Ja volgens mij moet dat nog gewoon kunnen hoor. Telefonisch verkopen dan heb je toch nog een afkoelperiode van 7 dagen. Dus volgens mij moet dat wel goedkomen Van een site: Het moet voor consumenten duidelijk zijn dat zij door positieve beantwoording van de vragen tijdens het telefoongesprek een contract aangaan (vergelijkbaar met een handtekening), dat ingaat na het verstrijken van de afkoelperiode en die - mocht de consument zich onverhoopt bedenken - binnen zeven werkdagen geannuleerd moet worden. Leveranciers zijn tevens verplicht consumenten schriftelijk te informeren over het feit dat er een afkoelperiode geldt, waarbinnen geannuleerd kan worden.
Meiden wat een kl*te weer opeens het regent hier als een gek en onweer pfff en ik heb een bbq zo hahahah leuk he! Zal wel lekker nat zijn! Nou heb de test weer in huis maar ik krijg zelf steeds meer het gevoel dat de komen morgen of de dagen erna! Maar goed we zullen het zien binnen een aantal dagen!
nou ik heb me nu sowieso aangemeld bij infofilter.nl.. ik kan gewoon op de telefoon geen nee zeggen.. pfff... ik trap er telkens weer in. dus GEEN telefoontjes meer van allerlei instanties
Ik heb geen idee Het is van mn mannetje zn werk Ik hoop dat het ergens overdekt is Anders kunnen we net zo goed een swimparty houden daaro
mijn vriend is ook naar de supermarkt eten halen voor bbq maar ik zal eens kijken op de buienradar of het hier wel droog blijft. Het is echt mega plakkerig. En bij infofilter heb ik me ook ooit eens aangemeldt maar krijg nog wel eens van de telefoontjes. Wel grappig want ze vragen dan altijd naar Mevrouw... en dan de achternaam van mijn vriend maar we zijn niet getrouwd dus ik zeg altijd dat die niet thuis is.hihihi wel makkelijk
hahaha.. buienradar.. wat een zegen.. haha als ik naar een client moet fietsen en het is wisselwalig weer dan kijk ik ook vantevoren en plan mijn bezoekjes zo in.. even bellen zeggen 10 minuten later te komen of zo
Ik denk dat iedereen nu kijkt wanneer de bbq naar buiten kan want de site is slecht bereikbaar en het regent nu hier.hihi arm manneke moet op de fiets door de regen.
Hoi, ben ik weer ff. Huh, niet met ochtendurine? Heb ik wel steeds gedaan. Waarom niet? Dacht dat gewoon hetzelfde was als met zw testen, ochtendurine het sterkst dus makkelijkst te meten... Ga ik uitproberen!
Hier nog geen regen gevallen, maar het gaat nu wel een beetje waaien en mijn mannetje wil lekker vissen hihihi
de LCG word tijdens het slapen gespaard dus kan een vals pos. geven. dus mogelijk in jou geval was het wel zo( licht streep) en dat je ei moet nog komen idd.
ook twee keer per dag testen als je kan (sochtends, savonds)... want het kan binnen enkel uur posi worden