Hahahaha mamakitty geweldig he, zoveel testen. wat is er mis met je auto tummeltje? We zijn een stukje bij en op het huis aan het zetten, keuken wordt straks woonkeuken en er komt een verdieping bovenop de garage en meteen carport en straks nog een erker aan de voorkant. Dus eigenlijk beter vragen wat we niet aan het verbouwen zijn
Leuk Bowen! Word vast fantastisch! Sja....testen blijft leuk....dat 2e streepje zien....heeerlijk! I'm a testjunky!
hahah wat is er niet mis met mijn auto.. motorisch is er iets kapot.. en alle 4 de banden moeten vervangen worden.. kosten: 1500 euri.. zo duur was die hele auto niet eens
Nou ik zou zeggen; niets aan laten doen en een nieuwe kopen.....voor 1500 heb je een ander autotje ook wel...
Ja gelijk heb je, zou ik ook niet doen dan, sommige opkopers op marktplaats willen je auto misschien wel hebben
Goeienmiddag lady,s Alles goed met iedereen? Hier alles prima!Genieten van het heerlijke weer! @victortje:Meid ik zie duidelijk een streep alvast voorzichtig gefeliciteerd! @maloes en kimmiej:Ik hoop dat jullie alsnog snel een posie test hebben mochten de niet komen! @tummetje:das balen van je auto ! Nog steeds niks te zien hiero wel wit verlies maar goed kan ook ergens anders van komen ik heb nu zoiets van zolang ik geen test heb gedaan ben ik niet zwanger klaar!Want ik maak me zelf anders gek hihihi legde mn zoon op bed en die zegt uit het niks mama niet op je buik slapen want dan krijgt de baby in je buik au op je rug liggen toen had ik alweer zoiets van oooh okay dat is heeel apart Gisteren belde mn moeder en het kwam er zo weer op voor haar gevoel ben ik zwanger e ze begon al over namen en weet ik veel allemaal dus zei al gelijk van ooooh ma laten we eerst ff afwachten wat er gebeurd please voor je meteen met allerlei dingen komt! Vervolgenms komt mn mannetje ff thuis en ik vetelde dus over wat mn moeder had gezegd en hij begint ook nog ff over namen en ikke word er een beetje gek van eigenlijk hahahahah Iedereen een hele fijne dag vandaag! en ik kom straks wel weer ff kleppen
@tummetje kl*te van je auto maar ja zo kan je nu ook uitkijken naar een nieuwe auto dames ik ga naar mijn werk nu. tot vanavond! fijne dag allemaal en genieten van de zon!
Alika, ik wil je niet nog gekker maken, maar dat kan toch geen toeval zijn. Heb je de discussie hier op het forum gelezen over helderziene peuters? Spannend hoor.
@Bowen :Ja dat heb ik gezien idd Heel apart al die verhalen die je leest! Tja ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken! ik had het gisteren helemaal niet gehad over zwanger of baby,s waar mn zoon bij was en hij gaat naar zn bedje en opeens zegt hij dat ik stond wel ff perplex eigenlijk Maar ja nog ff afwachten hihih wel heel spannend
Ik denk zondag! Heb er al een test tegen aan gegooid vanochtend maar negatief maar ik ben weer te vroeg waarschijnlijk maar ja ik vind het zo spannend en wil gewoon weten van ja of nee maar dat willen we allemaal natuurlijk dus nog ff wachten tot zondag of maandag als er dan nog geen zijn natuurlijk!
Administratief, 30 uurtjes in de week op loopafstand van mijn hutje....heerlijk dus, maar gaat allemaal veranderen. We gaan nog eens goed kijken wat de mogelijkheden zijn. Ben ook echt een enorme huismu(t)s.... Wil wel....maar wat? Heb je tips? @Tummetje; ik zou ook een nieuwe test doen....weet je in ieder geval wat beter waar je aan toe bent, zekerheid is beter dan twijfel... Vervelend van de auto! Altijd weer een hoop gedoe! @Bowen; gek wordt je ervan he, dat lezen en meetikken en bijhouden....maar het is ook zoooo leuk! Heel herkenbaar, dat wegklikken. Ik zit hier stout op mijn werk ook mee te l*llen en klik ook continu weg als er iemand van mijn collega's in de buurt komt.... Erg he, verbouwen....we zijn al vanaf november 2005 bezig, bloed zweet en tranen! Oja, en veel geld!
@ aliki, ja je geduld wordt zo wel op de proef gesteld, ik ben heeeel benieuwd. @meintje, nou misschien thuis administratie doen voor andere 'kleine' bedrijven? hahaha ja idd heel herkenbaar. En onze verbouwing duurt ook nog wel even denk ik. We doen het meeste zelf dus dan weet je het wel. Groetjes
Precies, wij hebben een oud boerderijtje gekocht (eigenlijk meer vanwege de grond dan vanwege het huis) maar owh....wat een werk om dat echt leefbaar te maken. Wij doen het meeste ook zelf en ik kan je echt niet vertellen hoeveel tijd en geld er al in zit. weet wel dat het eenmalig is, zo'n renovatie! Doe het noooooit meer. Ik geniet er wel van en vind het schitterend hoe we ons huis meer vorm geven en de complimentjes zijn heerlijk, maar ef en toe zit je er ook echt wel even doorheen.... Sterkte ermee