wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    ik wil na het weekend pas testen.. (tot ergernis van vriendjelief.. die wil dat ik nu test :) ).. gewoon om geen nega test te krijgen.. of een hele vage posi :rolleyes:

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    bren was een weekje in zeeland, dus van het weekend denk ik?

3. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    tum een vage posi test is toch ook positief hor! ahahaha.. Nou ik hoop dat je snel posi test!
    Ik duim voor je!

4. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    volgens mij kwam brenda vandaag thuis... maar ze is dr nog niet anders hadden we haar allang hier gezien :D

5. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Oh ik dacht tot woensdag, dan heb ik dat verkeerd begrepen.

6. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    lieve meiden, ik kom jullie even een weltrustengroet brengen.
    slaap lekker en wellicht tot morgen ;)

dikke kus

7. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Welterusten :)
    Ik ga ook m`n mandje opzoeken meiden, tot morgen.

Truste
    XXX

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    ik ook...trusteeeee (voor zover dat kan... er is nu een rockfestival hier in het dorp) :)

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    en toen was iedereen weg......?
    *rondkijken* *sniff sniff* remi :cry:

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    kom ik thuis bijlezen en net het minuut dat ik klaar ben met lezen gaat iedereen slapen.

nou misschien moet ik er ook maar aan denken.. ben moe. hard gewerkt (veel fietsen in deze plakkerige weer doet me niet goed)

11. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    nu ben ik helemaal bijgelezen en is iedereen er vandoor! Zelfs pixie! Nu ben ik hier dus remi!

Victortje: Gefeliciteerd meid. Nu is het helemaal zeker! Geniet er lekker van, ondanks je andere kwaaltjes.

Volgens mij zei bren ook dat ze woensdag terug zou komen en het is inmiddels vrijdag en ze is er nog niet! Bren heeft een MELDPLICHT!

Ben net bij een reisbureau geweest met vriend. Wat zijn de reizen nog duur! Heb wel een leuke gezien in Kos. Wil daar eigenlijk wel graag heen. Het is wel heel simpel, maar gelukkig onder de 1000 euries. Die lastminutes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. Ik was bij het bureau met vriend, maar wat kan die ongeinteresseerd doen zeg! Echt niet normaal! Had echt zoiets van hallo ga ik alleen op vakantie ofzo. Wordt je echt zo chagerijnig van. Moet zeggen dat ik deze week al helemaal niet veel kan hebben. Wordt zo snel geirriteerd. Zal wel met de omstandigheden te maken hebben en misschien komt de ongi er wel aan.

Nou ik ga ff serie kijken en lekker op de bank hangen. Ben bekaf. Vandaag erg druk gehad op het werk! En dat met 28 graden! Ik werk in een herenhuis, op zolder! Niet echt fijn met dit weer.
    Ik spreek jullie morgen weer!

slaap lekker
    kussie

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nee hoor ik ben er toch nog
    dacht ik ga even bijlezen in augustus NOD anders moet ik morgen 40 paginas lezen

13. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Haai,

Ben er ook weer... Zo blij dat ik nu 5 dagen vrij ben! Ben de meiden echt ff helemaal zat. Het is nl zo dat onze meiden erg veel structuur nodig hebben en nu ze vakantie hebben valt dat dus een beetje weg. Dat betekent erg veel onderhuidse irritaties en spanningen... Blegh!

Straks ook lekker slapen want de kleine man zal wel weer op tijd wakker zijn morgen ochtend...

14. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Hallooooooooooooooooo!

Hier was ik wéér!

We zouden eigenlijk tot en met woensdag blijven maar het was veel te gezellie dus zyn vanaaf pas om 9 uur thuis gekomen!

Hebben het super gezellie gehad, veel gedaan... desman heeft zich helemaal top vermaakt!... Was kermis... (geldboom is leeg) en strand natuurlijk.. heerlijk weertje!
    alleen vreselijk verbrand... :( ti sniet eens rood meer te noemen, lijkt haast wel paars, maar ja die wind.. je hebt het niet eens door dat de zon zo fel is...
    en gister voor de verandering was ik met des in de zee, voelde ik ineens steken in me been! niet normaal zoveel pyn..hing er dus een kwal aan me been, zat ik weer bij de ehbo.. erg leuk hahaha maar goed.. die beesten moeten ook een functie hebben en dat is mensen steken, dus ja ik was ff de lul.....

Ben nu nog bij me ouders thuis, had geen zin om nog verder te rijden..
    en desman was kapot moe!
    ben nu ff de pics in me pc aan het zetten..en ik heb echt geen zin om nu alles te gaan lezen ;)
    maar doe dat morgen ofzo wel ff.. ga dit weekend dus niets meer doen want ik heb in die week meer gelopen dan in 2 jaar tijd ;)

maar heb jullie gemisttttttt! maar dat had ik al aan lieve kimmie gesmst!

15. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hey brenda is weer terug!
    ik wilde je ook nog smsen maar ik kreeg onverwachts de kleine van mijn stiefzusje te logeren dus ik had weinig tijd! heb er nog wel aan gedacht hoor! ja vandaag gaat de kleine jongen weer nar huis, hij zei gister tegen mij onder het douchen, ik ben opa en mami al bijna vergeten!
    (hij woon me tzijn moeder bij mijn vader en zijn vrouw)
    hij wil echt niet naar huis dat word een drama straks!
    dus misschien ben ik vanavond wel weer ff paraat anders morgen.
    jullie zien me wel verschijnen.

16. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ben vanmorgen :evil: geworden.
    Een dag eerder dan geplant, maar dat was vorige maand ook al zo.
    Nu de tweede maand dezelfde dag, dat is wel netjes naar 15 jaar pil gebruik.
    Vind het heel erg jammer, maar het zou ook wel heel snel zijn meteen de eerste ronde ;)
    Op naar de tweede ronde.

17. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hoi Bren,

Groot gelijk dat je langer gebleven bent, het was ja ook super weer :)
    Alleen balen van de kwal zeg! Hopelijk heb je er niet zoveel last meer van.

Wij hebben jou ook erg gemist hoor!

GROUPHUG
    XXX

18. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hier weer eenje uit bed gerold, kan niet uitslapen hoor, niks aan alleen in bed liggen ;)

Verder alles wel goed hier, met jullie ook?

XXX

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    welkom terug bren *DIKKE KNUFFEL* Heb je erg gemist.
    Ben benieuwd naar de fotos... doe je een paar op hyves nog?
    Gelukkig was er zon ... maar zo verbrand wie had gedacht? haha ;)

Er is hier niet veel gebeurd.. ik kan een samenvatting voor je maken als je dat wil.. :D of WIL je ZO graag 40 paginas bijlezen....
    volgens mij is er niet zoveel gekletst eigenlijk sinds je weg ging.. savonds was het hier redelijk stil.. paginas vlogen niet voorbij...
    nou meis.. hoor van je! blij dat je eventjes eruit bent geweest.. even je hoofd leeg halen en lekker tijd doorbrengen met Des

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hoorde jullie ook de donderweer vannacht? (rond 4 uur of zo)..

Deel Deze Pagina