@daphne.. wat vervelend meid.. is het mogelijk dat je een wat langere cyclus hebt? ook geen teken van ongi neem ik aan? @meintje.. nu 2 keer in een maand... maar heb altijd wel last van gehad..
ja zoals ik al vertelde een geest droom vanacht gehad.. en die kunnen bij mij heel lang nog naspoken in mijn hoofd... verder goed hoor... nergens last van haha
Hey meiden, Ik heb de stille hoop dat ik mijn ei al gehad heb. Heb uitgerekend dat wanneer ik een ei zou krijgen met 28 en met 32 dagen. Nou heb ik afgelopen weekend enorme buikkrampen gehad, en wat blijkt dat is precies een cyclus van 28 a 29 dagen. Dan zou het dus toch nog wat kunnen worden Sorry ben even helemaal happy! XXX
@Pixie, Nee, ik heb nergens last van.. Zou zeker kunnen, dat mijn cyclus langer is.. Dan volgt er deze cyclus iig geen zwangerschap, want de klusdagen waren wat eerder in de cyclus.. Daarna ook nog wel, maar dan eens in de drie dagen ipv om de dag.. En nu ff niks meer.. hhahahaha.. Mannetje wordt gek van mijn gezeur over hoe het allemaal kan, waarom-vragen etc.. Arme hij.. @ MinieMe: klussen!
voelde je ook geen ei/ ook geen slijm controle of zo? misschien nog raak hoor.. je heb geklust.. misschien toch op een goede dag Ik hou nog hoop voor je meid
@pix:meid, wat zie je voor spoken/geesten dan?zijn ze eng?dat ze nog zolang door je hoofd "spoken" hihi @mientje,MamaKitty,Daphne:we hebben gisterenochtend geklust...misschien vandaag en/of morgen nog, we zien wel. @nothern:meis je maakt jezelf helemaal gek met al die hersenspinsels, hoop dat je wel gelijk hebt qua ei
Gefeliciteerd Victortje Geniet er van. Ik moet nog 2 dagen wachten voor ik kan testen en heb vanacht last van krampen gehad. Vanmorgen ging ik op mijn buik liggen en rechts waar ik die "bal"voel zeg maar deed het ineens pijn, dus ben maar weer op mijn zij gaan liggen. 's Ochtends voel ik vaak die ongesteldheidspijn, maar dat trekt als ik op ben weer weg. Je lichaan doet maar rare dingen
hallo kletskippen zonder eieren hier vervul ik weer even mijn meldingsplicht! wat een narigheid met al die vriendjes zeg! Ik weet idd ook dat we nog even geduld moeten hebben wanneer wij NU willen en zij nog niet. Het duurd idd ong een half jaar voordat ze er vanzelf mee komen, echt heel grappig. Je moet het er ook niet met ze over hebben, alleen het balletje opgooien. (liefje ik merk wel dat ik graag een kindje zou willen, het zal we aan mijn hormonen liggen) En verder gewoon je mond houden hihi, werkt heel goed en wat betreft de ouders: ze bedoelen het niet kwaad, ze zijn gewoon bang dat hun dochter het niet goed genoeg heeft. Het is pure onmacht om het uit te spreken. Bespreek maar eens met hem hoe vervelend het voor jou is om te horen dat je vader zo over je denkt. En dat het jou 'volwassen' keuze is. EN dat je begrijpt dat het moelijk voor hem is het aan te zien wat zijn dochter beslist... Verder alle nieuwe weer welkom en natuurlijk Victortje gefeliciteerd!!! vandaag even verjaardag van manlief vieren, dus het hele huis nog versieren, opruimen, bbq (leuk hoor met dat weer) voorbereiden.. pfff wat een gedoe...
Eitje heb ik niet gevoeld.. Wel een aantal dagen wat meer slijm gehad zo tegen het eind vd tweede week.. Maar heb er niet veel uit af kunnen leiden.. Ik vertraag mijn ongi alleen maar ontzettend denk ik, door er zo mee bezig te zijn.. Ik voel nog wel dagelijks aan mijn bmm (beetje raar mss, maar je moet toch wat om je lichaam beter te leren kennen hahaha) en dat gevalletje zit nog steeds ver bovenin en is hard.. Dus we wachten ongeduldig af... Heb zoiets van: niet zwanger, geeft niet (liever wel natuurlijk, maar weet ook dat dit pas mijn eerste ronde is!), maar dan wil ik wel snel ongesteld worden en aan de volgende ronde beginnen... * ziet nu een vrouwtje door de ring lopen die een bord omhoog houdt met daarop: "ronde 2" Zo voelt het wel.. haha.. Als een wedstrijdje ofzo, met mezelf... Een soort wedstrijdje, waar ik niks over te zeggen heb... Ik mag trouwens met mijn schoonzusje mee naar haar tweede echo! Duurt nog wel ff, maar dat vind ik wel heel erg bijzonder! Super he! Kan ik vast zien hoe dat allemaal gaat voor als het bij mij straks zover is Leuk leuk leuk!
Gefeliciteerd met je mannetje Esmee Veel plezier en zeker met dit weer een de BBQ, jullie treffen het
ronde 1 niet zwanger zou idd warcshijnlijk geen ramp zijn, niet waar.maar het is nog even afwachten, wie weet Ow wat ontzettend leuk dat je emt de 2e echo mee mag!
@ northern: jaa.. ik denk dat ze vanavond komen @ mamakitty: maandag ofzo.. als ik dit weekend niet ongi ben geworden
Victortje: GEFELICITEERD. Genier ervan ook al is het nu ook weer spannend. Kimmiej: Balen zeg dat je ongi geworden bent. Maar gelukkig duidelijkheid over je cyclus en op naar de 2de ronde. Daphne: Balen zeg: geen ongi en geen positieve test. Hopen dat je snel duidelijkheid hebt. Voor de rest allemaal een fijne dag en tot later
@meintje vanacht was niet ZO eng... had een foto genomen van een kamer en daarin kwam een geest tevoorschijn op de foto.. (was een polaroid) ze kunnen veel enger en realistische voorkomen... in de kamer dus en met interactie.. meest van die gevallen heb ik zelf geen macht tegen ze.
goeie morgen meiden Ten 1e VICTORTJE GEFELICITEERD! Hier een baal dag..weet nu waarom ik de pil slikte... Moest vanmorgen gaan werken heb me ziek gemeld... zoooo´n pijn in m´n buik en hoofd niet normaal! Dus het word een dagje binnen zitten ... Haat ongesteld zijn! weet nu wat ze zeggen dat ze niet lekker zijn van ongesteld zijn en niets kunne....ik zei altyd ach stel je niet aan,ik heb nergens last van dus hup gaan met die banaan! Maar daar kom ik nu wel op terug! AU AU AU AU AU 'ZO HET KLAAGUURTJE ZIT ER WEER OP "