Verslaafde meldt zich Jeetje weer veel bij te lezen, ik hoop dat ik straks na mijn vakantie het ook nog een beetje kan bijhouden. He jammer tamtam van die Ik ben ook erg benieuwd naar die anderen die nu meldingsplicht hebben gekregen. Hier zijn de nu weg dus joehoeeeeeee, voel me net een klein kind in een speelgoedwinkel. Tsjonge ik probeer mezelf echt te temperen maar het lukt niet. Whaaaa hoe lang blijft dit zo? Hmm stel je niet aan denk ik dan direkt weer. Oke oke, relax. Wat een gezeuur weer he, ja ja ik hou er al mee op, ga een broodje eten. Heb net de boodschappen in huis en lekker croissantje gehaald. Hmmmmm.
leuk zeg.. heerlijk uitwaaien en spelen op het strand.. is dat de boze kwal? was wel even lekker weg te zijn toch?
hahah ja verslaafde.. maar als je terug ben van vakantie kan je ook een samenvatting vragen.. hoe lang ga je en waarnaartoe? ik wil ook ik wil ook.. maar helaas... spaarpotje is voor ander dingen dit jaar.
Ik heb nu vakantie maar ga niet op vakantie. Ik bedoelde eigenlijk dat ik hoop dat ik na mijn vakantie ook zo veel tijd heb om bij te blijven. hihihi wordt zoveel geschreven. Ik heb nu nog 2 weken maar daarna weer aan het werk.
ja bij mij is dat te veel eigenlijk.. ik voel het dan op mijn lichaam en meer vermoeid.. stemming word ook meer depri
ja heb 36 uur geprobeerd voor een driekwart jaar maar viel me zwaar.. had ook een rooster van een week iets van 28 uur en de ander week 46 .. niet normaal eigenlijk nu ander baan en dan gelijk maar 24 p/w
ja zo ervaar ik het ook.. een extra dienst af en toe kan ik ook wel weer aan... denk dat het dan ook psychische is als je weet lang van te voren wat je te verwachten staat dan kijk je ook heel erg tegenop. dat heb ik nu niet meer.. ga met plezier naar mijn werk en plezier weer terug.
Ik doe de financiele administratie van een metaal bedrijf. En jij? Ik had eerder ook nog wel eens dat ik vrijdags moest werken omdat collega vrij was of zo maar dat viel me dan zooo tegen terwijl ik eerder altijd die uren maakte. Maar als je je er eenmaal opinstelt dat dat je vrije dag is dan valt het heel erg tegen. Tegenwoordig komt het gelukkig niet meer voor.
ik doe woonbegeleiding in een RIBW instelling.. als je niet weet wat dat is dat is beschermd woonvormen voor mensen met een psychiatrische achtergrond (schizofrenie, borderline, eetstoornissen enz) hiervoor werkte ik met ouderen (psychogeriatrie)
ja.. maar geestelijk is voor mij ook gelijk lichamelijk (FM) mar ik geniet van mijn werk als er balans is
wil even iets kwijt.. als waarschuwing ben opgebeld door Nederland energie maatschappij... ze komen met een praatje dat je overstap maar dat je huidige energie leverancier nog je netbeheer doet.. ook dat je met inkoopprijs tarieven krijgt.. ik heb het opgezocht en het is een discussie op tros radar. helaas ben ik wel de dupe van maar als julie zo een telefoontje krijg.. afkappen.. je wil geen welkomstpakket... bij deze.. NIET intrappen