Ik ga zondag testen als mijn temp nog hoog is....mijn temp zakt namelijk altijd 1 dag voor nod, dus eerder testen doe ik niet. Ik zie het al aan mijn temp zondag Ik weet wat pendelen is, maar ipv het hier uit te gaan leggen verwijs ik je ff naar de lounge, daar staat een heel topic erover bij inform,atie bovenaan!
Ah...ik heb het allemaal al een keer eerder meegemaakt he, temperaturen, wachten...dus komt me allemaal bekend voor Mja, tis zo zondag! Gister had ik ff een zenuwdag, is nu weer over. Ben weer nuchter hahahaha
ohhh dan. hahaha. maar ja voor ons is het nou ook spannend! dat vind ik het leuke aan dit forum. iedereen leeft met elkaar mee en is blij voor elkaar en als het even tegen zit pept iedereen je weer op. ik vind het helemaal geweldig hier!
goedemorgen... @vlinderfladder: het is hier zeker gezellig! spannende dagen dus voor je. @victortje: geen idee hoe dat zit.. misschien toch nog weer een paar dagen wachten (hoe moeilijk e.d. ook) of anders idd een bloedtest o.i.d. @mamakitty: we wachten gewoon met je mee @miss: welkom terug even een ego bericht hoor... Ben een klein beetje boos. Heb een enorm eigenwijze vriend. Hij voelde zich woensdag niet lekker. 's avonds. Echt in hoog tempo beroerd geworden. Maar na een nacht slapen hield hij vol dat het wel ging. Dus ging werken (naja, hij zag er dus niet uit dus daar had ik al m'n vraagtekens bij maar goed)... gisteravond kwam ik thuis en hij zag er eigenlijk nog beroerder bij. Voelde zich ook niet lekker. Dus hij zou vandaag thuisblijven. Inmiddels heeft hij mij aangestoken dus ik heb nu ook last van m'n keel e.d. Maar vanochtend gaat hij gewoon weer werken.. ja hij voelt zich weer beter... en dat flikt hij dus altijd.. en dan heb je altijd dat hij zo'n 2-3 weken erna alsnog ziek wordt. Dat is echt standaard.. en over 2 weken is de bruiloft en daarna de huwelijksreis. Kan me daar wel aan irriteren. Ik hoop dus maar dat ik nu overdrijf en dat het wel meevalt maar ik heb dus echt geen zin in een zieke man die dag.. ... grrrrrrrrrrrr
Alexia, grrrrrrrrr mannen! Nu maar hopen dat ie niet ziek word! Maar begrijp zeker dat je er ff pissed off van bent hoor! Miss, ja goed he zo'n forum! Heb je wat aan
Goeienmorgen allemaal ! Pff alweer redelijk wat gekletst in de vroege morgen zie ik @mamakitty : Nog steeds hoog... Ben benieuwd wat hij zondag doet! @Alexia: Tja mannen he... Ik ken het wel hoor hier nog zo 1 Maar idd net zo voro jullie bruiloft en huwelijksreis heb je liever dat ze gewoon effe goed uitzieken! Geen risico 's nemen ! Maarja dat snappen ze nie he @miss : welkom terug ! Fijn dat jullie allebei nu weten er samen voro te gaan ! @victortje : Balen zeg dat ie nog zo licht is... Kunt gewoon beter paar daagjes wachten en dan pas weer opnieuw testen Nou hier alles okeej... Ga effe iedereen goed wakker schudden met mijn verhaal... Man lief en ik hebben van de week en gisteren lekker geklust en nu vanmorgen met plassen had ik weer licht bloedverlies.... En neej we hebben niet te wild gedaan Pff baal daar wel van... Weet nu niet wat dat weer moet zijn! Of het nog van die mk kan komen ? Of dat het een menstruatie is ? Maar dat zou ook vreemd zijn want ik moest beginnen met tellen vanaf de dag van mijn mk... En dat is 6 juni ... En na een mk duurd je cyclus eerder langer dan korter! Zou ik dan nu alweer een eisprong hebben gehad ? Heb van het weekend 2 dagen buikpijn/krampen gehad! ppfff daar wordt je niet goed van he , dat je niet weet hoe en wat! liefs
alexia: voer je mannetje yakult voor de komende 2 weken.. dan word die niet ziek neem lekker ook. doe ik en mijn vriend al een aantal jaren. ik zou nu ook verkouden worden, maar door de yakult breekt het niett door.je voelt wel aan dat je een bug in je lichaam hebt maar word ervan niet beroerd. ik ging zelfs lekker feesten gister avond (gordon live gezien - prive feestje.. haha echt geen fan van hem, maar hey mijn werkgever is toch te gek om zoiets te doen) en ik voel me prima vandaag (alleen keelpijn, maar das mijn eigen schuld omdat ik rook)
Hallo dames, Ik ben al zo'n tijd niet online geweest, was erg druk hiero thuis. Eerst had mijn zoontje een dubbele oorontsteking en toen was mijn man ziek midden in me eisprong, dus deze maand zal ik zeker niet zwanger zijn. Is ook niet heel erg anders had ik weer een maart kindje gehad. En nu deze week ben ik al de hele week bezig met de bbq die we morgen geven voor meer dan 30 man. En hoe is het met jullie? Is er al iemand zwanger? gr Karin
Nou wat een ziekeboeg is het bij jullie geweest! Fijn dat je zoontje opgeknapt is... Oorontsteking kan erg vervelend en pijnlijk zijn! Deze maand voor jullie dus geen spanningen Nou op naar de volgende maand dus! Gezellie een bbq ! Hopelijk zit het weer een beetje mee. Er is nog niemand zwanger neej , helaas! We blijven duimen met en voor elkaar!
@Alexia: ik had buikgriep op onze trouwdag .. zat gezellig met een emmer op schoot toen de kapster/visagiste bezig was met me Maar toen ik eenmaal klaar was en even moest wachten op mn man, toen kwam er zoveel adrenaline binnen dat ik meteen nergens meer last van had! Echt waar, hoe ziek je ook bent die dag, de adrenaline zorgt ervoor dat je hoe dan ook de dag goed kan beleven. Probeer het dus een beetje los te laten voor zover dat lukt @MamaKitty: mijn temp zakt ook 1 dag voordat ik ongi word. Makkelijke manier! En idd scheelt het heel wat testen Mijn ovu test van vandaag was even donker als dag 13 van vorige maand (vandaag dag 12) Dus hoop dat mn ei ook een dag eerder komt dan
goeie morgen dames! nou ook ik heb al aantal dagen niets meer gezegt! gewoon erg druk en geen internet! @miss : welkom back girl ! fijn dat je er weer bent @mamakitty: je weet de afspraak he! denk erom hahahahhaha wel erg spannend hoor mijn temp blijft maar vaag ben benieuwd hoe t weekend afloopt tja verder heb ik weinig nieuws dames! ik kon niet wachten met test dus heb gister test gedaan ....weet t stom maar kon me niet inhouden morgen moet ik officieel ongi worden word ik het niet dan maandag of dinsdag weer testje (als ik dan niet ongi ben) maar denk dat hij deze ronde gewoon negatief blijft! maar geen probleem dan gaan we gewoon naar ronde 2 en ik zal vast niet de enige zijn....al zou dat voor jullie beter zijn hahaha nou later meiden! fijn weekend xxx
Mijn kaart: En...ik heb een positieve ovulatietest!!!!!! Zou het? @Spannende tijden: Liefie ik heb het je al gesmst...als het deze ronde niet lukt, nog geen man over boord! Dikke knuff! @Dreamer: ik hoop dat je ei eerder komt! @Marloes, maak me gek! haha ik ga alvast duimen
Hoi allemaal, Hier ben ik weer, hebben een onwijs leuke vakantie gehad. Lekker gereleaxt en leuke dingen gedaan. Even helemaal uitgerust Marloes22: Sterkte meid, lijkt me erg moeilijk om dit allemaal een plekje te geven. Mamakitty: Fijne vakantie! Groetjes Northern
@mamakitty: spannend! zeker met je temp en je ovutest! volgende maand ga ik ook ovutesten gebruiken....maar dat wist je al hahaha @northern: ben blij voor je dat je een fijne vakantie hebt gehad en welkom thuis hahaha groetjes x
Mammakitty, klinkt goed zeg... wordt nog een spannende dag dan voor je. hou ons op de hoogte he! Ik ben gistere bij de ha geweest, die kon zo snel niets vinden maar dus ook nog geen zwangerschap ontdekt. Zal dus deze maand ook wel niet, want ik merk verder niks aan mn lijf en toen ik die miskraam kreeg wel. spannende tijden, ik ga ook ovulatietesten gebruiken volgende maand.. hahah.. dan moe het toch raak zijn. Al kom ik zo lezend overal er ook wel achter dat wij het toch niet helemaal in de hand hebben.. zaadje -eitje- kindje is nog niet altijd een logische volgorde. Nou ben ik morgen nog niet ongi dan ga ik er ma een testje tegenaan gooien.. Fijn weekend allemaal
@vlinderfladder: tja je zou denken dat die dingen vertellen wanneer je moet "klussen" en dat t dan raak is maar zoals je al zegt moeder natuur is de baas! helaas niet wij want dan was t bij vele van ons allang raak! groetjes
ohh mamakitty ik ga nu heel erg hard duimen! Hoop zo dat het helpt! Ik denk aan je hoor.... Ga morgenvroeg meteen eerst hier lezen Nou mijn bloedverlies is iets erger worden.... Lijkt op een menstruatie maar dat kan nog niet dus zal toch wel gewoon bij de mk horen nog Wachten het maar af meer zit er niet op! liefs
ik baal! ondanks dat ik nog mijn cyclus moet afwachten , dacht ik nou toch leuk te kunnen klussen, met de kans dat het misschien raak zou zijn. ja, je weet nooit, al ben ik wel heel bewust dat dat kans zo klein is. Maar nu ben ik verkouden (bonkende hoofd, keelpijn) en kan niet klussen. zoveel voor yakult - al heb ik wel mijn theorie.. lage weerstand door ontpillen en toch in de regen te hebben gezeten bij puddingpop, en niet trouw yakult drinken. Als mijn cyclus prima zou zijn, dan zou ik mijn eisprong over de komende dagen krijgen. Ik heb het wel een beetje breed gerekend tot 40 dagen. Nu hoop ik dat mijn cyclus toch niet zo strak (28 dagen) is zodat ik alsnog nadat ik beter ben kan klussen. pfffff....zodra ik lekker beter ben ga ik gewoon lekker klussen. weet maar nooit
@dreamer: ik voel me alweer beter, vriendlief ook dus het gaat ook wel goedkomen en ach, als het wel zo zou zijn, ziek op bruiloft, je doet er niet zoveel aan..