Ja daar hebben we het de vorige ronde veel over gehad. Het is niet zo dat de beeb dan niet welkom is bij hem hoor. Maar hij heeft zo iets van als we het nog uit kunnen stellen dan doen we dat. Is het wel zo dan gaan we er allebij helemaal voor en dan komt het echt wel goed. Hij wil wel graag kindjes, dus dat is het probleem niet. Hij wil liever alleen nog ff wachten. Ik denk wel dat als ik wel zwanger blijk te zijn, dat hij eerst dan wel even schrikt, maar dat hij daarna ook heel erg blij is.
gelukkig maar... want dan was het meant to be... eerste ronde raak is niet iets dat altijd vlotjes gaat dus.... of ben je niet meer in eerste ronde.. weet nit meerzo goed
owja?maak je echt herrie met klaarkomen? ben jij die buurvrouw waar iemand in de lounge zo'n last van heeft, van buurtjes die bijna elke avond wild klaarkomen(terwijl ze ook een kind hebben liggen "slapen") whaha @Lexy:doet me goed te lezen datie dan wel blij is, mocht het raak zijn
Ben even wezen douchen en meteen 2 pagina`s vol Maar ik ga er nu even vantussen.......ben er later wel weer.
nee zit nu in mijn tweede ronden (en gelijk mijn laatste) Zie het al gebeuren dat jullie straks allemaal zwanger zijn en dat ik nog in de wacht zit tot vriendlief verteld dat ik ook mag :S Jullie mogen mij dan niet verlaten hoor! Hebben jullie trouwens ook dat als je ongi moet worden je nog steeds witverlies hebt? Ik heb dat volgens mij nooit.... maar weet het ook niet helemaal zeker. Heb er nu namelijk nog steeds last van. Echt wit verlies en geen doorzichtig verlies... sorry..
Vanmorgen een test gedaan.... Helaas nega ! Nog geen te bekennen hier maar wel die buikkrampen/ongi gevoel wat ik al meerdere keren heb gehad deze week! Ze zullen toch wel door gaan zetten anders had ik geen nega test Kon het weten dat mijn cyclus nu ook langer kon zijn vanwege de mk die ik heb gehad! Had gelezen dat het dan langer kan duren... Zal bij mij dus wel het geval zijn. Hopelijk komen de snel hier !
@ victortje: meis was jij trouwens degene die niets voelde en toch zwanger bleek te zijn? Had jij ook niet het gevoel ongi te worden? Ik heb namelijk ook niet het gevoel ongi te moeten worden en voel verder ook niets.... LAat je het ff weten? Of ben je druk op andere forums nu
Hoe is het trouwens met de andere die ook vanaf de 24ste konden testen ? Was deze dagen druk op de lijst ?
Oh meis, balen zeg! Ik had het zo voor je gehoopt! Hopelijk komen de dan snel en kun je ook weer verder. Dit is zo niks... duurt zo veel te lang allemaal voor je! Ik duim met je mee dat de dan maar snel mogen komen zodat je er weer sneller vanaf bent. Dikke knuf voor jou!
ne joh we verlaten je niet.. hebben toch ook altijd msn maar hopelijk duurt het niet ZO lang bij hem... verwacht wel dat ik nog even bezig ben. ik heb ook slijmverlies ook bij ongi ja..tussen ei en ongi niets..of idd geval tot nu toe..
ZWANGER IN EERSTE RONDE [/u] JUNI mamakitty Limmeke *helaas een sterretje geworden * Marloes22 JULI Sabrina 24 Bmd mamaline scorpion loesmari NOD lijst JULI 23-07 tico (ronde 1) 24-07 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) Daphne1984 (ronde 1) 25-07 Tummetje (ronde 1) Butterfly26 (ronde1) victortje (ronde 2) 26-07 Lexy4 (ronde 2), miepke (ronde 1), coto500 (ronde 1)TamTam(ronde 1) 27-07 Sylvia (ronde 1) Aliki83 (ronde 0)(ronde 1) 28-07 Moor (ronde 1) 29-07 Soezah ( ronde 2 ) AUGUSTUS 01-08 Snuffie(ronde 2) 02-08 yvo08 (ronde 2) 03-08 Esmee81 (ronde 2) 04-08 cin1979 (ronde 1) 05-08 Pixie (ronde 1) 06-08 Meintje (ronde 1) Jantsjuh (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2)TamTam (ronde 2) 31-08 AlexiaR (ronde 2) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger \/ * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen Zo heb de lijst weer ff naar voren gehaald (eerste keer voor mij dus hoop dat het goed gegaan is.
Ik heb er al 2 weken last van.... :S. Maar ja zal wel. Gelukkig hebben we msn idd en anders hyves nog! Contact houden doen we zeker met zn allen! Waarom denk jij dat jij nog wel even bezig bent dan?