronde 2), miepke (ronde 1) 27-07 Sylvia (ronde 1) Aliki83 (ronde 0) 28-07 Moor (ronde 1) 29-07 Soezah ( ronde 2 ) NOD lijst AUGUSTUS 01-08 Snuffie(ronde 2) 02-08 yvo08 (ronde 2) 03-08 Esmee81 (ronde 2) 04-08 cin1979 (ronde 1) 05-08 Pixie (ronde 1) 06-08 Meintje (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 16-08 Daan78 (ronde 2) 31-08 AlexiaR (ronde 2) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger \/ * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen hier de lijst weer.... @ tamtam78 & Lieke001 & Sharon78 & coto500 & Aidualc & jantsjuh & bowen...... als jullie je NOD weten tenminste! kan het even niet meer allemaal onthouden wie wel of niet weten. @miss...probeer het even.. je kan het wel! gewoon even oefenen.. en telkens in voorbeeld kijken hoe die eruit ziet..[/b]