heb pas eergisteren de telefoontje gehad en gister de bevestiging aanmelding. vandaag stuur ik de brief. hooop echt dat ik hiervan af kom
heey ben ik weer! Ik wil shoppen! Vriend zei dat hij rond 1 uur thuis zou zijn, maar is nog steeds niet thuis! Heb net een leuk huis gezien, wat vinden jullie? http://www.jaap.nl/huizen/#c=100&min=15 ... n&p=510127 Moeten jullie maar ff naar de foto's kijken. Vind alleen de keuken een beetje klein :S
ja precies! Maar goed, heb het geloof ik weer op een verkeerd moment aan vriend laten zien. Die is weer eens niet enthousiast! Daar krijg je toch een punthoofd van! Ik ga ff met een vriend van ons de stad in. Vriend wil niet. Spreek jullie later weer! kussie
Hey meiden Zo ik ben weer tot leven ik moest werken vanochtend en toen ik thuis kwam was ik het zo zat dat ik gewoon in slaap gevallen ben Na dat ik ff hier geweest ben Weinig nieuws te melden hiero! @Lexy:Wauw mooi huisje hoor! @Marloes :Balen joh van die nega test echt kl*te 2tamtam:kl*te dat de gekomen zijn @Brnd: Welcome back girl ! @ Iedereen:een hele fijne dag vandaag! Wij hebben een bbq van mannetje zn werk moeten er om 6uur zijn geloof ik en moeten nog boodschapen gaan doen dus ik ga mannetje zo uit zn bedje trappen! het is wel erg warm he vandaag! tis al ruim 26gr hier binnen pfff ik bene r nog wel ff moet ook ff terug lezen aantal pagina,s nog xx
De duivels zijn vandaag gekomen dus ik mag helaas ook op rood.. gelukkig weet ik nu wel dat ik een normale cyclus heb van 29 dagen.. dat is al een hele opluchting.. volgende ronde beter
ZWANGER IN EERSTE RONDE JUNI mamakitty Limmeke *helaas een sterretje geworden * Marloes22 JULI Sabrina 24 Bmd mamaline scorpion loesmari NOD lijst JULI 23-07 tico (ronde 1) 24-07 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) Daphne1984 (ronde 1) 25-07 Tummetje (ronde 1) Butterfly26 (ronde1) victortje (ronde 2) 26-07 Lexy4 (ronde 2), miepke (ronde 1), coto500 (ronde 1)TamTam(ronde 1) 27-07 Sylvia (ronde 1) Aliki83 (ronde 0)(ronde 1) 28-07 Moor (ronde 1) 29-07 Soezah ( ronde 2 ) AUGUSTUS 01-08 Snuffie(ronde 2) 02-08 yvo08 (ronde 2) 03-08 Esmee81 (ronde 2) 04-08 cin1979 (ronde 1) 05-08 Pixie (ronde 1) 06-08 Meintje (ronde 1) Jantsjuh (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2)TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) 31-08 AlexiaR (ronde 2) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger \/ * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen
ohh hihi dacht dat ik ergens al had gelezen dat de bij jou gekomen waren... Dacht dat iemand dat hier al had gemeld... nou ja goed... Op naae de volgende ronde Tummetje! Sucses!
jaaa.. ik voelde het donderdag.. maar vrijdag was er niks.. maar vanochtend wel we gaan gewoon de volgende ronde in.. was ook te mooi om waar te zijn he.. direct zwanger
meiden ik heb zo de zenuwen echt ongelofelijk! Loop de hele dag al met soort van zenuw gevoel in mn lijf weet het niet goed te omschrijven hihi Soort kriebels zeg maar! Raar he! Nou ik ga ff boodschapen doen kom straks nog wel ff koekeloeren
Vervelend is dat wachten he, komt het wel komt het niet Bij mij is het ook helaas vandaag gekomen, dus kunnen we er allebei volgende maand weer tegen aan
Even snel wat laten horen. Ik zit nu op de 49e dag van de cyclus, maar nog steeds niets! Zit te twijfelen om volgend weekend (als nog niet geweest is) te testen. Maar heb al een negatieve test gedaan dus weet niet zeker wat nu ik nu zal doen.... Wat vinden jullie? Net de badkamer een grondige sopbeurt gegeven Niet het leukste werk maar wel lekker alles spik en span
@tummetje:he, wat rot, zeg!veel succes in ronde 2! @aliki:meid, spannend allemaal, toch...zullen de zenuwen wel zijn of je morgen ongi wordt of niet. @Sharon:wanneer heb je de test gedaan dan?kan nog ontpillen zijn, meid...toch hoop ik natuurlijk dat je misschien later meer hcg aanmaakt ofzo om aan te geven dat je zwanger bent.Het is misschien idd een idee om volgend weekend te testen en alsie weer nega is om dan toch even langs de dokter te gaan en/of een bloedtest laten doen. Dit is ook niks zeg, posi tes of ongi, dan weet je tenminste waar je aan toe bent! @all:sjees wat een benauwdheid!kom net vd markt af.Lekker veel fruit gehaald..Vriendlief nu alcoholvrije bowl aan het maken Vanavond bolletjes makreel eten...ow wat gezond!hahha
@MieniMe: ik heb 20 juli een test gedaan. Waarschijnlijk ben ik nog aan het ontpillen, maar heb verder helemaal geen klachten. In het begin wel beetje last van buik en hoofd en vage klachten, maar nu eigenlijk niets. Ik had eigenlijk verwacht dat ik juist of héél lang ongi zou zijn, of kort op elkaar. Dat had ik nl. ook vaak voordat ik de pil slikte. @tamtam78 & tummetje: Veel succes in ronde 2! @marloes22: Balen van je nega test! Af8en dus nu wat er gaat gebeuren. @Iedereen: Ik ben vast wel iemand vergeten, sorry hiervoor! 't Gaat hier soms zo snel hahaha! En die namen heb ik nog niet allemaal in mn hoofd. Zijn er meiden die binnenkort gaan testen? Zijn er ook meiden (of kennen jullie iemand) die langs de dokter zijn geweest i.v.m. lange cyclus? Oooh, ik ben ook veel te ongeduldig, maar dit wachten is niet wat. En ik wil graag jullie ervaringen weten. Ik heb trouwens wel eens gehoord van cycli die nog veel langer duurden, dus ik moet eigenlijk niet zeuren! Hahaha!