ZWANGER IN EERSTE RONDE JUNI mamakitty Limmeke *helaas een sterretje geworden * Marloes22 JULI Sabrina 24 Bmd mamaline scorpion loesmari NOD lijst JULI 23-07 tico (ronde 1) 24-07 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) Daphne1984 (ronde 1) 25-07 Tummetje (ronde 1) Butterfly26 (ronde1) victortje (ronde 2) 26-07 Lexy4 (ronde 2), miepke (ronde 1), coto500 (ronde 1) 27-07 Sylvia (ronde 1) Aliki83 (ronde 0)TamTam (ronde 1) 28-07 Moor (ronde 1) 29-07 Soezah ( ronde 2 ) AUGUSTUS 01-08 Snuffie(ronde 2) 02-08 yvo08 (ronde 2) 03-08 Esmee81 (ronde 2) 04-08 cin1979 (ronde 1) 05-08 Pixie (ronde 1) 06-08 Meintje (ronde 1) Jantsjuh (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) 31-08 AlexiaR (ronde 2) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger \/ * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen
Goeiemorgen! Al iemand wakker? Hier is het hartstikke grijs buiten... GRRR, we hebben vanavond op het werk voor de meiden een BBQ georganiseerd. Ben benieuwd wat ze daar nu weer van vinden. W.s. kopen we totaal het verkeerde vlees , want het is natuurlijk nooit goed of het deugd niet... Ben het weekend ook lekker vrij en hoef pas volgende week donderdag weer te werken (na vanavond)! Dus wij kunnen lekker klussen de komende dagen . En daarna mag ik weer plaatsnemen op het w8bankje Zal vast bedenken wat ik voor eten en drinken mee ga nemen naar het bankje, want als ik zolang moet wachten wil ik toch alleen maar eten... Hihihi
Goedemorgen, Ben weer helemaal bij! Verder niet zoveel nieuws hier, zit op de w8bank En ik ben nog helemaal Remi thuis, er is een hele kleine kans dat vriendlief morgen thuis komt maar ik moest er maar vanuit gaan dat het ook wel woensdag kan worden Hoe gaat het met de rest hiero ? XXX Oja sluit me graag nog even aan bij de GROUPHUG
goeie morgen ik werd net wakker van spoken in mijn dromen...wat is het met mij en spoken in dromen.. hebben jullie ook spook dromen (geesten dus?) Ik weet niet hoe vaak je zou daarover kunnen dromen dat het nog normaal is maar volgens mij is dit gewoon niet normaal meer. droom iets te vaak over geesten. @mamaline wat heb je een perfecte dag dan uit gekozen.. misschien grijs maar dat trekt wel over @northern *knuffel* kan niets meer dan alleen *knuffel*en
hallo, alles bijgelzen, maar kan niet meer op alles antwoorden (heb een kort geheugen) wel kan ik zeggen dat ik de testen van sensitest goed vind (goedkoop!, ik bestel telkens de ovulatie en zwangerschapstesten samen, 24 ovulatietesten en 3 zwangerschapstesten.) vandaag mijn laatse zwangerschapstest van sensitest gebruikt en die gaf dus goed positief aan, dus ik leef al op die roze wolk en hoop dat ik erop mag blijven, volgende week woensdag of donderdag zal ik bloed laten trekken en hopelijk zal dit een prima waarde geven. fijne dag verder ! alle meiden die een knuffel verdienen hier de *knuff* groetjes
gefeliciteerd victortje!!!!!! Ik ga met je meehopen dat het deze keer goed loopt en dat je mag gewoon lekker gaan genieten van 9 maanden zwanger zijn hehehehe.... JE mag jezelf op roze zetten ! YIPPEEEEE!
Proficiat met je zwangerschap Victortje! Even mijn meldplicht nakomen.. Ben ontzettend druk op mijn werk en thuis... Chaos! Ook chaos in mijn koppie... Wist niet wanneer mijn NOD was, maar had maar 28 dagen aangehouden (gister dus NOD).. Niks niks niks.. Test gedaan, negatief.. Niks niks niks dus... Even afwachten dus maar... En ik HAAT afwachten! haha... Sorry ladies... Ik ga in de loop van t weekend al mijn gemiste pagina's doorlezen.. Want ik heb t gevoel dat ik veel te veel mis zo! Liefs
Ja vermaak me eigen altijd wel. Ben het ook wel gewend dat hij regelmatig weg is. Ik probeer altijd dan extra te werken, zodat wanneer hij weer thuis is ik ook wat meer vrij ben. Verder even naar zijn of mijn ouders, vrienden of even met de hond wandelen. De weekenden vind ik altijd het minst, dan heeft iedereen altijd al wat te doen, en dan voel je je soms echt wel even remi
Goedemorgen meiden! Weer bijgelezen! Poehpoeh.... @tummetje: Gefeliciteerd met je nieuwe auto! Snel geslaagd zeg! @leonietje: welkom meid! Dat je maar gauw zwanger mag zijn! @mamakitty: ik slik ook van die dure Gravitamon, bewust wel omdat hier het minste jodium in zit en ik heb een schildklierprobleem, dus moet ik oppassen met mijn jodiuminname. Maar snap je verder helemaal hoor, veel extra betalen voor niks extra's....niet handig! Wat heb je trouwens al een superbuikje! Ben helemaal jaloers @lexy: zoeken naar een leuk huisje valt niet mee...kan leuk zijn maar ook frustrerend! Het komt vanzelf! Jammer dat je vriend er nog niet zo mee bezig is, maar dat komt nog wel. Mijn vriend was eerst ook zo en nu wil hij voor zijn verjaardag (18 augustus) graag een kindje....zegt ie. Hij is echt omgeslagen nu we besloten hebben ervoor te gaan, dus hou hoop. Probeer wel af en toe toch met hem erover te praten, jij bent er wel mee bezig en ookal staat zijn hoofd er minder naar moet je wel je ei een beetje kwijtkunnen (raar gezegd zo ), ook bij je partner. Zo gaat het voor hem misschien ook wat meer leven. @Aliki: jullie leven, en preken van ouders zit je niet op te wachten. Dit soort beslissingen maak je samen, ook de gevolgen draag je samen. Ik zou wel je man wat meer pushen om wat te ondernemen met Dinos. Kinders zijn zo snel groot, dadelijk heeft hij alles gemist en krijgt hij spijt. Daarnaast is het voor een kindje ook frustrerend en teleurstellend als papa wel zegt iets met hem te gaan doen en dat vervolgens niet doet. Dat blijft ze bij... @Kimmiej: He, toch de Op naar de volgende ronde! Wel fijn dat je zo lekker hebt gewinkeld! @Pixie: heb je vaker enge dromen of nu meer als anders? Heb het af en toe ook, nou droom ik sowieso wel vreemd @Victortje: Ben echt zo blij voor je! Gewldige testen meid, geniet ervan! Hoop dat we je snel mogen volgen! Nou, hier gaat het zijn gangetje, in tegenstelling tot de afgelopen 2 weken voel ik nu dus helemaal niks meer in mijn lijf. Heb geen krampen meer of steken in mijn buik, minder hoofdpijn enzo...word er eigenlijkw at onzeker van. Ik heb nog wel regelmatig vlagen van misselijkheid. Nu zit ik op de wachtbank zo'n beetje dus ik kan helemaal niks hiermee... Ik zou 15 augustus geopereerd worden, maar ik denk toch dat ik het maar ga verzetten. 18 augustus is mijnman jarig en 17 augustus heb ik eigenlijk een demonstratiedag bij mijn instructrice (van mij en mijn paard) en ze heeft gevraagd of ik ook twee demonstraties wil geven die dag... Dat vind ik eigenlijk toch wel heel erg leuk en ook een goede ervaring voor mijn paard, dus...toch maar verzetten dan. Twijfel nog een beetje Vanavond ga ik een paspop ophalen die ik heb gekocht via marktplaats, zo'n antiekere op een houten voet enzo. Wil daar mijn trouwjurk op hangen zodat ik er nog even van kan genieten. Wel zonder sleep eraan, want daarvan gaan we het hemeltje van de wieg bekleden Gisteren gemist dus op voor de herhaling: GROUPHUG
victortje YEAH!!!! we hebben weer roze roze roze!!!!! GEFELICITEERD! Geniet ervan en blijf positief, niet teveel stressen en tegen jezelf en jullie beebje praten:WIJ ZIJN STERK, kom op kleintje we can do it! *knuff*
Gefeliciteerd victortje! Dat vele je mogen volgen vandaag nod.. heb buikkrampen.. niet normaal.. op dit soort momenten weet je ineens waarom ej aan je pil was..