Haha, nou...maar net hoor! Kweet wel dat jullie erg fantasierijk zijn en dat jullie heel snel kunnen tiepen!
dat is niet zo best meintje.. kan voorstellen dat dat ook veel onzekerheid brengt. Ja idd. iedereen zou het liefst thuis willen werken. Wat voor werk doe je dan? Nou ik kan er ook niet ECHT van genieten hoor ..denk vandaag en morgen zal wel nog gaan maar volgende week met hitte golf zal me zwaar vallen.. ik kan niet tegen de benauwdheid (kom van de droge land )
ik moet ook straks om 12.30 naar mijn werk fietsen (20 min) vind wel prettig in de blauwe lucht, maar ik moet een groot stuk weiland door en het kan zo stinken daar als het benauwd is (word het broeierige poep lucht)
dat is niet zo fijn meintje.. hopelijk vind je snel wat anders.. en pixie, ik heb die pagina's helemaal gemist.. was dus wel gezellig.. arme nieuwe mensjes hihi.. hier weinig te melden hoor. nog 2 daagjes vakantie. Morgen misschien naar artis. straks eindelijk die rotacrylnagels laten verwijderen.. ben blij als ik weer gewoon alles kan.. manlief voelt zich weer wat beter en ik dacht dat de bijna weg waren maar had gisteren denk ik een rustig dagje (vreemd).. ach we wachten het gewoon af..
jaa in dat vierkante venster.. maar een uur nadat ik een test had gedaan.. wilde hem net in de prullenbak flikkeren.. en toen zag ik een blauw streepje
Nou ik zal even het hele verhaal vertellen.. om 05:15 werd ik wakker want ik moest plassen.. en ik deed ook gelijk een test.. en volgens mij was ie negatief (na 1 minuut).. maar ik ben naar bed gegaan en in slaap gevallen.. ik heb de 10 minuten daarna niet meer gekeken en om een uur of 7 geloof ik werd ik weer wakker, ik keek en zag een 2de lijntje.. maar die is zoo licht.. dat ik eraan twijfel of het wel een hcg-lijntje is..
Heee meiden, Ik heb eigenlijk ook niks geen nieuws te melden maar kom effe kleppen. Ik zal mezelf zodadelijk eens op die lijst zetten. Als het me lukt tenminste. @ Lieke, ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt, die onzekerheid is waardeloos. @ kimmiej, ik hoop voor je dat je gelijkt hebt, en dat je straks alsnog positief test @ victortje wauwwwww ik zie een streep! @ marloes hmm jammer, maar je weet het pas zeker als de er is @ meintje, ja kan me voorstellen dat de motivatie dan weg is. Misschien iets voor jezelf beginnen? @ tummetje, Ik zou ook nieuwe test doen idd, gewoon voor de zekerheid Ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Lekker weertje he, zalig, ik heb nog 2 weken vakantie na deze week en ben al de hele week niet achter de pc weg te slaan, hier lezen daar lezen daar schrijven, wordt helemaal gek van mezelf. Wordt dit straks beter of blijft dit? Ik heb ook nog van die buurmannen hier rondlopen waarvan ik eigenlijk wil dat die nog niet weten dat we bezig zijn. dus elke keer pagina wegklikken. Irritant! Maarja moet ze ook niet wegjagen want ze helpen mijn lieffie met onze verbouwing.
Snap dat je niet meer wilt testen en wit wachten, maar ik zou testen als ik 1 dag overtijd was als ik jou was.
ZWANGER IN EERSTE RONDE JUNI mamakitty Limmeke *helaas een sterretje geworden * Marloes22 JULI Sabrina 24 Bmd mamaline scorpion loesmari NOD lijst JULI 23-07 tico (ronde 1) 24-07 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) Daphne1984 (ronde 1) 25-07 Tummetje (ronde 1) Butterfly26 (ronde1) victortje (ronde 2) 26-07 Lexy4 (ronde 2), miepke (ronde 1) 27-07 Sylvia (ronde 1) Aliki83 (ronde 0)TamTam (ronde 1) 28-07 Moor (ronde 1) 29-07 Soezah ( ronde 2 ) AUGUSTUS 01-08 Snuffie(ronde 2) 02-08 yvo08 (ronde 2) 03-08 Esmee81 (ronde 2) 04-08 cin1979 (ronde 1) 05-08 Pixie (ronde 1) 06-08 Meintje (ronde 1) Jantsjuh (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 31-08 AlexiaR (ronde 2) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger \/ * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen