wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oohhhh victoretje ik mag je feliciteren!
    Super joh .....
    Dit komt echt niet meer van je mk hoor ... Want je had na je mk toch een nega test!

dit is echt een nieuwe zwangerschap ! Van harte ! :D

2. victortje

victortje Lid

13 feb 2008
    77
    0
    0
    dankje marloes en kimmiej,

ik duim voor jullie nog om een positieve test te hebben, het kan inderdaad zijn dat je hcg nog niet hoog genoeg is, als je van je andere kindjes later positief testen zit de kans erin nu ook!

ik ben voorzichtjes blij, ik hoop dat het deze keer wel mag goed lopen! oh ik hoop het!

groetjes en geniet van het weer!

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    jou geduld word ook lekker getest zeg! :D

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    IK ZIE EEN STREEP! maar ik zou nog even wachten victortje.. er kan nog zo weer een neg. test in je handen komen.. nog een paar dagjes afwachten.. dat zou ik doen denk ik.

Maar.. streep is streep en dat vraagt om eeen...

GEFELICITEERD!! :D Je mag op roze!!
    doen wanneer je je prettig bij voelt.

5. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Kimmiej en Marloess: balen zeg van die nega testen. Als de :evil: niet komen over een paar dagen maar weer proberen.

Victortje: hier een voorzichtige felicitatie. Ziet er goed uit die test :) Nu moet die goed blijven zitten :)

Verder alle nieuwe meiden: Welkom

Is wel veel om in een keer weer bij te houden, maar dat komt wel weer. Heb weer erg veel om bij te lezen. Gezellie :) [/b]

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    :( op je verjaardag dan maar testen! :D trouwens.. word er gefeest? Ik net de fotos van Joey's verjaardag bekeken.. super leuk! ik moet steeds om zijn haar lachen.. stoere mannetje. (net zoals papa zeker?)

7. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    owjeej marloes.... Nou laten hopen dat we snel de :evil: mogen ontvangen en weer verder kunnen of alnog dit weekend een positive test in handen hebben. [-o<

Tis wel gezellig op de bank hahahaha

8. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Zoooooo...even bijgelezen hoor! Kletskousjes!
    Ik zou eigenlijk 's avonds ook aanwezig moeten zijn, maar paardjes en man vragen ook af en toe aandacht....en huis, en tuin enzo.

@ tamtam78 & Lieke001 & Sharon78 & coto500 & Aidualc
    welkom hier. Volgens mij zijn dit de nieuwelingen die ik nog niet welkom had geheten :(:

@kimmiej spannend zeg! Blijf toch nog even hopen voor je hoor. Zolang de :evil: er niet is houden we hoop!

@northern vervelend dat je man langer weg is nou, kan me zo goed voorstellen dat je daar van baalt! Maar misschien was je eitje eerder dit keer en is het toch gelukt?

@marloes ook ik duim nog wel even door voor je, ik ben pas overtuigd dat het niet zo is als je echt ongi bent!

@victortje, ik geloof dat je al heel voorzichtig mag feliciteren! Je test ziet er mooi uit, nog een paar dagen wachten en dan een digitale test er tegenaan! Ik hoop het zo voor je!

Hoop dat ik niks vergeten ben... sorry als dat wel zo is....

9. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Thanx voor de lieve reacties, ik hoop gewoon ook het beste deze maand, kan er weinig aan veranderen :( Kan moeilijk even naar dat booreiland midden in zee gaan ;)

10. Ja ik moet maar wachten he , zit niks anders op!
    Neej doe niet echt iets met mijn verjaardag...
    Ons thuis en die van jeroen komen maar meer doe ik niet....
    Eigenlijk nooit niet echt gedaan tis toch in de bouwvak en veel mensen zijn er weg!

Hahah ja die stekeltjes... Ja hij moet nu eigenlijk wel naar de kapper weer hoor hihi ... Vind het hem ook wel leuk staan ! als ik er niks in doe is het een doetje hihi :)

11. Ja we zitten wel gelijk he haha... ;)
    Samen nega test ...
    Dus of we testen posi samen of we gaan samen door naar de volgende ronde!
    Denk dat mochten de :evil: niet komen van het weekend ik zondag op mijn verjaardag idd nog een test doe ;)

12. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Wauw, zou een mooi verjaardagscadeautje zijn als je dan toch een positieve test mag krijgen ;)

13. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    ZWANGER IN EERSTE RONDE
    JUNI
    mamakitty
    Limmeke *helaas een sterretje geworden *
    Marloes22

JULI
    Sabrina 24
    Bmd
    mamaline
    scorpion
    loesmari

NOD lijst

JULI

23-07 tico (ronde 1)
    24-07 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) Daphne1984 (ronde 1)
    25-07 Tummetje (ronde 1) Butterfly26 (ronde1) victortje (ronde 2)
    26-07 Lexy4 (ronde 2), miepke (ronde 1)
    27-07 Sylvia (ronde 1) Aliki83 (ronde 0)TamTam (ronde 1)
    28-07 Moor (ronde 1)
    29-07 Soezah ( ronde 2 )

AUGUSTUS

01-08 Snuffie(ronde 2)
    02-08 yvo08 (ronde 2)
    03-08 Esmee81 (ronde 2)
    04-08 cin1979 (ronde 1)
    05-08 Pixie (ronde 1)
    06-08 Meintje (ronde 1) Jantsjuh (ronde 1)
    07-08 Spannendetijden (ronde 2)
    08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1)
    12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2)
    31-08 AlexiaR (ronde 2)

* zwart = NOD
    * rood is ongi :evil:
    * roze is natuurlijk zwanger \:D/
    * blauw is uitblijvend ongi
    * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben *

voor het overnemen van de lijst:
    klik rechtsboven op QUOTE
    haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes)
    haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!)
    vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen

14. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Het lijkt mij heel frustrerend als je heel veel dagen overtijd bent en negatief test.
    Hoe kunnen ze dat een vrouw aandoen haha.
    Voor iedereen die in die situatie zit hoop ik dat daar snel verandering in komt of dat je natuurlijk positief test ;)
    Ik moet nog een paar dagen wachten.

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    heb net even tico opgezocht. tja ik denk dat ik haar toen gelijk had weg gejaagt toen ze kwam aanmelden.. zij is na die dag nooit terug gekomen.. ook niet op ander topics ..oops!

16. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Zoooo Pixie! Wat heb je dan wel niet tegen haar gezegd joh? ;)

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hahah zij kwam binnen op een moment dat we aan het 'kletsen' waren.. en ze schrok een beetje daarvan denk ik.

nou ik heb het niet in mijn eentje gedaan haha... soms als nieuwe meiden binnen komen kunnen ze wel schrikken van waar wij het over hebben.. dan denken ze.. 'ben ik op de goeie plek nu?' ze heeft toen maar 5 berichtjes geplaats (een dag) en sindsdien niet meer terug haha

pagina 257 en 258 terug te lezen

18. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Aha, de beruchte pikante onderwerpen waar in 10 minuten 20 pagina's mee vol kwamen :)
    Moet zeggen dat ik hier toen ook al rondspookte maar dat ook niet allemaal kon volgen...ging zooooooo snelllllll.......maar wel grappig!

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    maar jij kan het aan.. hehehe sommige meiden niet

20. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Er hangt hier nu ook wel weer een vredige rust, ondanks het aantal lui op de wachtbank!
    Komop dames! Iemand nog iets spannends te melden?

Verveel me vandaag....hoef maar 5 uurtjes te werken maar vandaag lijkt dat wel een eeuwigheid! Het bedrijf waar ik nu werk (100 meter van mij nhuis en dus het bedrijf van mijn buurman) gaat er mee ophouden...ik word dus eind van het jaar weer werkloos. Al de derde keer dat ik zoiets meemaak en ben pas 28....
    Geen idee ook wat ik nu kan gaan doen, zou het liefste vanuit huis werken, maar dat wil half Nederland en zit er dus waarschijnlijk niet in.
    Al met al de reden waarom ik sinds dit nieuws geen zin meer heb om te werken en dus mijn tijd veelal op het forum doorbreng (tussendoor werk ik nog wel wat hoor, maar ben wel traaaaaag sinds het nieuws ;) )

Vanmiddag trainen met mijn paardje, vind dat warme weer dus niet zo heel fijn eigenlijk....don't shoot me :oops:
    Vind het ook zo sneu dat de paarden met dit weer zo ontzettend veel last hebben van die vieze steekbeesten :(

Allemaal niet spannend wat ik meld, maar het lult weer even :)

Deel Deze Pagina