mijn vriend kennende mag ik zeker nog wel een half jaar wachten met het er weer over hebben. Hij veranderd niet zo snel van mening. Kan denk ik beter hier gaan lullen, dan heb ik er meer aan
Heej Kimmiej, Balen dat je de vandaag hebt gekregen, echt KL*TE! Maar zoals je zelf zegt, je weet nu wel weer hoe je cyclus is. En waar shoppen al niet goed voor kan zijn he ? Ga ff buizen in bedje en daarna slapen (of zullen we toch eerst klussen?)
hee kimmiej: wat kut voor je meid! Maar is wel waar dat een cyclus van 29 dagen erg mooi is! Volgende ronde is het gewoon raak! Heb je een beetje kunnen slagen met shoppen? Wat heb je allemaal gekocht? Ik moet ook maar eens gaan shoppen, heb net mn eerste loon gehad Kan alleen niet te gek doen, we willen namelijk nog een vakantie boeken!
ja shoppen lucht altyd op... Maar wat een pijn joh! niet meer gewent die pil ongie zijn toch een stuk beter hahaha.. Nou ja we gaan dr weer voor.. me mannetje hecht dr niet zoveel waarde aan.vind het jammer maar hij zegt het komt wel waneer t komt heeft geen haast we hebben al een mooie gezonde zoon.. Ik denk bij me zelf IK WIL HET NU ! Maar ja goed..moet idd dankbaar zijn dat ik don al heb ... Maar we gaan nu gewoon lekker verder en we zien wel ik hoop dat ik 22 aug gewoon een Posi test heb LAAT DE WEGBLIJVEN BIJ MARLOES! [-o<
irritant is dat he dat die mannen er zo makkelijk over kunnen denken! Ik zou precies zoals jou denken! 22 aug een positest voor jou... of wacht ff tot de 25e dan heb ik toch een verjaardagskado, niet van mezelf maar een positest van jou! Heb ik mn kado ook weer gehad
ik moest al tijd zwarte broek hebben..en die heb ik gevonden..verder nog leuk zwart wit jurkje met een legging dr onder.. verder voor don nog leuke polo van merk LIEF... met op ze rug MACHO verder nog wat kleren voor hem je kent t wel... je gaat voor je zelf weg en je komt thuis met tas voor je kind maar goed ... Was ff gezellig met me moeder en don de stad in errug gezellig!
hahah dat ken ik. Wil je voor jezelf shoppen, kom je terug met meer kleren voor een ander dan voor jezelf. Kleertjes van lief zijn altijd schattig! Waar heb je een zwarte broek gevonden? Ik moet er ook nog steeds 1 hebben! Meiden, ik wordt dikker! Baal gewoon van mezelf! Tjeetje wat een klaaguurtje van mij zeg! Zal nu ophouden. Het is mooi weer dus moet gewoon niet zeuren en lekker genieten van het weer Zal gelijk ff kijken wat het weekend ons brengt (eerder ben ik niet vrij helaas). Vertelde pixie nu dat we een hittegolf krijgen? kussie
ik heb zoiets van als ik zwanger ben dan komt dat kindje er gewoon en mn vriend tja ik weet niet wat het met hem is maar hij bemoeit zich gewoon nergens mee ,Hij werkt s,avonds en s.nachts en ligt overdag op zn bed tot 3uur half 4 als Dinos op school zit is dat geen punt maar nu heeft Dinos vakantie en hij doet het nog Dat is wel een dingetje waar ik me aan irriteer dat zag ik vandaag wel weer het was over 4ren eerder dat meneer zn bed uit kwam heeft gegeten en ging op de bank liggen en dinos maar vragen papa kom je ff voetballen Hij zegt wel ja maar hij doet het alleen niet Ik moest naar mn werk en toen ikthuis kwam was mn vriend weg en hij had niet gevoetbalt met Dinos Dus ik ga daar sowiezo ff met hem over praten want is niet leuk voor Dinos Mn vader zegt ook dat het mijn eigen keuze is maar dat hij het ontverwantwoordlijk vind en dat we de stront in gaan financieel ik werk nu 8uur overdag verspreid over 3dagen en elke avond 2uurtjes en 1dag in de thuiszorg en die dagen overdag zullen dan dus weg vallen omdat ik geen oppas heb dan voor de beeb volgens mn vader Kijk mijn gevoel zegt gewoon van als ik zwanger ben ga ik geen abortus plegen want ik vergeef me zelf dat nooit meer Dan mischien wat moeilijker leven kwa geld dan de rest van mn leven met een schuld gevoel leven Ik vind het gewoon heel vervelend dat er meteen hele discusies onstaan terwijl er nog helemaal nog niks zeker is! Maar goed het zal wel weer over gaan althans dat hoop ik!
ik hoop het ook voor je meissie. Ga idd maar eens even met je vriend praten. Misschien is er een reden voor dat ie zo doet. Is zeker niet leuk voor dinos! Dat moet hij toch ook begrijpen?! Hoe denkt hij erover als je wel zwanger blijkt te zijn? Kan me voorstellen dat je geen abortus doet, zou ik ook niet over mijn hart kunnen verkrijgen! Erg lastig allemaal meis.
heb even gekeken. Idd voorspellen ze hoge temperaturen, maar niet veel kans op zon! En daar gaan we natuurlijk voor! Zal wel weer van dat lekkere benauwde weer worden de komende dagen!
Zo ben er heel even snel om dit berichtje te typen... Dan hebben jullei toch iets van me gehoord he haha Wij hebben lekker de bbq aangestoken en met familie lekker gegeten! Vandaar dat ik er niet was Heb wel alles gelezen wat jullie geschreven hebben maar kan niet overal op reageren... Beetje lullig hun zaten hier en ik achter de computer wil wel effe zeggen ... @kimmiej dat hadden we niet afgesproken he ! Nou ja hopelijk de volgende ronde raak ! Ga heel hard duimen! @Sexy lexy : Ja nu ben jij er moet ik je nog missen Sorry! Nou hier nog geen te bekennen .... Duurd erg lang ! Ben benieuwd wanneer ze komen! Ik wil gewoon of een posi test of dat ze gewoon dat de doorkomen want zo dat wachten is ook niks... Je moet er continu rekening mee houden ! Nou ja ik ga er weer vandoor! visite zit beneden spreek jullie morgen! @mamkitty : mooi buikje...
heey meiden ik ga naar bed toe. Vriend gaat nu ook al en als ik niet gelijk mee ga dan kan ik helemaal nooit slapen! Hij maakt zoveel herrie echt niet normaal. Ik probeer morgen nog ff te komen kijken, maar heb het morgenavond best druk. Boodschappen doen, reisbureaus langs.... dus moet nog ff kijken! Slaap lekker allemaal
@meintje maar dat is wel leuk.. je kan in ieder geval lang ermee in ...en als jullie het ooit zat zijn. kan die voor een mooie prijs verkopen toch? @zo tummetje.. wat heb JULLIE dat snel geregeld haha @leonietje24 welkom hier. hoop dat het voor je snel raak is @mamaline ja ze moeten wel dankbaar zijn dat jullie proberen het voor hun een beetje te genieten maken. hoeft natuurlijk helemaal niet.. @jantsjuh ovu testen blijven een paar dagen nog positief heb ik gehoord. de mijne was ook nog positief. @mamakitty whoaw! in een dag ZO gegrooit.. is toch nit normaal hahhaa..gelukkig werk je niet anders had je al lang moeten vertellen dat je zwanger bent wel een hartstikke mooie buik @lexy ik heb hetzelfde gehad en uiteindelijk maakte ik mezelf daardoor gek. telkens weer op terug komen te kijken hoe ver het was in zijn gedachten.. toen uiteindelijk zei ik tegen hem.. nou dan moet jij maar zelf mee komen als het voor jou zo ver is want ik maak me gek doordat ik niet weet wanneer jij ervoor klaar bent.. tot op een middag in de zomer vorig jaar dat wij bij mijn schoonzus ware (we zijn beiden hartstikke verliefd op haar dochtertje) en nadat ik alleen zei ik ben smoorverliefd en kan niet wachten tot het voor ons zo ver is, zei hij nou misschien kunnen we dan beginnen aan het samen denken daarover... het kan vanzelf komen ps. veel mensen wonen in een flat met kinderen.. wij ook straks! @aliki tja.. je moet het van je ouders hebben he? maar misschien moet je toch over gaan nadenken hoe je er verder mee om moet gaan m.b.t je ouders want ze maken het voor jullie onprettig.. en dat is niet de bedoeling.. misschien met chris afspreken dat jullie niet meer daarover moeten hebben met je ouders en als je ouders er zelf mee komen.. afkappen dat handel.. ook als het tot ruzie leid. je moet voor jezelf opkomen meid.. jou leven.. @kimmiej grrr.... stommme wel mooi cyclus toch? VOLGENDE RONDE MAAR! en ik doe mee grouphug ik heb zelf geen nieuws. gewerkt. morgen weer! en dan het weekend lekker vrij.