Kan je leuker vertellen: ik heb mijn hele cyclus geen slijm gezien, geen doorzichtig slijm, geen waterig slijm, geen vruchtbaar slijm, NIETS! Dus slijm zegt ook niet altijd alles. Doe morgen om dezelfde tijd nogmaals een testje en we zien het wel. Is ie minder donker, dan heb je je ei dus op de 2e dag gehad.
daar heb je gelijk in, we doen het morgen gewoon nog een keer, en dan zien we het wel. thx voor je reactie
Jannie, als je Dagravit mama@baby slikt, hoef je niet nog eens foliumzuur ernaast te slikken, dat zit er allemaal in. Succes met je cyclus en de ovu tests. Ik snap er ook de ballen van, hoor en we sexen als we zin hebben en we zien wel wanneer het raak is.
thx dat je het nog even meld van mama en baby, dat klopt inderdaad en daarom heb ik dit gekozen, had eerst alleen foliumzuur met kauwvits, maar ik nam de vitamientjes nooit in. daarom neem ik nu mama en baby, en kan ik de gewone folium zuur laten staan en dat van dat sexen heb je gelijk in, het moet ook leuk blijven
Owwww, ok...hoe ik het las, begreep ik eruit dat je mama&baby en folium wilde gaan slikken hihi.En geen dank, hoor Ik gebruik het ook Tsjah, het moet idd leuk blijven en ik wil er niet al te veel mee bezig zijn.Zo hebben we het voor mn 1e zwangerschap ook gedaan en dat ging perfect, maakte me nergens druk om, leefde gewoon en testte daardoor zelfs pas 2 weken na NOD. Zal nu niet zo zijn dat ik zo ver voorbij nod zal testen, maar wil het wel allemaal van me afgooien en just go with the flow en we zien wel
Begrijp alleen niet waarom "jullie" die dure vitamines kopen. Ik slik die van de DA drogist (zwangerschapsvitamines) al vanaf ik gestopt ben met de pil. Lekker goedkoop (4 euro nog wat voor een potje met 60 stuks) en net zo goed als al die duurdere. Volgens de VK zijn die goedkopere net zo goed. Zit ook ALLES in wat je nodig hebt als je zwanger wilt worden of zwanger bent.
Hey, begrijp je helemaal hoor! Ik had zelf ook dure gekocht (Gravitamon) toen een vriendinnetje (ze werkt bij drogist) vertelde dat het qua samenstelling helemaal niets uitmaakt, maar wel (veel!) in prijs... Ik koop de volgende keer dus ook gewoon goedkope!
grappig en dan ben ik ook nog assistent drogist in een DA winkel in mama en baby zit metafolin de natuurlijke vorm van foliumzuur, en wordt meteen opgenomen in je lichaam. Maar ach denk dat het inderdaad niet veel uitmaakt, maar ik had 7 euro korting omdat ik er werk
Mamaline, nou als de drogist het zelfs al zegt! Sja, als je je dagelijkse hoeveelheid maar binnenkrijgt. Soms neem iemand Gravitamon omdat er iets meer foliumzuur inzit, maar dan nog kun je een goedkope vitamine nemen PLUS foliumzuurtabletjes, die zijn van eigen merk ook erg goedkoop. Die 2 gecombineert zijn ze nog steeds goedkoper dan die TE dure producten! En thanx.....maar ik schrik wel hoe snel het gaat nu hoor....deze buik had ik namelijk bij dochterlief met 21 weken pas zag ik net in haar zwangerschapsalbum...
Ik heb een goed gevoel bij mama&baby en als iemand anders zich goed voelt bij een ander product dan is dat toch ook prima Wow, MamaKitty!Mooi buikje...Zullen het er 2 zijn?Don't shoot me hahaha
heey meiden ik meld me even weer! (MELDPLICHT!) Kimmiej en marloes, jammer meiden! Nog even geduld, misschien is het dan anders. Ik duim nog steeds hoor! Victortje: gefeliciteerd! Mamakittie: lekker buikie hoor! Heb idd gehoord dat je van de 2e veel sneller een buik krijgt! Maar het ziet er goed uit hoor. Lien: welkom hier en succes met zwanger worden! @ all: wat een weertje vandaag he! Je zou maar vrij zijn.... :S Ik heb de hele dag gewerkt. Had na mijn pauze (lekker met mams gelunched) ook helemaal geen zin meer. Vriend was vandaag nog ziek thuis. Toen hij om 11 uur wakker werd stuurde hij mij dat hij nergens meer last van had. Dus ik dacht, die heeft vast wel wat in huis gedaan.... maar nee hoor! Meneer heeft alleen maar bankgehangen en films gekeken! Nou zaterdag en zondag ga ik dus ook helemaal niks doen! Zondag ben ik er 's middags toch niet. Mijn zus zit met mijn nichtje dicht bij mij op de camping dus daar ga ik zondag even lekker naar toe. Verder wil ik nog ff verder klagen. Mijn vriend en ik hadden het net over onze verjaardag. Dus ik vraag em wat hij wil hebben, zegt ie dat ie dat niet weet. Dus ik zeg tegen hem, ik weet wel wat ik wil hebben. Hij: wat dan? Ik: een beebje, of iig dat je zegt dat je er toch voor wilt gaan. Is hij even stil. Paar minuten later.... nou dat cadeau krijg je echt niet van mij hoor, daar hoef je echt niet op te rekenen! LEKKER HE! Ik weet dat hij nog even wil wachten, maar elke keer als hij het weer uitspreekt doet het gewoon weer veel pijn! Sorry meiden, moest het ff kwijt! @ marloes: IKKE BEN ER HOOR! en het is vroeger dan gister! Nu ben jij nergens te bekennen! kussie
Uhm.......................mij wacht nog veel pijn aan de huid aan het eind.... Ben je daar ook jaloers op maar begrijp je wel hoor meis....hoop dat jullie me snel mogen volgen schatties!