@Lexy, wat balen van je ventjuh datie dat weer zo confronterend uitspreekt, misschien moet je het even laten rusten, kanie je ook niet kwetsen door elke keer hard op te zeggen, datie (nog) niet wil.Sterkte. @MamaKitty:neehoor, wil je niet bang maken weet wat het is, als ze dat tegen je zeggen :s (was wel verder toen, maar toch).lekker genieten van je mooie buik
@mamakitty:jeetje wat een mooi buikie zeg! Hier nog weinig nieuws te melden Heb niet veel gedaan vandaag beetje in de tuin gehangen! Vervolgens kwam mn vader om op mn zoon te passen Chris (mn mannetje) en ik werken allebei s,avonds Chris de hele nacht ik maar 2uurtjes En Chris was weer zo slim om dus weer een opmerking te maken over goh vind je niet dat je dochter wat dikker is Waarop ik hem dus al aan keek van hou je bek lul! Dus mn pa keek me al meteen aan en voelde de bui alweer hangen en jaa hoor toen ik net uit mn werk kwam heb ik een preek van 3kwartier gehad over hoe dat allemaal wel niet moet mocht ik zwanger zijn en dat ik er dan toch alleen voor sta want chris trekt zich nergens iets van aan! en dat als ik zwanger ben maar eens goed na moet denken of dat kindje er dan wel moet komen omdat we de stront in gaan en hij gaf me op een briefje dat we de stront in gaan en nog veeel meer Kortom een hoop gezeik terwijl er nog helemaal niks zeker is! Nu kan ik het een beetje begrijpen omdat Chris wat schulden heeft en tja zich eigenlijk nergens mee bemoeit kwa opvoeding van Dinos (onze zoon) en niets met hem doet kwa spelen Maar nog viel dit ff rauw op mn dak! Onze relatie is vanaf het begin al tegen het zere been geweest van onze ouders zowel die van hem als die van mij toen ik zwanger was van Dinos kwam er al een hoop gezeur Maar er is niog helemaal niks zeker dus ik snap niet zo goed waarom er nu al zo,n hoop gezeik is en dit moet ik nog dagen aan horen Sorry voor mn gezeur maar ik moest het ff kwijt
Ah toen ik zwanger was van dochterlief kwamen er vreemde mensen op me af in de stad om me te feliciteren met mijn twee- of drieling.....KUN JE NAGAAN...maar toen had ik ook een belachelijk grote buik hoor...haha *ze was wel 4400gr met de geboorte trouwens*
heey mienime: je hebt helemaal gelijk. Ik vraag er ook steeds zelf om! Als ik het nou niet steeds hard op zeg, dan hoeft hij er ook niet een kwetsend antwoord op terug te geven. Snap ook niet waarom ik het steeds doe, misschien wel omdat ik hoop dat ie wat anders gaat zeggen (tegen beter weten in). Moet mezelf maar even bij elkaar roepen en ophouden met er steeds naar vragen. Heb nog een klein kansje voor deze ronde en daarna is het bekeken!
Heej meis, AUWW! Kan me heel goed voorstellen dat dat flink pijn doet... Weet ook niet zo goed hoe ik er verder op moet reageren. Kan alleen maar zeggen dat je hier alles kwijt kan hoor wijffie. Geeft helemaal nix! Klaag maar lekker van je af! Wij luisteren (ehm lezen) wel... Dikke Kus En special voor jou: GROUPHUG!!!
@aliki:wat vreselijk zeg al die preken sterkte *knuff* ja idd, allemaal vreemden,sta je bv in de rij vd supermarkt met je 6 mnd zwangerschap en dan:" je moet bijna he?" Als ik dan nee zei:" ow is het een tweeling dan?" bemoei je met je eigen zaken hahaa ik had megaveel vruchtwater en droeg helemaal naar voren.De VK zei vanaf wk 30 ook elke keer:"wordt een flinke baby, hoor!" Nou, ze woog maar 3270gr, dus dat viel reuze mee
tjeetje aliki! Wat klote voor je! Hoe sta je er zelf nu tegenover dan? Zie je een toekomst met vriend? Ook als hij niks met de opvoeding te maken wil hebben? Hoe kan hij nou niet met zn kindje spelen? Dat is toch het leukste wat er is?! Maar meid, je moet natuurlijk doen wat je gevoel zegt. Als jij er helemaal voor wilt gaan dan is er niemand die jou kan dwingen het niet te doen. Het is jouw leven en dat mag je gelukkig nog altijd zelf zo indelen als jij wilt. Kunnen de anderen dat niet accepteren, dan hebben zij gewoon lekker pech! Succes meid.
ja, maar snap wel dat het moeilijk te accepteren is, als je zooo graag wil, maar jullie moeten er wel beide 100% voor willen gaan.Komt vast goed, meid...even laten rusten en misschien begintie er dan over een tijdje vanzelf over.
Dank je wel meissie! Speciaal ook voor jou: GROUPHUG!!! En natuurlijk voor de rest die mijn gezeur weer ff moet lezen
@ Aliki : Kan me voorstellen meid dat je niet op zo`n preek van je ouders zit te wachten. Maar als jullie gelukkig zijn wat is dan het probleem. Jij en je vriend moeten met elkaar samen leven, hun niet! Dus doe lekker wat jullie zelf willen en goedvinden. Het is jullie leven!
Ja wie weet! Zorg er nu gewoon voor dat we snel een huisje gaan kopen... dan wil hij vast sneller! Dat is namelijk zijn grootste struikelblok (we wonen in een flat). Helaas zijn er steeds geen leuke huizen op funda! Toen ik nog studeerde zagen we de een na de ander, maar ja toen konden we dat nog niet betalen! En nu het kan zie je niets meer! Ook zo lekker frustrerend. Maar goed, hou funda gewoon elke dag goed in de gaten!
bankhangze! doei doei @lexy:het wat jammer, die K*Thuizen zijn tegenwoordig ook allemaal zo duur in vergelijking wat je dan krijgt he.Hopelijk vinden jullie snel wat!
@Lexy4, ja vervelend meid, dat ze zo kunnen reageren. Mijn vriend heeft dat ook een tijdje gedaan, geloof me gaat echt over. Geef hem even de tijd, of maak de afspraak met hem dat jullie er 1x in de 2 week of 1x in de maand eens over praten. Een half uurtje maar. Dat hebben wij ook gedaan, en gaf ons beiden toen rust.
Zoals jullie zien heb ik de vandaag ontvangen :thumbdown: heb gelijk de lijst even aangepast.. ga nu maar uit van een cyclus van 29 dagen zoals nu.. Ben wel bij dat mijn cyclus snel opgang is gekomen.. baal dr alleen wel van dat het niet raak is ...maar net ff lekker geshopt dus we kunnen er weer tegen aan!
baluh, meid!maar een cyclus van 29 is erg mooi!hopelijk is het de volgende ronde raak!kop op, vol goede moed naar de volgende ronde *kus*