voorgevoel.. denk niet dat het bij mij in een keer raak zal zijn.. en dan ook nogeens dat er een mk in kan zitten. moeder had 2 mks. oma ook.. zit dus gewoon in familie misschien.. dus we zien het wel maar ik ben dus ook op de slecht voorbereid
ik weet wel dat Brenda/BMD pas bij 6 mnd zwangerschap er pas achter kwam en bij haar zwangerschap NU, dat ze er echt van was overtuigd de te krijgen.
hahaha! ik woon in en flat en hoor de mensen boven mij ook! Ik ben bang dat ze ons ook wel eens horen, maar het moet natuurlijk niet te extreem worden
Meldingsplicht voor : Daphne1984 Butterfly26 Miepke Coto500 @Tummetje oohh balen zeg ! Effe veranderen in rood en nieuwe Nod invullen... Hopelijk 2de ronde veel geluk! @victoretje mag op roze !
Neej ga er echt niet meer vanuit dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn! De komen eraan maar laten me in spanning wachten
hahahahahaha.. nou zeg.. vraag mij toch af waar die 2 kindjes zijn gebleven van mij dan.. zie ze nooit meer.. ben zeker te veel sex aan het hebben
ZWANGER IN EERSTE RONDE [/u] JUNI mamakitty Limmeke *helaas een sterretje geworden * Marloes22 JULI Sabrina 24 Bmd mamaline scorpion loesmari NOD lijst JULI 23-07 tico (ronde 1) 24-07 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) Daphne1984 (ronde 1) 25-07 Tummetje (ronde 1) Butterfly26 (ronde1) victortje (ronde 2) 26-07 Lexy4 (ronde 2), miepke (ronde 1), coto500 (ronde 1)TamTam(ronde 1) 27-07 Sylvia (ronde 1) Aliki83 (ronde 0)(ronde 1) 28-07 Moor (ronde 1) 29-07 Soezah ( ronde 2 ) AUGUSTUS 01-08 Snuffie(ronde 2) 02-08 yvo08 (ronde 2) 03-08 Esmee81 (ronde 2) 04-08 cin1979 (ronde 1) 05-08 Pixie (ronde 1) 06-08 Meintje (ronde 1) Jantsjuh (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2)TamTam (ronde 2) 31-08 AlexiaR (ronde 2) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger \/ * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen
ja ons bed hebben we onlangs WEER van de muur moeten schuiven.. hoe vaker we bezig zijn hoe meer de bed beweegt... dus elke keer weer bed van muur weghalen hahaha nee maar... ik ben heel stil hoor verbaal. ben geen wilde in bed..
nee, ik gil ook niet alles bij elkaar, hoor...we hebben het raam altijd open hahaha ach, maar sowieso, dat er af en toe een kreuntje ontsnapt, ok, maar wat dat betreft ben ik ook erg stil, hoor
hahahhaha! Nou ik heb victortje ff op roze gezet... duurde ff maar weet nu hoe het werkt Ik ga ff douchen. Ben er zo weer! kussie
Goedemorgennn.... Wij komen net uit bed gerolt..desman ook! die kleine man was/is gewoon helemaal kapot.. pixx ik heb graag een samenvatting heb niet zoveel zin om die 40 pagina's te lezen haha.. maar ik ga dalijk een zooi pics op hyves gooien... Ik blijf het weekend nog hier ivm de beesten... want de overbuurman van hier die gaat vandaag zelf op vakantie, maar me vriend Komt straks.. dus ben benieuwd... ja joh die kwal..echt vies haha.. hy hing gewoon aan me been...en het stomme is die kleine kinderen hebben er nooit last van en die letten er niet eens op... ik daarin tegen ben non stop kwallen aan het zoeken en ontwijken...en dan hangt ie gewoon aan me been, is al de zoveelste keer btw.. Maar verders gaat ie goed, voel me nog steeds niet zwanger.. maar goed what else is new.. heb me nog nooit zwanger gevoelt...
Nou, ik hoor vrolijke brabbels uit de slaapkamer, dus ik ben er vandoor.doeiiii oeh, nog 1 berichtje dan heb ik er alweer 900 geplaatst
ok samenvatting het is.... VEEL nieuwe meiden hier gemeld.. namene ontsnapt me zelfs bowen is een van die veel klets en al verslaafd is victortje is weer zwanger en we duimen dat het nu wel goed gaat. even denken.. wat nog meer.. oh nieuwe nieuws.. alexia gaat even wachten maar staat er positief bij. mamakitty zijn buik groeit ontzettend snel.. binnen een dag was er al een groot verschil. aliki zijn vader is aan het preken over hoe stom het zou zijn als ze nu nog een kindje krijgen. oh weet niet of je ook meemaakte dat loesmari zwanger meldde. volgens mij is er niet meer dan dat.. als ik iemand met bijzonderiets ben vergeten.. spijt me alvast dames. en daan is niet meer terug geweest. je vriend komt straks langs? weg is die
haha thnxx schat... ja me vriend komt straks hier heen.... en noem nog steeds geen namen maar je hebt hem toch verkeerd gespeld haha daan heb ik ook niet meer gehoord, beetje vreemd... maar zal wel goed gaan denk ik.. kreeg er zelfs me vraagtekens bij maar goed je weet hoe paranoia we soms denken he pix hahaha... ik zag idd ook al een boel nieuwe namen... ik heb wat foto's op me hyves gezet, heb ze niet allemaal gezet want ik had er iets van 240