haha wij doen niet aan rouwen om spullen een opel corsa, straks misschien een probleem met de kinderwagen.. maar dat zien we dan wel weer
Meid, hij is al duidelijker dan de 1e, je mag wel degelijk op de roze wolk je bent zwanger!!! Gefeliciteerd!!!
Marloes en kimmiej, wat kl*te dat die tests zo wit zijn gebleven! Duimen dat de duiveltjes wegblijven en jullie later posi testen! *kus*
Victortje, gefeliciteerd! Ik ga duimen dat het goed mag gaan! M'loes en Kimmie, shit meiden dat jullie nega testen....... Hopen dat de duivels zich dan snel aankondigen dan kunnen jullie snel door...*knuff*
Hello ladies! Mag ik mij hier ook komen melden? Mij ongi is net weg en gaan nu voor een tweede kindje! We hebben geen haast en mijn cyclus is vaak er onregelmatig maar we hebben er zin in
ZWANGER IN EERSTE RONDE JUNI mamakitty Limmeke *helaas een sterretje geworden * Marloes22 JULI Sabrina 24 Bmd mamaline scorpion loesmari NOD lijst JULI 23-07 tico (ronde 1) 24-07 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) Daphne1984 (ronde 1) 25-07 Tummetje (ronde 1) Butterfly26 (ronde1) victortje (ronde 2) 26-07 Lexy4 (ronde 2), miepke (ronde 1), coto500 (ronde 1) 27-07 Sylvia (ronde 1) Aliki83 (ronde 0)TamTam (ronde 1) 28-07 Moor (ronde 1) 29-07 Soezah ( ronde 2 ) AUGUSTUS 01-08 Snuffie(ronde 2) 02-08 yvo08 (ronde 2) 03-08 Esmee81 (ronde 2) 04-08 cin1979 (ronde 1) 05-08 Pixie (ronde 1) 06-08 Meintje (ronde 1) Jantsjuh (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 31-08 AlexiaR (ronde 2) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger \/ * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen
Zo ik sta er eindelijk op, moest heel erg nadenken....pffff hard gewerk vandaag. Nog steeds rare buik, veel geplast. Vannacht om 3:15 wakker geworden van krampen. Dat is toch raar? Heeft iemand dit ook wel eens gehad?
Hoihoi, Vandaag weer gewerkt. Pfff, vreselijk als die meiden vakantie hebben. Er wordt van alles voor ze georganiseerd, maar nix is natuurlijk leuk. Vind ze vreselijk ondankbaar en heb dat vandaag ook even kenbaar gemaakt. Het is natuurlijk niet alsof ze in een hotel zitten... Ben er helemaal moe van! Leonietje, welkom! Veel plezier hier en succes met zwanger worden. Liefs
hoi allemaal! hoe is het hier? heb alweer heel wat pagina's gemist pff moeilijk hoor werken met dit mooie weer, en bij ons in de winkel is ook geen airco heb vandaag de mama en baby van dagravit ook meegenomen. was al een tijdje aan de folium maar vergat steeds iets van multivitamientjes erbij te nemen, vandaar de mama en baby ik lees en klep straks verder, moet eerst maar even een happie eten
heb denk ik wat te hard van stapel gelopen met mijn cyclus gister voor het eerst een vette positieve ovu test gedaan. Ging er automatisch vanuit dat vandaag dan mijn eisprong moest zijn. alleen heb nu weer een ovu test gedaan en die is weer net zo positief als gister. dacht net mijn cyclus te hebben ontdekt, en wat stom eigenlijk want ik weet dat er twee vruchtbare dagen zijn. morgen dus maar weer een ovu doen. denk ook meteen zou die test wel goed zijn iemand ervaring met ovu testen van kruidvat voor 9.95?
Heej Jantsjuh, Ikzelf heb geen ervaring met Kruidvat ovu testen (gebruik zelf dipstick van sensitest), maar ik heb hier op het forum al heel vaak gelezen dat die testen regelmatig vals positief geven en soms tot wel een week na je ei positief kunnen blijven... Dus misschien is je cyclus wel gewoon zoals jij denkt, maar houdt het Kruidvat je nu voor de gek... Liefs
dankje voor je antwoord, daar was ik zelf al bang voor. ben gister op voorgevoel naar kruidvat geweest want mijn lichaam gaf aan (volgens mij) dat ik wel eens bijna mijn ei kon hebben vanwege dat beroemde doorzichtige dradentrekkende spul (solly ) . en vandaag was ik er ook zeker van dat mijn ei gesprongen was (denk ik). anders moet ik die testen ook maar eens gebruiken zo maakt het me zo onzeker liefs
Dat kan hoor....2 dagen positief. Een posi ovutest betekend ook dat je ei binnen 48 uur komt. 24 uur erna test je weer en als ie dan nega is, is je ei geweest. Is ie nog posi zoals die van jou, krijg je je ei nog binnen 24 uur! (24 uur omdat de dagervoor al binnen 48 uur aangaf, er zijn inmiddels 24 uur verstreken, vandaar binnen 24 uur)....
jah inderdaad, maar heb nu ook verhalen gelezen op het forum dat die testen helemaal niet goed zijn. nou jah klussen is natuurlijk nooit een straf maar ben er nog niet helemaal uit hoe mijn cyclus nu is (is ook 1e x na de pil) ik wil te snel maar gister had ik rauw eiwit (maar even een afkorting ) en vandaag niet. zucht.. ik kom wel heel onzeker over of niet? hier wordt mijn vriend dus gek van