Uhm tummetje, welke test heb je gedaan en wat stond er in de bijsluiter? Want bij sommige testen moet je 5 min wachten juist...
hoi! ik heb die van kruidvat gedaan, van 7 euri, het rode doosje en binnen 1 minuut kon je het aflezen, maar ook binnen 10 minuten..
maar 2 uur is wel lang eigenlijk wel jammer zo een test die na een tijd niet meer te lezen is.. kan je namelijk niet bewaren
Hmmmm DIE test...heb ik vaak over gehoord dat ie vals posi kan worden, dus morgen of overmorgen weer eens testen met ochtendurine en dan niet terug naar bed gaan, maar de tijd afwachten wat in de gebruiksaanwijzing staat en dan meteen kijken! Doosje...haha
ohhh ik dacjt juist dat ie ander test vals testten.. hmm..iemand raadde me die van sensitest aan..dus denk dat ik die bestel... voor het geld hoef je het niet te laten zag ik net
ik zit nog niet aan tests te denken maar hoeveel kost die van sensitest? welk heb jij gebruikt mamakitty?
Sensitest heb ik ook gehad. Ik testte 1 dag voor nod met sensitest, clear blue (+) en die goedkoopste sensitest positief. De kruidvattesten 2 voor 5 euro zijn goed. Apothekerstest is ook perfect! Die is trouwens ook goedkoop....
Van Sensitest: de dipstick (goedkope) en de midstream, maar dan de ultra.....kun je 6 dagen voor nod doen. Nou ik heb er 1 5 dagen voor nod gedaan en nega he...en ik was dus wel zwanger...dus trap daar niet in. Maar die dipstick, hele goedkope is dus prima. Als die posi is zou ik als ik jullie was een clear blue halen of apothekerstest......
1 dag voor nod: sensitest (dipstick en midstream) en clear blue (+) Op NOD: 2 apothekers Alles posi. Zie mijn album, 1e foto met 3 testen erop, daar zie je ze....
Trouwens jullie willen niet weten hoeveel posi testen ik hier heb liggen whahahahahahaha dan schrikken jullie..
Uhm nee geloofde het al hoor, maar ja, t idee dat het de laatste keer is dat ik dit allemaal doe..........