wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    Ook hier in de eerste ronde maar die van mij kan heel lang duren helaas ik temperatuur al twee maanden maar heb nog geen eisprong of ongesteldheid.
    Ik zou wel graag gezellig mee kletsen bij jullie!
    Tessa balen van je ongesteldheid joh en inderdaad elke ongesteldheid is er 1 teveel en je blijft hopen al weet je dat de eerste maand weinig kans is..
    Alle dames wil ik heel veel succes toe wensen en veel klus plezier!

2. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @ lammetje,

Bedankt. Ik baal er ook zo van :cry:
    Ik dacht ook al, het is te mooi om waar te zijn om de 1e ronde raak te zijn.
    Volgende ronde ga ik minder hopen (denk ik)

3. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi allemaal, ik ben in de eerste ronde voor een tweede kindje. Wij hebben al een prachtige en ondeugende zoon van ruim 15 maanden. We hebben goed gemikt, bij toeval op de dag voor mijn eisprong geklust. Dus wie weet... mijn NOD is 10 juni.

@Stillewens: Gewoon afgaan op je gevoel, dat is altijd de beste raadgever. Als jij het gevoel hebt dat je op of na 1 juni pas moet testen, doe dat dan vooral. Beter te laat testen en een duidelijk positieve test hebben, als te vroeg en een negatieve test waardoor je nu nog niets weet in feite.

@Tante29: He balen... Succes met de volgende ronde!

@MamaKitty: Succes met de volgende ronde!

@Tessa8: Ook balen... En ook heel veel succes met de volgende ronde!

@lila07: Zeg nooit nooit, want de ene zwangerschap is de andere niet. Dat je geen klachten hebt en niets voelt, zegt helemaal niets. Dus duimen we nog even door voor je.

Allemaal veel sterkte met wachten en veel succes met klussen en testen! De duimen draaien hier op topsnelheid!
    Weten jullie overigens dat je in het gedeelte NOD Forum kunt kletsen met dames die in dezelfde maand(en) als jij niet ongesteld hopen te worden?

Groetjes, Wendy

4. Kaantje

Kaantje Lid

28 mei 2008
    32
    0
    0
    Aalsmeer
    Tante en Tessa wat jammer. Op naar de volgende ronde!
    Kitty heerlijk zo kort ongesteld! Ik ben altijd een volle week.

Zelf weet ik het niet hoor, ik mag pas over een week testen maar beide van mijn andere zwangerschappen wist ik al voordat ik de test deed op de dag dat mijn menstruatie moest komen dat ik zwanger was. Was gewoon een gevoel en de kleine dingentjes. Deze keer heb ik niet speciale zwangere gevoelens, behalve eetlust, maar dat kan gewoon komen omdat ik net een flinke griep achter de rug heb en nu me lichaam om meer voedsel vraagt. Ik ben er ook zes jaar uit geweest, weet bijna niet meer hoe het is om zwanger te worden of zijn, haha.

5. Mama Van Keano

6 mei 2008
    96
    0
    0
    Enschede
    hallo allemaal....

wij gaan voor de 2de en dit is onze 1ste ronde !
    heel spannend.... 10 juni is mijn NOD

6. Ohhh spannend weer he !

Leeft zo met iedereen mee en maar hopen dat die vervelende :evil: weg blijven!

Nou sucses iedereen en maar hopen dat we allemaal snel zwanger zijn :D

Liefs marloes

7. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Nou, dit topic geldt niet meer voor mij... Bij mij zijn de :evil: precies op de dag dat ik ongesteld moest worden (vandaag) gekomen. :(

Jammer, nog geen kindje, maar wel een PRACHTIGE cyclus. Dus daar ben ik blij mee! 8)

8. He jammer Daphne1980 :(
    Op naar de volgende ronde dan maar weer he...

Een mooie cyclus is ook fijn!

Liefs

9. minouska

minouska Lid

19 mei 2008
    30
    0
    0
    huisvrouw
    overijssel
    jammer voor daphne
    hier nog geeen rode duivels

10. lila07

lila07 Actief lid

29 okt 2007
    298
    0
    0
    België
    Hier ook niet, wordt er echt wat ongemakkelijk van...

Je wilt het zo uit je hoofd zetten, maar je moet er wel op elke moment van de dag mee rekening houden dat de :evil: :evil: eraankomen.

Alleen, wanneer in die eerste ronde?

@wenniepenny: Het is wel waar dat elke zwangerschap anders is, dus kan ik eventueel nog hopen :) Mooi dat jullie goed geklust hebben, wie weet!

@Daphne1980: toch succes in de volgende ronde dan, hopelijk weer zo'n geweldige cyclus!

@Kitty: moet écht wel geweldig zijn zo kort ongesteld zijn!

@lammetje: hopelijk krijg je één van de dagen de verwachte eisprong en dan klussen maar :)

En ondertussen aan iedereen (en vooral aan mezelf): proberen het af en toe uit het hoofd te zetten, gemakkelijk...

11. Stillewens

Stillewens Actief lid

28 mei 2008
    375
    0
    0
    Ja hoor... hier zijn zojuist de :evil: :evil: gekomen.
    Eigenlijk precies zoals ik verwacht had, precies 1 week te laat....
    Jammer, dat wel. Met mijn verstand weet ik heel goed dat ik 1x raak wel heel veel geluk hebben is. Maar mijn gevoel hoopte er stiekum wel een beetje op. Maar ja, op naar ronde 2!

Meiden succes hier voor de dames die nog in spanning zitten of aan het klussen zijn!

Meiden bij wie de 1e ronde niet raak was... jammer, vind het rot voor jullie. Ik weet dat de wens er is, alleen nu nog wat langer wachten... Volgende ronde wens ik jullie weer veel succes!

12. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Balen Stillewens.
    Veel succes in de tweede ronde.
    Hier is het nu op naar de NOD. We zullen zien.

liefs Yvo

13. lila07

lila07 Actief lid

29 okt 2007
    298
    0
    0
    België
    Ja, ik ga ook naar de 2e ronde. Gisteren kwamen de :evil: langs...
    Vind het niet erg, nu weet ik dat ik al heel dicht zit na de eerste ronde bij mijn regelmatige cyclus (normaal 24 dagen, nu waren het er 26).
    Veel succes en hopelijk zitten er hier al innestelingetjes en kleine frummeltjes tussen, wie weet?!

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wat jammer dat er weer een paar door zijn naar de volgende ronde, maar wel allemaal nette cylussen! Dat scheelt wel een hoop.
    Veel succes in de volgende ronde :D

15. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    He wat jammer nou.. Er zijn er inderdaad een hoop rood :evil: :evil: Stomme ongi!
    Voor mij alweer de 3e dag van mijn ongi.. zal morgen wel minder worden dus dan kunnen we straks weer lekker gaan klussen. :D
    Hoop ook voor alle andere meiden dat we snel zwanger mogen worden!!

@klussers, succes en veel plezier ;)
    @ongi-dames, sterkte ik ga mee naar de volgende ronde!
    @wachters, succes met testen en wachten!

16. Eva R

Eva R Niet meer actief

wij moeten nog 22 nachtjes slapen :D voor we aan de eerste ronde gaan beginnen. Wel heel spannend allemaal.

17. minouska

minouska Lid

19 mei 2008
    30
    0
    0
    huisvrouw
    overijssel
    val ook af
    ben ongie geworden

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    He shit wat is iedereen al snel ongi geworden.......maar gelukkig wel mooie cyclussen! Maar kl*te blijft het natuurlijk altijd. STERKTE!

Klussers: have fun! (ik mag zelf ook weer) ;)

Wachters: suc6 en hou je in he ;)

Mijn temp is vandaag 36,6 en ik zit op dag 5.....Nog ff wachten dus voor mijn eisprong.....mja, we gaan lekker aan de klus ;)

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ben zenuwappig:

27 Mei 2008 Eisprong
    1 Juni 2008 Innesteldag
    10 Juni 2008 Vanaf hier kun je testen

En voel al sinds gisteravond laat dingen boven mn liezen!
    Dacht dat het te vroeg was voor innesteling maar blijkbaar niet.
    Haha en nu kan ik niet ophouden met zenuwachtig zijn :)

Eerste ronde en ik voel van alles!
    Heb mn ei gevoeld en misschien nu ook wel mn innesteling!

Door dit soort dingen blijf je dromen he :D
    Ach ja, dromen mag ;)

20. Kaantje

Kaantje Lid

28 mei 2008
    32
    0
    0
    Aalsmeer
    Ok, dames ik heb dus 3 sensitest testen gekocht via internet, nu kan je die dingen zes dagen voor je nod gebruiken, iets wat ik nog nooit eerder heb gedaan, maar nu niet kon laten. Nu heb ik wel een heel vaag lijntje! en dit is de vijfde dag voor mijn Nod. Zo vaag dat ik twijfel of hij wel bestaat, hahaha. maar goed ik ken alle spookverhalen van te vroeg testen; toch ongesteld worden enz, dus ik ga van niks uit, maar was wel even spannend.

Deel Deze Pagina