wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Northern

Northern Bekend lid

Jun 4, 2008
    998
    0
    0
    @Esmee81: Gefeliciteerd met je mannetje :)

2. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

Jul 1, 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Pixie, wat eng?!?!
    Ben je niet ontzettend bang, bang om te dromen? Of hoort het een beetje bij je? Hm, ik zou bang zijn..

3. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Tsjee wat is er al weer veel geschreven.
    Allereerst
    @ Victortje, GEFELICITEERD!
    Helemaal super, ga maar lekker genieten op je roze wolk.

@kimmiej, ja weer wennen he zonder pil. Had ik ook, zo van o ja, zo was het zonder de pil. En nou mag ik nog niet klagen. Ik had alleen paar dagen voor dat ik ongesteld werd vreselijke krampen. Later viel het wel weer mee.

@ pixie, jeetje, niet echt prettig lijkt mij. Heb je al wel eens opgezocht wat het betekend?

@ daphne, leuk joh dat je mee mag, ik ben toen ook met mijn zus meegeweest, heel speciaal.

@esmee, fijne verjaardag! enne goed advies geef je daar.

@tamtam, spannend zeg, nog even geduld, hoe moeilijk ook...

@northern, ik hoop dat je gelijk hebt qua je ei, zou super zijn he

@meintje, leuk idee voor je trouwjurk zeg, ik zie het al helemaal voor me, super! enne ik geloof dat je niet alleen op het bankje zit ;)
    Waar moet je aan geopereerd worden? OF stel ik nu een hele domme vraag?

@ marloes en?

@ aliki, heel vervelend idd die preek van je pa. Je moet er idd vanuit gaan dat hij het beste voor je wil. Meiden blijven altijd papa's kleine meid en daar wil hij het beste voor. Ga idd met hem praten. Je bent nu wel volwassen en hebt je eigen leven. En probeer ook met je vriend te praten misschien kun je hem laten inzien dat het niet leuk is voor jullie zoontje.

@lexy, jammer dat je vriend nog niet over is. Ik weet ook niet zo goed wat je zou kunnen doen om hem over te halen. Bij ons was het ook andersom, hij wou al wel maar ik nog niet.

@mamakitty, idd mooie buik zeg!

Fijne dag allemaal! En het zonnetje is hier weer terug dus zal wel lekker benauwd dagje worden.
    Gisteren hebben we voor de buurjongens een prive zwembad gemaakt, aanhanger met landbouwplastic en daar water in. Hihi was erg leuk om te zien, jongens zijn bijna 18! De buren zijn op vakantie en de jongens blijven thuis, dus we houden een klein oogje in het zeil maar dat is helemaal niet nodig. Gister hebben ze gezellig hier gegeten de een met zijn vriendinnetje en de ander met een kameraad. Heel gezellie. Daarna nog biertje gedronken. Dus ik denk dat ze vanmiddag nog wel een plons nemen in het prive-zwembad hihi.

Enne ik geef 'm ook weer door: GROUPSHUG

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Dames, vandaag is mijn schoonzusje uitgerekend...van mijn nichtke..duimen jullie mee dat ze vandaag ook mag bevallen want ze is het zoooo beu!

5. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

Jul 1, 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    @ MamaKitty: Ik duim in ieder geval mee!

@ Bowen: lekker zo'n prive 'zwembad' :D

@ Kimmiej: Hm, BALEN! Hoop voor je dat de pijntjes (nou ja, PIJN!) snel over zijn! Ook voor jou duim ik dus!

Ik ga zo lekker naar huis, heb weer genoeg gewerkt en heb van de week over gewerkt.. Dus die uurtjes neem ik nu op! Heerlijk met dit weer! :)

Liefs

6. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    Nee hoor, geen domme vraag. Mijn tandjes gaan eruit, krijg prothese omdat mijn eigen tanden brokkelen en niet sterk zat zijn om de rest van mijn leven mee te gaan.

@mamakitty, ik duim mee voor je schoonzusje! Spannend hoor!

Pffff, bijna afgewerkt! Zal blij zijn als ik thuis ben!
    Moet hier Polen te woord staan terwijl ik welgeteld 4 woordjes Pools kan! :rolleyes: :confused:

Tot straks meiden!

7. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

Jul 21, 2008
    235
    0
    0
    Hoi,

Ik en mijn vriend zijn nu voor de eerste rond (zoals de volgens mij heet) gegaan. Vanaf maandag t/m ovu-testen gedaan. Ze waren allemaal negatief (teststreep zeer vaag, tot geen) Door de negatieve uitslagen dacht ik dat die testen bij mij niet werken (je hoort het vaker) Sinds woensdag ovulatiepijn, gisteravond seks gehad met mijn vriend. Zojuist Ovu-test gedaan. Deze was positief. Erg spannend dus.

Volgens de calculator van deze site had ik gisteren mijn eisprong, volgens een andere site vandaag. De cyclus van die andere site komt sowieso meer overeen met deze.

Ik ben benieuwd!

8. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    @MamaKitty:eek:w wat spannend voor jullie en voornl voor je schoonzus.Ik hoop dat er snel goede weeen optreden [-o<

@Kimmiej, wat kl*te van al die pijn!hopelijk gaat het snel voorbij *kus*

@Jaleesa:Hoi hoi, van harte welkom en veeeeel succes met zwanger worden.Ik hoop dat het snel raak is [-o< Vandaag en/of morgen dn nog even lekker oefenen samen, dan hebben julie je ei misschien wel goed gebakken ;)

9. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    1,060
    0
    0
    Limmen
    @ you all: Bedankt voor jullie lieve berichtjes en knuffels en kusjes! Doet mij goed!

10. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    gelukkig, dan voel je die pijn niet zo ;)
    ben je trouwens al die tijd actief geweest sinds je hier bent?zie nl dat je in 2006 al lid bent geworden hier...pfff hahaha

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Thanx voor het meeduimen ladies!

12. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    1,060
    0
    0
    Limmen
    Neej ik ben in 2006 hier gekomen toen ik bezig was voor ons 1e kindje.. heb toen voor en tijdens de zs hier gekletst..ook nog heel ff na mijn zs maar toen heel lang niet :oops:
    Te druk met donny enzo.. En sinds een paar weken ben ik weer actief aangezien we nu voor een 2e gaan. En vind het altyd errug gezellig om met de meiden hier te kletsen die in t zelfde 'schuitje'zitten.

13. Ik ben er heel effe!

Hier alles goed.. Geen bijzonderheden!
    Ook nog geen :evil:

Maar zoals je hieronder ziet was de eerste cyclus na de pil 36 dagen...
    Heb dus mis gerekend gehad!
    Die ronde was niet onze 1ste ronde want wilde eerst toen de :evil: krijgen...
    En de 1ste ronde zwanger maar een mk geworden!
    dus van die cyclus weet ik het niet :(

Kan nu dus gewoon weer 36 dagen zijn... dus die test die ik afgelopen week heb gedaan voro niets gedaan... Maarja morgen zou ik dus pas nod hebben als ik van die cyclus uit moet gaan...
    Ben benieuwd...
    Geen zwangerschapssypmtonen meer en geen ongi klachten!

Fijne dag allemaal!

14. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    1,060
    0
    0
    Limmen
    spannend marloes!
    Ik hoop echt op een posi test voor je...!
    [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

15. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    owww, ja ik was even benieuwd hihi
    maar het is idd erg leuk en gezellig om zo te kletsen met meiden die dezelfde wens hebben :)

@Marloes:Aha, dus morgen pas je NOD, spannend ofie komt of niet, maar ik denk van niet ;) [-o<

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    M'loesje ik duim voor je!

17. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    Spannend Marloes!

Nou meiden, ga er weer vantussen, shoppen in Eindhoven! Niks bijzonders, even rondneuzen...al word langs de Prenatal lopen wel weer even moeilijk, word toch altijd weer een beetje naarbinnen gezogen daar ;)

Fijne dag nog!

Liefs!

18. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Tjee, niet te lang wegblijven hier want het gaat als een trein hahaha! En al die namen, volgens mij gaat dit errûg lastig worden!

* Victortje en MamaKitty gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

* Voor de meiden die negatief getest hebben: ontzettend balen! Hopelijk de volgende ronde!

* Voor de nieuwelingen (ben ik ook nog) WELKOM.

* Voor iedereen die ik vergeet, sorry, sorry, ik ben al een hele tjid aan het lezen, maar ben nog niet helemaal bij!

Heb doordeweeks niet zo heel veel tijd om achter de computer te gaan. Op m'n werk doe ik het liever niet, want ze kunnen zien welke sites je bezoekt. Je weet maar nooit :)

Bij mij in ieder geval nog steeds geen :evil: Ik heb 4 juni m'n laatste pil gehad, de 8e kwam m'n ongi en nu nog steeds niets..... normaal zou ik dan m'n ongi rond 6 juli (ff snel gerekend) moeten hebben. Dat wachten vind ik maar niets!
    Heb soms wel een beetje wittig slijm, maar dan houdt het ook wel op.

Groeties

19. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wij zitten ook in ronde 1, maar ik heb duidelijk mn ei gevoeld de afgelopen dagen, was al bijna weer vergeten hoe dat voelde na zoveel tijd aan de pil! Erg raar!
    Nu hopen dat het goed zit en dat ik of gelijk weer goed zit met mn cyclus of een babietje heb :oops: (dat laatste het liefst natuurlijk!)

20. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Hoi Sarah84, volgens mij had ik van jou nog niets gelezen. Maar ben nog aan het bijlezen!

Gaan jullie voor de 1e of?
    Heel veel succes in ronde 1!

Share This Page